BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Primele defecțiuni pe noul drum expres

Primele defecțiuni pe noul drum expres

De Cristina Ghilea
la 26 June 2020 10:40 Reactualizat la: 26 June 2020 10:52
46 Comentarii

Primele defecțiuni pe noul drum expres

FOTO: Tapaszi Zsolt
26 June 2020 10:40 Reactualizat la: 26 June 2020 10:52
Inaugurată duminica trecută, prelungirea drumului expres pe porțiunea de la baza serpentinelor până la girația de pe DN 19 prezintă deja crăpături de-a lungul trotuarului.
Scris de Cristina Ghilea - Inaugurată duminica trecută, prelungirea drumului expres pe porțiunea de la baza serpentinelor până la girația de pe DN 19 prezintă deja crăpături de-a lungul trotuarului.

Trimite articolul

X

O bucată din trotuar a luat-o încet la vale, pe o porțiune de câțiva metri. Situația a fost „exploatată” în online de politicieni din opoziția locală care impută municipalității proasta calitate a lucrărilor.

Primăria a trimis, vineri, acest punct de vedere: „Având în vedere sesizările referitoare la deficienţele constatate pe o porțiune a trotuarului aferent drumului expres de pe noul tronson (crăpături în îmbrăcămintea asfaltică), precizăm că reprezentanții Primăriei Oradea au luat la cunoștinţă această problemă, încă de zilele trecute.

Conducta e de vină!

Pe porțiunea respectivă a trotuarului, Compania de Apă Oradea a introdus o conductă de refulare a canalizării pluviale. În urma ploilor abundente din ultima perioadă și din cauza lucrărilor de compactare executate incorect de către constructorul selectat de CAO, trotuarul și bordura pe o porțiune a drumului expres s-au deplasat. Lucrarea nu a fost recepționată, astfel că în perioada următoare constructorul va realiza lucrări de consolidare a porțiunilor afectate. Costurile pentru reparații nu vor fi suportate de către Primăria Oradea, ci de către constructor. Menționăm că partea de carosabil și viaductul nu sunt în niciun fel afectate”.

FOTO: Drum expres crăpat 26.06.2020

VIDEO | Drumul expres – ca o centură mică, prin nord, pentru Oradea

Trimite articolul

X
Taguri:
drum expres crapat ,
drum expres oradea ,
trotuar drum expres
46 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. d says:
    June 26, 2020 at 10:51 am

    sigur nu Bolojan in persoana l-o crapat? cugetatorii de pe bihon jura ca bolojan e vinovat pentru tot ce-i rau.

    Reply
    • ib_sks_dck says:
      June 26, 2020 at 11:06 am

      In general zeus nu e de vina asa ca evident de vina in cazul asta e Iliescu. Sau Mihai Viteazul, dupa caz.

      Reply
      • Se pune? says:
        June 26, 2020 at 1:06 pm

        O taxã pe centurã mare şi micã, aprobatã pentru gratuitatea locurilor de parcare din toatã Oradea pentru plãtitorii noştri greu încercaţi la taxe şi impozite, se pune?

        Reply
      • Razvan says:
        June 26, 2020 at 3:54 pm

        Iar Abed Nego srl a facut lucrari la Oradea?astia-s campioni la proiecte esuate?

        Reply
    • bolovan says:
      June 26, 2020 at 1:49 pm

      tipic…daca lucrarea era ok era bifata ca inca o “mare realizare” a lui bolovan, asa ca e de rahat nu a mai facut-o el.

      Reply
      • d says:
        June 26, 2020 at 3:18 pm

        bolovane comentezi ca sa nu taci?

        Reply
        • ib says:
          June 26, 2020 at 3:25 pm

          Din cate stiu e o tara libera. Nu o sa ii impui tu nimanui sa taca. E clar? Nu ai de lucru in primarie?

          Reply
          • Victor says:
            June 26, 2020 at 6:26 pm

            Decat sa spui prostii mai bine taci.
            Dar da, este liber la dat dovada de prostie.

          • ib says:
            June 26, 2020 at 8:59 pm

            Un alt exemplu de “lucru bine facut”. Acum un an doi s-au luat la suprapret niste banci pentru parcurile din oras. Spun la suprapret pentru ca exact acelasi model de banca il gaseai la orice magazin de profil din oras la exact jumatate de pret fata de cel cu care s-a cumparat. Ei bine, va invit sa mergeti in parcul 1 Decembrie, sa vedeti cum arata acele banci dupa 1 an de exploatare. Sunt “vintage” 100% arata de parca ar avea cel putin 30 de ani. Lem scorojit, rugina, tot tacamul. Bravo! Fraierii platesc.
            Ei ce zici Victor/d am tacut?
            Nu voi tacea NICIODATA. Nu in fata unora ca voi.

