BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
NOUL TRAFIC VAN E-TECH ELECTRIC COMPLETEAZĂ GAMA DE VEHICULE COMERCIALE UȘOARE 100% ELECTRICE A MĂRCII RENAULT

NOUL TRAFIC VAN E-TECH ELECTRIC COMPLETEAZĂ GAMA DE VEHICULE COMERCIALE UȘOARE 100% ELECTRICE A MĂRCII RENAULT

la 18 September 2023 13:56

NOUL TRAFIC VAN E-TECH ELECTRIC COMPLETEAZĂ GAMA DE VEHICULE COMERCIALE UȘOARE 100% ELECTRICE A MĂRCII RENAULT

18 September 2023 13:56
Renault Trafic este modelul cel mai de succes în care au avut încredere peste 2,4 milioane de profesioniști încă din 1980.
Renault Trafic este modelul cel mai de succes în care au avut încredere peste 2,4 milioane de profesioniști încă din 1980.

Trimite articolul

X

Noul Trafic vine acum într-o versiune care completează gama Renault LCV complet electrică, alături de Noul Renault Kangoo Van E-Tech electric și Master ETech electric.

Cele mai bune configurații ale modelului Trafic, acum și 100% electric!

Această versiune este ca toate celelalte vehicule utilitare electrice de la Renault: nu reduce punctele forte ale omologilor săi ICE, oferind un nivel ridicat de performanță, împreună cu multiple opțiuni și posibilități de personalizare.

[eadvert]

Renault Trafic Van E-Tech electric a moștenit toate avantajele care au făcut ca acest model să aibă un succes atât de mare în ultimii 40 de ani, l-au transformat într-un simbol în segmentul său și l-au clasat în top trei cele mai vândute LCV-uri din Europa.

Trafic Van E-Tech electric oferă în continuare cea mai bună alegere în materie de dimensiuni, versatilitate și posibilități de personalizare a spațiului de depozitare în segmentul furgonetelor:

  • Două variante de lungime (5,08 m și 5,48 m) și două de înălțime (1,967 m și 2,498 m)
  • Un volum de încărcare (în modul furgonetă) cuprins între 5,8 m3 și 8,9 m3
  • O lungime de încărcare de până la 4,15 m (la versiunea L2 extinsă cu trapa de „încărcare lungă” amplasată în compartimentul despărțitor)
  • O capacitate de remorcare de 920 kg și o sarcină utilă de 1,1
  • Disponibil în versiunea cabină auto-șasi
  • Modularitate extremă și personalizare cu posibilități aproape infinite datorită rețelei noastre de peste 359 de carosieri agreați.

În interiorul cabinei, spațiile de depozitare au o capacitate cumulată de 88 de litri (19,7 l la consolă, 14,6 l în uși și 54 l la banchetă).

În funcție de varianta de echipare, torpedoul se transformă într-un sertar „Easylife” cu o deschidere ingenioasă care facilitează accesul șoferului la un volum de 6,6l de depozitare.

Modelul precursor, Trafic Van, a fost primul vehicul utilitar care a oferit „biroul mobil”. Prin rabatarea scaunului central, spătarul acestuia se transformăîntr-un birou (cu depozitare pentru agendă) sau într-o măsuță laterală pentru luat prânzul. Acest echipament ingenios a devenit practic un „must have” pentru profesioniști.

 

Datorită bateriei sale litiu-ion cu o capacitate de 52 kWh, Noul Trafic Van E-Tech electric oferă o autonomie de până la 297 km în ciclul WLTP. Autonomie care permite utilizatorilor să-și planifice fără stres majoritatea călătoriilor zilnice, la cel mai bun cost de utilizare.

Bateriile sunt garantate 8 ani sau 160.000 km. În acest interval, acestea sunt înlocuite gratuit în cazul în care capacitatea acestora scade la un nivel mai mic de 70% din valoarea lor nominală (SoH: Stare de sănătate).

Noul Trafic Van E-Tech electric este echipat cu un motor de 90 kW (122 CP) și un cuplu de 245 Nm disponibil imediat pentru o conducere lină și relaxată în toate circumstanțele. Un mod Eco, în care puterea vehiculului este limitată, garantează o autonomie optimă. Există și o versiune „long range” limitată la 90 km/h, care permite o autonomie de 322 km.

Sistemul de frânare hidraulic convențional include acum un ARBS (Adaptative Regenerative Brake System), care maximizează recuperarea energiei.

