BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
S-a inaugurat noua cale de rulare a tramvaiului. Vezi noile linii de tramvai înființate

S-a inaugurat noua cale de rulare a tramvaiului. Vezi noile linii de tramvai înființate

la 14 December 2021 12:13 Reactualizat la: 14 December 2021 16:27
43 Comentarii

S-a inaugurat noua cale de rulare a tramvaiului. Vezi noile linii de tramvai înființate

14 December 2021 12:13 Reactualizat la: 14 December 2021 16:27
Municipalitatea orădeană se laudă cu prima  linie de tramvai construită pe un traseu nou creat în România, după 1990.
Municipalitatea orădeană se laudă cu prima  linie de tramvai construită pe un traseu nou creat în România, după 1990.

Trimite articolul

X
De miercuri, 15 decembrie, intră în exploatare calea de rulare nouă pentru tramvaie, construită de-a lungul Peței, din Cantemir până în Calea Aradului. Proiectul s-a implementat cu bani europeni, au fost accesați peste 11 milioane de euro pentru realizarea sa.
Inaugurarea s-a consumat în cadrul unei conferințe de presă la care au participat primarul Florin Birta, viceprimarul Marcel Dragoș, Marius Moș, directorul Direcției de management a proiectelor europene și conducerea OTL – directorul Adrian Revnic și directorul economic Romeo Nica.
„Această extindere a liniei de tramvai este o premieră pentru România după 1990. Au fost lucrări de montare a liniei de tramvai, a firului de contact, a stâlpilor și tot ce a fost nevoie pentru ca linia de tramvai să poată fi dată, de mâine, în folosință. În următoarele zile mai rămân de montat panourile de informare pentru cetățeni, cu minutele în care ajung tramvaiele în stații și o porțiune din strada Atelierelor care încă nu a putut fi înierbată din cauza vremii. În cel mai scurt timp, toate lucrările vor fi finalizate. Acest proiect este unul benefic pentru locuitorii municipiului Oradea, având în vedere obiectivele noastre de modernizare continuă a parcului OTL, atât auto cât și de tramvaie. Cu siguranță va asigura o legătură mult mai bună între cartierele orașului nostru”, a declarat primarul, la fața locului, în Cantemir.
Tramvaiele vor circula cu călători pe traseul nou construit Calea Aradului – str. Făgărașului – zona Ceyrat – str. Atelierelor – str. Salca – str. Dimitrie Cantemir. Liniile noi 5 și 7 vor avea stațiile pe Calea Aradului, în zona centrului comercial Auchan, lângă noua Sală Polivalentă, aproape de Universitatea din Oradea, în zona blocurilor din str. Ceyrat, lângă depoul OTL (str. Atelierelor) precum și pe str. Salca.
Linia 5 va urma traseul Nufărul, Salca, Universitate, Calea Aradului, Primăriei, Piața Unirii, Parcul 1 Decembrie, Magheru, Republicii, Gara Centrală, Olosig, Piața Decebal, Calea Aradului, Universitate, Salca și va ajunge în Nufărul. Linia 7 va urma traseul Nufărul, Salca, Universitate, Calea Aradului, Piața Decebal, Olosig, Gara Centrală, Republicii, Magheru, Parcul 1 Decembrie, Piața Unirii, Primăriei, Calea Aradului, Universitate, Salca și va ajunge în Nufărul.
„Vom începe să circulăm pe liniile 5 și 7 la interval de 10 minute. O să vedem gradul de încărcare al acestora și în funcție de acest lucru o să luăm decizii, astfel încât traficul să se desfășoare în bune condiții și călătorii să fie mulțumiți de serviciile pe care le oferim”, a precizat directorul Revnic.
Noua linie de tramvai are o lungime de 3,8 kilometri și este înierbată pe o porțiune de 2,3 km. Lucrările au presupus montarea liniei de tramvai, a firului de contact, a stâlpilor care susțin firul de contact, realizarea înierbării, a sistemului de irigații a gazonului, instalații de semaforizare și adăposturi în stațiile de tramvai. Totodată, au fost instalate cele două stații de redresare situate în Calea Aradului precum și în Depoul OTL.
Astfel, stațiile de redresare asigură alimentarea cu energie electrică a tramvaielor. Proiectul este implementat de Primăria municipiului Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională (DMPFI). Contractul de proiectare și execuție a fost încheiat cu asocierea de firme Mari-Vila Com SRL, Abed Nego Com SRL și Aquacons SRL. Valoarea lucrărilor este de 11,6 milioane euro fără TVA. „Ne-am obișnuit să intrăm în zone în care nu neapărat au fost făcute demersuri înainte, de aceea și extinderea liniei de tramvai se încadrează în acest tipar. Am învățat multe de-a lungul acestui proiect care a fost unul dificil, dar de a cărui inaugurare ne bucurăm cu toții astăzi”, a punctat Marius Moș, directorul DMPFI. Finanţarea nerambursabilă este de 98%, iar contribuția proprie a Primăriei Oradea este de 2%. Lucrarea a necesitat și cheltuieli adiacente , mutarea străzii Atelierelor de pe vechiul amplasament, pentru a face loc liniei noi.
Odată finalizată investiția, rămâne ca edilii să găsească variante de a împiedica șoferii să intre pe spațiul gazonat cu mașinile. Primarul spune că se ia în calcul inclusiv posibilitatea de a lăsa un șanț pe marginea gazonului, astfel încât cei care intră cu mașinile să nu mai poată ieși decât cu ajutorul unor utilaje.