          • d says:
            June 27, 2020 at 7:06 pm

            ib, da ce avem noi de ne iei de prosti?

    • Cujetã says:
      June 27, 2020 at 1:17 pm

      Cujetã, animalurile.

      Reply
  2. altuss says:
    June 26, 2020 at 11:38 am

    Dar în noua parcare subterană din Centru, a avut cineva curaj să intre ?

    Reply
    • :))) says:
      June 26, 2020 at 11:55 am

      :))) de aia e gratis ..se cauta cobai

      Reply
  3. ! says:
    June 26, 2020 at 11:40 am

    Firmele astea care fac lucrările publice câștigă licitațiile dacă dau șpagă.
    Ca să scoată șpaga ei trebuie să facă o lucrare de proastă calitate, banii îi încasează ca și cum ar fi o lucrare de calitate, diferența fiind șpaga..
    Apoi mai fură din asfalt și șefii cu oamenii lor.
    Și așa din banii noștri, bani plătiți ca impozite, ei fură.
    Iar noi ne alegem cu lucrări de caca…

    Reply
    • M says:
      June 26, 2020 at 11:54 am

      Cam asa ceva…. Cam intr-o luna ( maxim) si parcarea subteranta din centru va avea aceeasi soarta …Lucrari facute de mantuiala, cu “specialisti” scoliti la sorbonica..

      Reply
    • Just says:
      June 26, 2020 at 12:32 pm

      auz’ buey, semnu sexclamarii, ai dovezi sau doar vorbesti pe nas?

      Reply
      • pain says:
        June 26, 2020 at 1:13 pm

        Dreptul la opine, Domnule Just avem fiecare chiar si Dvs. Apoi ca doare aia e altceva. Avem si dreptul sa ne respectam chiar daca avem pareri diferite.

        Reply
      • ! says:
        June 26, 2020 at 1:59 pm

        Băi Just,

        Nu trebuie nicio dovadă
        Hoțiile astea sunt dovedite în România de 30 de ani decând avem democrația asta originală romănească.
        Sau, mai știi, poate că Oradea e în Austria, primarul e austriac, și firmele care fac lucrări sunt din Elveția și din Norvegia, nu fură, și noi habar nu avem.

        Reply
      • antibolovan says:
        June 26, 2020 at 2:35 pm

        ce dovezi mai vrei ? desi a costat o avere , soseau deja crapa cu o saptamana dupa inaugurare.

        Reply
      • Gelu says:
        June 26, 2020 at 3:09 pm

        Ce dovadă mai vrei vită? Nu vezi că pică toate la o săptămână după inaugurare?

        Reply
        • Oradean says:
          June 27, 2020 at 5:46 pm

          Gelutu tata, care toate? Sunt probleme cu centura? Ce plm va panicati… Exista o garantie… Exista o receptie… Stai calm si in tarile vestice sunt probleme și se remediaza, si nu face nimeni atât gargara ca voi…. Lesinatii roșii!

          Reply
    • Black Night says:
      June 26, 2020 at 7:17 pm

      10% e spaga la orice lucrare indiferent de culoarea politica. Vrei lucrarea? Asta e! Stiu, am lucrat si in proiectare si in constructii, nu mentionez cadourile de craciun catre primarii…dovada? Am fost de fata la impachetat.

      Reply
  4. cititor says:
    June 26, 2020 at 12:05 pm

    deja si pe partea de carosabil au corectat in diferite locuri inainte de inaugurare, daca mergi pe el, sunt portiuni unde se simte deja denivelarea dupa corectii, dar sa vede si cu ochiul ca sunt patrate in asfalt…

