Evenimentul este organizat de Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Municipiului Oradea.
Cei care doresc să participe ca expozanți sunt invitați să se înscrie online, pe www.targuldepastioradea.ro, în perioada 10 – 30 martie. Sunt așteptați producători de bunătăți tradiționale, artizani, meșteri populari, comercianți de suveniruri, operatori food truck și vânzători de produse specifice sărbătorilor pascale.
Vor fi disponibile pentru înscriere:
- 10 căsuțe pentru agenți economici din sectoarele alimentar și non-alimentar;
- 14 locații pentru amplasamente de tip construcție proprie food truck;
- 3 amplasamente specialty coffee, construcție proprie;
- 2 amplasamente cozonac secuiesc;
- 3 amplasamente, bar, construcție proprie
- 12 amplasamente pentru atracții.
Procesul de selecție
Înscrierea expozanților se va face în mai multe etape:
- Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.
- Centralizarea ofertelor și stabilirea ofertanților calificați.
- Atribuirea amplasamentelor se va face prin selectarea poziției dorite de către solicitant din categoria specifică produselor comercializate. Fiecare categorie este marcată pe hartă, iar pozițiile din aceste categorii sunt numerotate individual. În cazul în care vor exista mai mulți ofertanți pentru aceeași poziție, se va aplica procedura licitației cu strigare. Se va licita ocuparea poziției selectate nu exclusivitatea pe o anumita categorie de produs.
- Instalare și montaj.
- Desfășurarea Festivalului: 10.04.2025 – 21.04.2025 în Cetatea Oradea
- Demontare și curățenie în spațiu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!