[eadvert]

Marți se făceau ultimele teste și adjustări pentru ca circulația tramvaielor să poată fi desfășurată fără impedimente.

Cu această ocazie au fost înființate două noi linii de tramvai, 5 și 7.

Traseu linia de tramvai 5: Nufărul – Salca – Universitate – – Abatorului – Piața Unirii – – Gara Centrală – Olosig – – Piața Decebal – Abatorului – Universitate – Salca – Nufărul

Traseu linia de tramvai 7: Nufărul – Salca – Universitate – – Abatorului – Piața Decebal – – Olosig – Gara Centrală – – Piața Unirii – Abatorului – Universitate – Salca – Nufărul

FOTO: Inaugurare linie tramvai

 

Proiectul este implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională, valoarea lucrărilor fiind de 11,6 milioane euro + TVA.

Contractul de proiectare și execuție a fost realizat de asocierea de firme SC Mari -Vila COM SRL, SC Abed Nego COM SRL și SC Aquacons SRL.

Trimite articolul

X
Taguri:
linie tramvai ,
oradea ,
tramvai
43 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. drop says:
    December 14, 2021 at 1:08 pm

    Linia va purta numele lui Bolojan.

    Reply
    • bolosewer, where ppl DROP shit says:
      December 14, 2021 at 1:16 pm

      Ca orice canal, si gura de scurgere.

      Reply
      • flash says:
        December 14, 2021 at 2:03 pm

        Esti invidios ca numele tau nu e asociat cu nimic important si durabil?

        Reply
        • flush says:
          December 14, 2021 at 2:30 pm

          de ce as fi invidios pe un piticot chel ?
          Din contra, mi-ar fi jena ca barbat sa inghit atatea laude si mai ales am atatia admiratori, multi de acelasi sex…
          PS: daca vezi flashuri, fa-ti un control. Cica ar putea fi epilepsie.

          Reply
          • flosh says:
            December 14, 2021 at 2:51 pm

            te roade frustrarea din fiecare orificiu, frustrache. ii zici “piticot chel” pentru ca atata iti poate creierul tau chel.

          • flash says:
            December 14, 2021 at 4:28 pm

            Despre epilepsie, tu esti cel mai in tema.
            Pur si simplu te roade invidia. Asta e tot, esti mic si insignifiant, organ inutil intr-un partid de hoti care nu mai ajunge la ciolan sa fure.

