Autobuzele electrice, având capacitatea de câte 70 de persoane, sunt dotate cu aer condiționat, pentru anotimpul cald, și instalații de încălzire pentru sezonul rece. Autobuzele au o autonomie de transport de minimum 200 de kilometri în condiții reale de trafic specifice municipiului Oradea (vara/iarna, încărcare la capacitate maximă) și beneficiază de o garanție de 4 ani/280.000 km.
Totodată, sistemul de baterii pentru tracțiune, cu o capacitate de 383 kWh, are o garanție de 8 ani, anunța municipalitatea cu ocazia semnării contractului în valoare de peste 16 milioane de euro pentru livrarea celor 30 de autobuze electrice de 12 metri, 7 stații de încărcare lentă și 2 stații de încărcare rapidă.
„Un pas important spre un transport public mai eficient, mai curat și mai prietenos cu toți călătorii. Achiziția este parte dintr-un proiect implementat de colegii din Direcția Management Proiecte cu Finanțare Internațională, prin fonduri europene asigurate de Agenția de Dezvoltare Regională Nord – Vest, în cadrul Programului Regional 2021–2027. Mulțumesc echipei pentru efortul constant. Continuăm să lucrăm, zi de zi, pentru un oraș modern, sustenabil și deschis către viitor.” se menționează la finalul mesajului postat de primarul Florin Birta.
Trimite articolul
Xcine este producatorul?
-
Ding dong bin
Made in PRChina.
Sa vedem cand ia foc primul.
In loc sa introduca niste linii de troleibuz, care sunt mult mai eficiente….
Practic doar doua sarme niste macaze pe ele si gata…
PLus ca greutatea unui troleibuz e mult mai mica, nu trebuie sa-si care bateriile dupa el, deci per global 100% sunt mai eficiente.
Stim, sarmele strica aspectul orasului, fug turistii, ei sunt mai importanti…
ar fi frumos vopsit haionul verde, ar arata bine
pe langa culorile orasului