    dar asa se intampla cand firma face lucrarea cu un an de intarziere, cu cel mai prost calitativ, se vede clar si pe poze cat de subtire e asfaltul si betonul langa crapaturi, posibil nici jumatatea materialului ce a fost enumerat in proiect ce trebuie pus n-au pus-o…
    si ce face primaria? NIMIC… cum nu primaria cu Bolojan ii de vina ca da toate lucrariile la firmele sale preferate ca primeste inapoi niste banuti si NIMENI nu verifica lucrariile, pur si simplu se lasa traficul pe un drum pe care si acuma se mai lucreaza, ca nu e gata. Zilnic trec pe noul tronson dus – intors si ii plin in jurul viaductului cu muncitori. Dar primaria nu cere nicio penalizare pentru intarziere nici pentru proasta calitate a lucrarii, ci vine cu scuze ca din cauza iernii a fost intarziata lucrarea cu un an… hai sa fim serios, pana acuma n-a fost iarna niciodata ca a fost surprins firma ca a venit iarna? si hai sa nu zicem cat de slab iarna am avut anul asta, nu a fost nicio zi in care a nins, nici atat de mare frig n-a fost…

    in tariile spre vest cu firmele de genul nu se prelungesc contractele si mai ales nu se mai atribuie lucrari noi, daca asa se lucreaza… si sub Ciuperca in fiecare an de minim doua ori se repara trotuarul ca fix asa au facut si acolo, cum au facut si aici… o sa platim in fiecare an repararea, stati linistit

    Reply
    • !? says:
      June 26, 2020 at 12:54 pm

      Te-ai gandit ca poate sunt locuri din care s-au extras carote pentru teste pe asfaltul turnat? Sau numai vorbim sa nu tacem…

      Reply
      • cititor says:
        June 26, 2020 at 1:33 pm

        he? extras catore din unde? pe drum pur si simplu sunt potiuni unde o banda intreaga pe 5-6m e schimbata, sa zici ca au extras un 5x5m ca sa verifice asfaltul?

        Voi care totdeauna veniti sa lingeti firmele de casa si sunteti platiti bine? ca numai cine nu vrea nu vede cat de prost e facut lucrarea. Pe mine n-asi interesa cine, cum si din cati bani face lucrariile daca asi facea cu ceva calitate… dar nici 3 zile de la “inaugurare” deja sunt crapaturi metrice pe trotuar…

        Reply
  5. anonim says:
    June 26, 2020 at 12:24 pm

    Ii ciudat ceva,cica se spune in articol ca partea de carosabil nu-i afectat.Dar in poze se vede clar cum jumatate de banda are asfaltul crapat pe lungime.daca acolo nu-i afectat……atunci hai sa trimitem niste TIR-uri pt test.
    Intrebarea ar fi:o fi si lucrarea asta inca un cui in cosciugul electoral al tatucului???intreb si eu asa ,pt un prieten

    Reply
    • Oradeanul says:
      June 26, 2020 at 12:34 pm

      Ce vezi tu crapat acolo e trotuarul, nu drumul.

      Reply
    • Bravo says:
      June 26, 2020 at 12:50 pm

      De ce să trimiți TIR-ul pe trotuar?

      Reply
  6. Vaivaivai says:
    June 26, 2020 at 2:12 pm

    A trecut un gras pe acolo. Trebuia să monteze camere și să-i impute pagubele.

    Reply
  7. Gheorghe says:
    June 26, 2020 at 2:42 pm

    ….important este ca se face ceva ! Traiasca Oradea lucrului bine facut in frunte cu al sau conducator Bolojan Ilie !!! Daca iese bine ceva ( in caz ca iese) a facut Bolojan,daca nu CAO , OTL,,RER …numa Bolojan nuuuuu !

    Reply
    • blm says:
      June 26, 2020 at 3:38 pm

      normal ca ies bine lucrurile si normal ca unele nu ies bine. ce sa zic 99,9% lucruri bune, 0,1% lucruri rele. numa PSD ii mai tare ca are 0% greseli din 0 proiecte.

      Reply
      • jiji says:
        June 26, 2020 at 7:33 pm

        Cum naiba ti-a venit in “ minte” psd-ul si in tema asta? Cred ca deja si visezi psd de cand te uiti numai la Realitatea- secu tv 🙂

        Reply
        • blm says:
          June 26, 2020 at 7:56 pm

          jiji da vad ca si tu raspunzi pe langa subiect. ce naiba ti-a venit cu televizorul? 🙂

          Reply
  8. gobilborac says:
    June 26, 2020 at 4:36 pm

    Rumunul nu-i cald daca nu fura . ca al de sus , ca al de dadu in subantrepriza , si uite asa lucrarilii di kk.

    Reply
  9. Voxx says:
    June 26, 2020 at 8:51 pm

    Vaisamar bai da nimic nu stiti sa faceti bai! In urma cu 100 de ani au lucrat mai bine numa sa distrugrugeti stiti altceva nimic.