          • iar "partid", ""frustrat","invidios"...ca la sat says:
            December 14, 2021 at 4:54 pm

            draga imbecil, ti-am mai explicat ca nu sunt din partidul celalalt(si aia hoti exact ca si gasca voastra). Chiar nu sunt. Dar tu esti prea retardat ca sa pricepi. Pur si simplu.

    • yyy says:
      December 14, 2021 at 1:59 pm

      Numele de Baronul Pnl Bolovan care va finanta din surse propie gratuitatea transportul pe aceasta linie timp de un an.

      Reply
    • adi says:
      December 14, 2021 at 2:41 pm

      Si pasajul de piata deasupa la intrare va fi pus capul lui Bolojan inconjurat de demoni

      Reply
    • xxx says:
      December 15, 2021 at 5:01 pm

      Pe pagina de fb a primarului nostru Florin Birta a aparut punctul de vedere al consilierei Adriana Balog care le zice in fata pensionarilor sa cheme taxiul si sa nu aglomereze tramvaiele si autobuzele.Iar la cimitir sa mearga cand le-o veni vremea, altadata sa nu mearga in vizita.Dupa mintea ei de bugetara venita din Salard , maritata cu un politist de frontiera , batranii ar trebui sa moara, ca nu incape de ei taranca angajata la primarie.Oare primarului ii plac astfel de postari sau chiar el ii sustine pe postaci?

      Reply
  2. anticomunist says:
    December 14, 2021 at 1:59 pm

    In continuare, din Rogerius se poate ajunge doar in centru, dupa care, alt tramvai.

    Reply
    • adi says:
      December 14, 2021 at 2:40 pm

      Lasa ca a promis ca va fi si in Episcopia din nou linie de tramvai.

      Reply
    • Vasile says:
      December 14, 2021 at 3:20 pm

      Păi și Rogerius e centru. Pentru ce să mergi în alt centru? 🙂

      Reply
    • Jimmy Latrina says:
      December 16, 2021 at 11:47 am

      Geezus, ce retardati. În nicio o urba urbana de pe glob nu poți ajunge din orice colt al orașului în celalt colț opus. Schimbi un tramvai, două și gata. Balena ratata; trebuie sa te ducă taticu’ guvern peste tot. Drace, ce trist..

      Reply
  3. Redramã says:
    December 14, 2021 at 2:41 pm

    Omidã de tablã la semafor, gâtul dragonului umflat.

    Reply
  4. xxx says:
    December 14, 2021 at 3:30 pm

    Cu aceasta linie noua, nivelul de trai va creste, vorba lui Bolo de mai demult, cu cat va turna mai mult beton, pasaje, poduri, porfire, cu atat salariile vor urca, nivelul de trai va creste, taxele si impozitele mari la culme. Eu nu mai pot de bine deja in acest oras, simt ca nu mai stiu ce sa fac cu banii, atatia bani castig si cheltuielile sunt asa de mici, ca pur si simplu nu am pe ca banii. E un miracol cum aceste betonari ridica bunastarea oamenilor.

    Reply
    • Sa-l pupati intre fese says:
      December 14, 2021 at 4:03 pm

      Vesnicii postaci de serviciu care functioneaza sub diverse pseudonume.
      Vesnicii anti.
      Si vesnicii frustrati.
      Atat aveti voi posibilitatea sa faceti.
      Si eventual sa ii pupati mana lui Bolo.
      Iar daca nu va place bronzul pielii de pe mana, aveti inca o oprtunitate.
      Intre cele doua fese, locul unde probabil ca nu-l ajing razele soarelui. Locul unde sigur are piekea catifelata si alba ca fundul de bebic!!
      Spor sa aveti la pupat!

