Până atunci, orădenii sunt invitați la ”Vânătoarea de litere”, o campanie de promovare a hub-ului Fundației Comunitare Oradea. În ce constă această campanie, explică Claudia Abrudan, președintele executiv al fundației Comunitare Oradea: „Am afișat în locații diferite din Oradea câte un afiș cu o literă din noul nume al hub-ului nostru și cu un indiciu despre locația unde se găsește următoarea literă din denumire. Cei care doresc să se alăture campaniei noastre trebuie să «vâneze» literele în locațiile din oraș, să le fotografieze și să le încarce pe pagina de Facebook a evenimentului «Vânătoarea de litere» , iar mai apoi să ghicească noul nume al hub-ului nostru. Atunci când o persoană adaugă o fotografie, trebuie să eticheteze locația unde a găsit litera. Pentru fiecare fotografie încărcată, Vernicolor România va sprijini cu 1 leu programul Fondul Științescu Oradea.
Atunci când adaugă fotografia cu litera pe pagina evenimentului, participanții la campanie fac nu doar o faptă bună, susținând Fondul Științescu Oradea, dar intră și în cursa pentru cele 12 premii puse la bătaie: cinci cărți, cinci invitații duble la Cinema Lotus, o cină pentru două persoane la Steak Hub Ramada, două pizza și două băuturi la pizzeria Vezuv din Lotus 2”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!