Noul Trafic Van E-Tech electric are o gamă formată din trei tipuri de încărcătoare:

  • Un încărcător AC monofazat de 7 kW care funcționează cu toate tipurile de prize de acasă
  • Un încărcător rapid AC de 22 kW pentru stațiile publice, care oferă o autonomie de 50 km (WLTP) în mai puțin de 25 de minute
  • Un încărcător rapid DC de 50 kW, care va fi disponibil anul viitor

Prin intermediul aplicației pentru smartphone, MyRenault, sau a sistemului multimedia Renault Easy Link (standard pe toate nivelurile de echipare), Noul Trafic Van E-Tech electric are servicii specifice conectate, precum:

  • Programarea încărcării bateriei și monitorizarea stării de încărcare a bateriei de la distanță
  • Programarea precondiționării termice a habitaclului
  • Căutarea punctelor de încărcare de-a lungul traseului
  • Calcularea destinațiilor accesibile cu autonomia rămasă a bateriei

Comenzile pentru versiunile L2 (Van H1 & H2, cabină etaj și cabină dublă) vor fi deschise în octombrie și primele livrări vor avea loc în noiembrie, în timp ce comenzile pentru versiunile L1 (Van H1 și cabină dublă) vor fi deschise în noiembrie, cu primele livrări în decembrie.

Decizia de a produce Renault Trafic în fabrica din Sandouville a fost luată în 2010. S-au investit 230 de milioane de euro pentru a transforma fabrica și a o adapta la caracteristicile unui vehicul utilitar și la cele 600 de combinații posibile ale acestuia.

Producția a început în 2014, iar astăzi aproape 600 de vehicule Renault Trafic părăsesc fabrica din Sandouville în fiecare zi, ceea ce reprezintă 1 Trafic la 80 de secunde, fabricat în două schimburi. Aproape 75% dintre vehiculele produse în Sandouville sunt exportate în afara Franței.

Peocupată de performanță, uzina din Sandouville pregătește activ lansarea modelului Trafic ETech 100% electric, ale cărui prime exemplare vor fi fabricate în acest an.

Cu 1.677 de angajați, uzina produce și pentru Nissan (Primastar) și Renault Trucks (Trafic Red Edition) și întâmpină deja numeroase provocări legate de tranziția energetică și decarbonizare (fabrica este certificată ISO 50001 din februarie 2023), digitalizarea proceselor și inovarea.

Motorul electric al Noului Trafic Van E-Tech electric, precum și încărcătoarele sunt fabricate la uzina Renault din Cléon, în Normandia. Bateria este asamblată la Flins, iar electrificarea vehiculului se realizează pe șantierul Gretz-Armainvilliers.

DESPRE RENAULT

De mai bine de un secol, Renault proiectează, fabrică și vinde vehicule utilitare care îndeplinesc cerințele clienților profesioniști din întreaga lume. Express, Kangoo, Trafic și Master: vehicule emblematice care sunt recunoscute în întreaga lume pentru modalitățile inovatoare în care îmbunătățesc viața de zi cu zi a utilizatorilor lor.

În calitate de lider european de mai bine de un deceniu pe numeroase piețe (ICE și EV), Renault Pro+ oferă soluții personalizate și inteligente de mobilitate durabilă printr-o combinație unică de soluții, servicii și oferte de finanțare care simplifică și stimulează afacerile pentru clienții profesioniști.

Acesta reunește soluții digitale inovatoare cu un panel de carosieri aprobați și o rețea de experți în vehicule comerciale, localizați în peste 600 de centre Renault Pro+ din peste 25 de țări.

Advertorial

Trimite articolul

X
Taguri:
2023 ,
electric ,
lansare ,
renaul trafic ,
versiune noua
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    România

    Pericol în parcări: coduri QR false redirecționează utilizatorii către site-uri care le fură datele bancare
    Codurile QR pentru plăți devin tot mai frecvent folosite, dar și tot mai exploatate de infractori.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Ilie Bolojan: Lucrările la drumul expres Oradea – Arad ar putea începe anul viitor
    Premierul Ilie Bolojan a efectuat o vizită pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor, iar în cadrul unei conferințe de presă a anunțat care sunt perspectivele de finanțare pentru Drumul Expres Oradea – Arad, unul dintre cele mai importante proiecte de transport din vestul României.

    România

    Modificări importante în regimul raportărilor contabile anuale. Ce propune Ministerul Finanțelor
    Ministerul Finanțelor pregătește schimbări importante privind modul și termenul de depunere a situațiilor financiare pentru anul 2025.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Premierul Ilie Bolojan somează CFR. Întârzierile și blocajele la electrificarea CF Cluj–Oradea trebuie explicate public
    Cu prilejul vizitei efectuate pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor, la întrebarea adresată de bihon.ro, premierul Ilie Bolojan a oferit câteva din motivele pentru care proiectul de electrificare a căii ferate Cluj–Oradea–frontiera cu Ungaria acumulează întârzieri majore, dar și consecințele pe care acestea le au asupra transporturilor din România.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Premierul Bolojan, în mesajul la final de an, mulțumește tuturor românilor pentru răbdare, iar efectele corecțiilor economice se vor vedea în 2026
    Premierul Ilie Bolojan a transmis, vineri, un mesaj către români la final de an, cu prilejul vizitei pe șantierele tronsoanelor de autostradă din județul Bihor.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Creștere accelerată a insolvențelor în Bihor: construcțiile și restaurantele, domeniile cele mai afectate
    Luna noiembrie 2025 a confirmat o realitate economică delicată pentru mediul de afaceri din România, iar județul Bihor se află printre regiunile cu cele mai semnificative creșteri ale insolvențelor.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.