      Reply
    • Oradean says:
      December 14, 2021 at 4:14 pm

      Tu esti un postac cu beton in loc de creier, altfel nu ai mai urla atat “betoane, betoane”! Ai impresia ca ar trebui sa facem agricultura in Oradea, sau crezi ca am putea trai din panselute? Daca nu vrei betoane, muta-te la Pocioveliste, ca poate acolo o sa fii fericit. Mobilitatea urbana este importanta pentru calitatea vietii unui oras. Ori asta se face pe poduri, viaducte, linii de tramvai, artere de circulatie BETONATE, parcuri industriale etc. Cu cat orasul are o infrastructura mai buna, cu atat locuitorii sai sunt mai multumiti si/sau eventualii investitori mai tentati sa-si deschida sau sa dezvolte afaceri aici. Dar de la postacii vesnic nemultumiti nu ai ce astepta inafara de injuraturi, la orice lucru bun se face!

      Reply
      • florin says:
        December 14, 2021 at 5:00 pm

        Eventualii investitori? Care investitori? Aia care ne ocolesc? Si tu ai tras pe nas iarba lui Bolojan

        Reply
        • Oradean says:
          December 15, 2021 at 8:16 am

          Mai ieri era o stire pe bihon ca somajul in Bihor e undeva la 1,3%. Parcurile industriale din Oradea sunt pline, unele, altele se tot umplu. Ca se poate mai bine, este perfect adevarat, insa nu puteti nega realitatea: daca nu era Bolojan, orasul asta ar fi fost mort si ingropat sub praf. Dar unii dintre voi va ascundeti frustrarile in spatele vesnicelor nemultumiri, iar altii mancati rahat cu polonicul, ca doar aveti sarcina de la partid!

          Reply
          • clar says:
            December 15, 2021 at 2:38 pm

            “daca nu era Bolojan, orasul asta ar fi fost mort si ingropat sub praf”
            N-as fi asa sigur, nu vom sti niciodata.
            “ca doar aveti sarcina de la partid”
            Pai tu te-ai acitat de sarcina primita de la partid, l-ai laudat si ridicat in slavi. Bravo, azi poate primesti si o supa.

          • Oradean says:
            December 15, 2021 at 2:56 pm

            Adevarat: nu vom sti cum ar fi fost, dar stim cum A FOST, pana la venirea lui Bolojan. Nu ridic pe nimeni in slavi, insa meritele lui trebuiesc recunoscute (o recunoaste o tara intreaga, numai postacii frustrati nu vor s-o recunoasca), iar cine nu poate recunoaste faptul ca este un bun gospodar este ori rau intentionat, ori chior!

  5. victor says:
    December 14, 2021 at 3:51 pm

    Postacii in forma mare, trag tare la numar ca vin sarbatorile. Poate poate vine un 50 lei si un cozonac de la partid.

    Reply
    • drop says:
      December 14, 2021 at 5:48 pm

      Si eu primesc

      Reply
  6. Biggie says:
    December 14, 2021 at 5:58 pm

    Pentru toti nesimtitii antibetonisti, anti orice inseamna dezvoltarea orasului,

    Intoarceti-va in jegul din care ati venit, puneti-va cizmele de guma, urcati-va in caruta si faceti drifturi in noroiul care va lipseste in oras!

    Postacii cu IQ mai mare de 80 sunt invitati sa comenteze cu ARGUMENTE. De la cei sub 80, ma astept doar la injuraturi.

    Reply
    • alexfarafrica says:
      December 14, 2021 at 9:00 pm

      Ce ai omule, s-au terminat medicamentele?

      Reply
  7. zsizsi says:
    December 14, 2021 at 6:37 pm

    Ma bine nu zicea primarul că lucrarea este de calitate… Între Calea Aradului și strada Universității este calea de rulare ondulată, mâine o să vedeți cei care veți călători cu tramvaiul, că acesta va șerpui și se va balansa un pic, și nici vorbă să se ducă cu 50 km/h pe această linie, eventual tot cu 25-30 maxim. Nici între Nufărul și pod Peța nu s-a schimbat nimica în afară de intersecția spre depou și firul de contact (de la care ia tramvaiul curent). Acest proiect ține de modernizarea bulevardului Nufărul, dar nu acea intersecție a fost principala cauză că tramvaiele mergeau încet. Proiectul de modernizare a relației Nufărul-Centru Civic se face pentru îmbunătățirea transportului în comun, tot asta se vehiculează să crească viteza de depalasre a tramvaielor. Sunt niște sloganuri care sună bine în proiect și uite că se pot obține bani pe niște vorbe goale.