    Reply
    • Decretel says:
      June 27, 2020 at 5:39 am

      Noah, comenratorii lu’ peste !
      Dar daca tot va umpleti timpul cu scris comentarii dusmanoase si pline de ura , de ce oare nu va “frecati” urma aia de inteligenta din cutiuta cu maimute de la mansarda si sa calculati unde sunt si ce fel de meseriasi efectueaza aceste lucrari ??!!
      Ca daca o “frecati” si analizati un pic , si meseriasii care executa trotuarele , canalele de apa , instalatiile sau turnatul asfaltului sunt toti la fel de mari meseriasi cum sunteti si voi cand scrieti fara aliniament , fara litera mare , fara virgula , etc…..
      Sefii care ii coordoneaza au facultati la asa de mare distanta efectuate , ca nu si-au cunoscut vreodata profesorii si colegii de an . Stiau doar adresele de e-mail si conturile neamurilor profesorilor , ale decanului , rectorului sau pro-rectorului unde trimiteau dreptu’ ptr.ca sa treaca examenul si sa incheie anul .
      Astia-s inginerii proiectanti , arhitectii , inginerii constructori , etc….
      Mecanicii de pe utilaje au finalizat trei saptamani de manevrare a utilajului la 5 metri sub nivelul terenului in grospa de extractie din balastiera . Adica in locul unde era bagat senilatul la o jumatate de metru de apa oeste marginea superioara a senilei ca sa scoata balastru si sa il duca basculele la autostrada in Ungaria . Asta le e “sciala” , atat a fost pregatirea.
      Iar muncitorii sunt majoritari oameni necalificati de la tara , adusi cu microbusele de la 40 – 50 km distanta zilnic , multi dintre ei tigani din coloniile comunelor cu cartiere intregi de rromi .
      Si atunci ce mama draqului de calitate asteptati ca sa iasa ?
      Ca voi aveti majoritar diplome obtinute numai cum voi cunoașteți , iar “pregatirea” voastra nu va recomanda probabil ptr.a ocupa aceste posturi de lucrator la lopata , instalator in ploaie sau frig , excavatorist sau tractorist , sa ne puteti dovedi voi cum se “extrage” calitatea maxima din lucrarile la care le stiti calcula costurile si sa le faceti analiza calitatii .
      Cu cine mama mamii sa lucreze firmele daca meseriasii au plecat din tara iar copii oradenilor nu au avut pina la 29 -30 de ani inca un contract individual de munca pe perioada nedeterminata ??
      Ca ii tine tati cu mami acasa pe copilasi , doar au timp tot sa lucreze toata viata !! Asa e deviza , nu ?
      Intre timp meseriasii dispar prin deces , pensionare sau emigrare , iar tinerii au o greatza de lopata si un apetit de a comenta ceea ce fac altii , de numa’ !!
      Si ca sa nu se plictiseasca , in perioada in care sunt tinuti acasa fara nici un scop in viata sau viitor , fara sa invete REAL nimic , sau sa lucreze undeva acumuland experienta , tati cu mami le dau niste bani de mers la terasa in Mall si le mai cumpara si o masina , ceva . Ca nu se cade sa mearga odrasla cu tramvaiul lui Bolojan la Mall , doar rad ceilalti intretinuti fara job de el !
      Dar stand pe terasa la o bere cu ceilalti fazani ca ei , se apuca sa scrie comentarii pe Bihon si sa le publice sub anonimat .
      Daca nu ei , atunci parintii lor , asta in timp ce freaca menta in birourile de bugetari in care s-au angajat pe relatii , cu diplome obtinute dupa 37 – 40 de ani . Ca sa poata fi incadrati pe post !
      Mi-e greata de comentatori ce vor sa para inteligenti , dar care sa se simt jigniti cand e nevoie sa ia lopata in mana chiar si la ei acasa , in curte !

      Reply
      • Bbq says:
        June 27, 2020 at 6:47 am

        Nici tu nu “le ai” cu punctuatia si prescurtarile. Mai bine nu scriai…

        Reply
        • drop says:
          June 27, 2020 at 3:12 pm

          Bbq, bravo, tot ce ai inteles din comentariul de mai sus e ca si stimabilul mai greseste la punctuatie. dar intelegi ca are dreptate in proportie mare cu ce spune? numa la gratar iti sta mintea? :)) si mie :/

          Reply
          • Bbq says:
            June 27, 2020 at 6:04 pm

            :))) Corect!