    Reply
  8. Adrian says:
    December 14, 2021 at 8:04 pm

    Buna,
    Cei care lucuiesc in blocul din str.Atelierelor ies din bloc pe usa principala si dau direct in statia de tranvai. Ne spune domnul primar daca dorim sa ne cumparam o mobila, o combina frigorifica….., unde si cum se va descarca, pe unde le vom duce in apartament??? Nu intereseaza pe nimeni…Ce bine ar fii sa si gandeasca cineva.

    Reply
    • Andrei says:
      December 15, 2021 at 8:29 am

      Poti sa te muti in alt oras din sud unde nu sunt tramvaie.

      Reply
  9. X says:
    December 14, 2021 at 8:39 pm

    comentati ba pulalailor! ratatii dracului, reprezentanti de seama ai pulimii ce sunteti! maine o sa ma plimb cu tramvaiul sa ma iau de cretinii care comenteaza! se va lasa cu scandal!

    Reply
    • xxx says:
      December 15, 2021 at 7:53 pm

      Pe pagina de fb a primarului nostru Florin Birta a aparut punctul de vedere al consilierei Adriana Balog care le zice in fata pensionarilor sa cheme taxiul si sa nu aglomereze tramvaiele si autobuzele.Iar la cimitir sa mearga cand le-o veni vremea, altadata sa nu mearga in vizita.Dupa mintea ei de bugetara venita din Salard , maritata cu un politist de frontiera , batranii ar trebui sa moara, ca nu incape de ei taranca angajata la primarie.Oare primarului ii plac astfel de postari sau chiar el ii sustine pe postaci? Si ei din primarie la fel de cocalari sunt ca tine

      Reply
  10. loltl says:
    December 14, 2021 at 10:07 pm

    Ca de obicei profesionalism la otl (o teapa liberala)
    Sagetile care ne arata unde merg dele doua linii de la bifurcatia de la emanuel sunt fix invers fata de rutele din textul alaturat hartii 🙂

    Reply
    • Oradean says:
      December 15, 2021 at 9:17 am

      Hai sa mori tu, ca-n liniutele alea sta profesionalismul celor de la OTL?! Poate esti tu de-andoaselea si de aia nu-ti ies liniutele!

      Reply
      • s p says:
        December 15, 2021 at 9:29 am

        Vad ca asta cu “de-andoaselea” e o tema fixa in postarile tale. O fi sechele din copilarie. Ai avut probabil un tata iubitor, nu e vina ta.

        Reply
        • Oradean says:
          December 15, 2021 at 2:08 pm

          Mare “analist” esti, nene! Si ce concluzii stii tu “trage”! :))) Daca tu ai fost abuzat in copilarie si esti sensibil acum la anumite cuvinte, nu inseamna ca si altii au fost! Nu judeca lumea dupa calapodul gandirii si experientelor tale, ca nu e asa! Nu toti au fost abuzati si au sechele, ca tine, scumpetea lu’ tata! Terapia nu te ajuta? Esti cauza pierduta si psihiatrul s-a declarat invins? :))

          Reply
          • esti un simplu imbecil says:
            December 15, 2021 at 2:40 pm

            “Nu judeca lumea dupa calapodul gandirii si experientelor tale, ca nu e asa! Nu toti au fost abuzati si au sechele, ca tine, scumpetea lu’ tata! ”
            Ia sa vedem, cine a bagat primul “de-andoaselea”? Cine are sechele? Puisor retard, te autofaultezi, lol

          • Oradean says:
            December 15, 2021 at 3:06 pm

            Scumpetea lu’ tata, era vorba despre liniute ca sunt “invers”, in postarea la care am raspuns? Este “de-andoaselea” un arhaism un pic mai pitoresc, sinonim cu “invers”? E greu cu sechelele si analfabetismul functional, asa-i? Ai notiunile de “context”, “ironie” si “cauzalitate” clare in tartacuta (apropo, asta-i alt arhaism pitoresc care descrie perfect capul tau gol!)? Da’ sensibilitatile tale au fost zgandarite, pare-se, de “de-andoaselea” si ti-au trezit amintiri din pruncie, demult reprimate!? Scuze, scupetea lu’ tata, da’ n-a fost cu intentie!