      • Decretel says:
        June 27, 2020 at 6:48 am

        Si ceva extra subiect .
        Cam toti avem origini pe ls tara . Daca nu noi , direct , atunci parinti de ai nostri .
        Atentie cum va alegeti pseudoninele sub care postati . Este pe la tara o vorba veche de zeci de ani , care zice ca Ion e nume de sluga iar Gheorghe de …. prost.
        Cel putin , taranii cand fac cunistinta si isi dau mana , mai fac haz de necaz si se prezinta : Ion , nume de sluga !
        Celalalt in saluta si el si-i raspunde tot in gluma : Gheorghe , nume de prost !
        Dar prost , in sensul ca el nu stie nimic din tot ceea ce stie intregul sat . Nici cu cine-i umbla muierea .
        Asa ca , atentie ce nume de Gheorghe va dati .

        Reply
      • Tine says:
        June 27, 2020 at 11:05 pm

        Gheorghe era un tãietor de capete diavolescu eşti iar Ion era gurã de aur fãrã a fi dentistul satului ca şi bine

        Reply
  10. Bbgun says:
    June 27, 2020 at 6:44 am

    Mie-mi place culoarea :)))))Asa, in “degradé”

    Reply
  11. Soferul says:
    June 27, 2020 at 11:33 am

    Bravo Selina ne arati un viitor luminos pe drumurile construite de voi, rusine voua Selina ati realizat un cacat pe bani multi ,se pare ca nu meritati noul contract a fost o gresala sa vil atribuie daca o lucrare a voastra asa mica cum e acest drum o ia la vale dupa 7 zile e grav foarte grav

    Reply
    • m says:
      June 28, 2020 at 6:13 pm

      Nu Selina a realizat aceasta lucrare si din nou mananci cacat,pus de cineva. Ca tu ai lucrat la Selina si ai fost dat afara este altceva.Nu spun ca Selina lucreaza perfect, cauta pe site -uri, dute si vezi lucrarile lor .Pana la urma nu vad de ce trebuie denigrati 1400 de salariati.

      Reply
  12. Mulţi says:
    June 27, 2020 at 4:56 pm

    Bucuria eşecului este bucuris proştilor.

    Reply
  13. Iepuri says:
    June 27, 2020 at 9:39 pm

    Da nu-i bai, vin vitezomani şi astupã.

    Reply
  14. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Doi minori, obligați să-i dea 20.000 de lei unui băiat pe care l-au bătut pe motiv că era „arogant”
    Avea o atitudine arogantă și le-ar fi propus să cumpere „iarbă”.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Șoferii rămân cei mai căutați, dar inginerii și contabilii câștigă teren în căutările de joburi din 2025
    Peste 24 de milioane de căutări de joburi au fost efectuate anul acesta, relevând tendințele și interesele concrete ale candidaților pe piața muncii.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Noile taxe și impozite pentru 2026 au fost adoptate de Consiliul local Aleșd. Vezi care vor fi acestea
    Consiliul Local Aleșd a aprobat, prin Hotărârea nr. 120 din 18 decembrie 2025, nivelul taxelor și impozitelor locale pentru anul 2026 pentru persoane fizice și juridice, pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și servicii locale. Impozitul pe clădiri pentru persoanele fizice și pentru cele care desfășoară activități economice este de 0,1% din valoarea impozabilă.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Peste 100 de pachete cu alimente distribuite familiilor nevoiașe din Bihor, de Crăciun
    Pentru al XVI-lea an consecutiv, în preajma sărbătorilor de Crăciun, Asociația Pro Bambini din Oradea a venit în sprijinul familiilor cu mulți copii și cu dificultăți materiale din municipiu și din județ.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Clădirile cu risc seismic, vizibile în cartea funciară: ce schimbări aduce noua ordonanță
    Guvernul a adoptat un proiect de ordonanță de urgență prin care modifică legislația privind reducerea riscului seismic al clădirilor, măsurile vizând protecția populației, transparența informațiilor despre imobile și consolidarea capacității autorităților de a interveni în situații de risc.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Centrul Multifuncțional „Minerul” din Ștei este aproape finalizat. Valoarea investiției: peste 10 milioane lei
    Lucrările la Centrul Multifuncțional „Minerul” din orașul Ștei se află în etapa finală, investiția ajungând la un stadiu fizic de realizare de aproximativ 95%.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.