          • curios says:
            December 16, 2021 at 12:57 pm

            e rentabil pupincurismul ?

  11. Lulu says:
    December 15, 2021 at 9:26 am

    Pe pagina de fb a primarului nostru Florin Birta a aparut punctul de vedere al consilierei Adriana Balog care le zice in fata pensionarilor sa cheme taxiul si sa nu aglomereze tramvaiele si autobuzele.Iar la cimitir sa mearga cand le-o veni vremea, altadata sa nu mearga in vizita.Dupa mintea ei de bugetara venita din Salard , maritata cu un politist de frontiera , batranii ar trebui sa moara, ca nu incape de ei taranca angajata la primarie.Oare primarului ii plac astfel de postari sau chiar el ii sustine pe postaci?

    Reply
    • drop says:
      December 15, 2021 at 4:56 pm

      Nu vorbi asa de zeii mei, foarte bine fac, daca nu va place puteti sa va mutati

      Reply
      • yyy says:
        December 16, 2021 at 8:12 am

        Zeii susnumiti sint un cretin ereditar si a idiotul aprod.

        Reply
    • adi says:
      December 15, 2021 at 4:59 pm

      Si Birta e de la tara, e tipul copilului de bani gata, in care mami si tati au dat bani la partid. Si apoi in toate functiile a fost numit, fara concurs. E normal sa aiba scarba pe pulimea de rand, de fraierii astia care ii incurca, cu exceptia alegerilor si a platii impozitelor. In rest Birta e o nulitate absoluta

      Reply
  12. Dsfs says:
    December 15, 2021 at 4:57 pm

    Bravo!!! Dar va rog bagati publicul pe google maps!!! Asa e civilizat!

    Reply
  13. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Două proiecte ale Colegiului Tehnic „Traian Vuia” din Oradea au câştigat locurile 1 şi 2 la Concursul european DSIoT
    Câştigătoare sunt proiectele „Monitorizarea mediului înconjurător în peștera Vadul Crișului” şi „ Monitorizarea Familiilor de albine pe timpul hibernării”.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Supraimpozitarea continuă în 2026: zeci de clădiri și terenuri din Oradea, taxate pentru degradare
    Consilierii locali orădeni au adoptat, în ședința din 19 decembrie, un număr mare de hotărâri, peste 200, privind supraimpozitarea pentru anul 2026, aplicabile diferitelor categorii de proprietăți.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Colindul pe versurile lui Traian Dorz, „O, Sfânt Colind”, un dar muzical pentru suflet oferit de Florin Gherlea
    Piesa devine o punte între tradiția românească și sensibilitatea muzicală contemporană.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    FOTO-VIDEO
    Peste 450 de copii, îmbrăcați în moșuleți au colindat în centrul Oradiei. Au cântat în direct și la Casa Zu
    „Colindul Moșilor” a avut loc vineri, 19 decembrie, începând cu ora 10:30.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un plus de 40 milioane de lei la bugetul local. Noile taxe și impozite locale pe 2026 au trecut de votul consilierilor
    Consiliul Local Oradea a aprobat, în ședința din 19 decembrie, noul pachet de taxe și impozite locale care va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Consilierii locali schimbă regulile în Piața 100. Noi reguli pentru comercianți, acces auto și închiriere module
    Consiliul Local Oradea a aprobat, în ședința din 19 decembrie,, modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Pieței 100, administrată de Societatea Administrația Domeniului Public S.A.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.