BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
VIDEO | Se poate! A3 Biharia - Borș este deja asfaltată

VIDEO | Se poate! A3 Biharia - Borș este deja asfaltată

De Călin Corpaş
la 18 December 2019 11:46 Reactualizat la: 20 December 2019 13:30
34 Comentarii

VIDEO | Se poate! A3 Biharia - Borș este deja asfaltată

18 December 2019 11:46 Reactualizat la: 20 December 2019 13:30
Selina - Trameco informează că a asfaltat tot tronsonul de autostradă cuprins între granița cu Ungaria și intersecția cu DN 19 Oradea - Satu Mare, lângă Biharia.
Scris de Călin Corpaş - Selina - Trameco informează că a asfaltat tot tronsonul de autostradă cuprins între granița cu Ungaria și intersecția cu DN 19 Oradea - Satu Mare, lângă Biharia.

Trimite articolul

X

“Am făcut ce am promis”, ne transmite patronul constructorului orădean, Beniamin Rus.

Ungurii au amânat

În ciuda faptului că s-a asfaltat și legătura cu drumul național, autostrada nu poate fi dată în circulație deoarece constructorul autostrăzii ce vine dinspre Debrețin a amânat asfaltarea, pentru anul 2020. “Din câte înțeleg, în Ungaria au dat termen pentru finalizarea asfaltării abia pentru august 2020, însă noi ne-am ținut de graficul de lucrări convenit cu CNAIR”, declară Rus.

În situația în care autostrada ungurească ar fi fost deja asfaltată, la rândul ei, pe tronsonul dintre graniță și Biharia s-ar fi putut circula în regim de drum național, deoarece stratul de uzură nu a fost încă așternut pe toată lungimea tronsonului realizat de Selina – Trameco. Oricum, este de așteptat ca acolo unde s-a așternut doar stratul asfaltic de anrobat, acesta să fie “de sacrificiu”, urmând să fie scos la ieșirea din iarnă.

O chestiune de orgoliu

„Pentru noi, asfaltarea integrală a tronsonului Biharia – Borș a fost și o chestiune de orgoliu, ca să nu ne trezim că partenerii din Ungaria asfaltează dincolo de graniță, iar noi nu”, subliniază Rus, mândru că, măcar o dată românii au reușit să ia fața maghiarilor în materie de autostrăzi…

Ce facem cu celelalte tronsoane?

Rămâne de văzut când va reuși noul Guvern PNL să găsească o rezolvare fezabilă, pentru ca celelalte două tronsoane de autostradă din județul Bihor să poată fi puse urgent în execuție, cu un ritm de lucru accelerat, similar tronsonului Biharia – Borș. La fel, sunt imperios necesare măsuri de accelerare a procedurilor pentru tronsoanele din Sălaj, pentru ca Oradea, Zalău și Cluj – Napoca să poată fi legate, finalmente, pe autostradă. După cum se știe, România acumulează întârzieri grave în materie de infrastructură rutieră, cu consecințe severe asupra dezvoltării economice a țării noastre.

Trimite articolul

X
Taguri:
asfaltare ,
autostrada Bors - Biharia ,
Selina-Trameco-
34 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. XY says:
    December 18, 2019 at 12:02 pm

    5 km…

    Reply
  2. anonim says:
    December 18, 2019 at 1:30 pm

    m…da, ungurii au amanat , comparam 40 de km cu 5 km realizate in aceeasi perioada 🙂

    Reply
  3. Alex says:
    December 18, 2019 at 1:36 pm

    Ce tare ….am luat o inaintea Ungurilor …ha ha ..cu 5 km , al lor incepe de la granita cu Austria !!!

    Reply
    • Alin Lucian says:
      December 19, 2019 at 10:45 am

      Si a noastră din Constanța.

      Reply
      • loll says:
        December 19, 2019 at 2:37 pm

        daaa, incepe de acolo si tine pana in Bucuresti si atat:)

        Reply
      • Victor says:
        December 20, 2019 at 8:33 am

        Corect, proiectul pentru o autostrada de la Constanta pana la Bors exista inca de pe vremea lui Ceausescu. Pacat ca dupa atatia ani nu am reusit sa construim nici jumatate. O rusine.
        Cum putem sa ne comparam cu ungurii care au dooua autostrazi care leaga estul cu vestul tarii?

        Reply
  4. anonim says:
    December 18, 2019 at 1:48 pm

    La ei se fac 3 benzi pe anumite portiuni…asta e motivul amanarii.

    Reply
  5. Orădeanul says:
    December 18, 2019 at 6:07 pm

    Stimați conducători auto: acum cad toate premizele ne face să ne bucurăm că în sfârșit vom avea o autobandă în Bihor, chear dacă nu că la Cluj de 40 km, totuși 5km face să ne de-a speranță. Dar nu vă bucurați prea tare că noul guvern a bolonzat ( cum zicea baghi Ioane) ! Minunea secolului 21 veți circula cu viteză de 30 km pe oră în localități. În loc să pună așa zisele restricții prin acele înălțătoare pe traseu, unde chear se cere, ce s-au gândit executivul să ne execute pe toți. Restricții fraților, că nu aveam noi dimineața aglomerație de circulăm bară la bară și copiii întârzie de la școală, profesorii la fel și tot așa toată clasa muncitoare. TRĂIASCĂ PARTIDUL NAȚ LIBERAL ăsta ne duce la sapa de lemn. Bravo ORBANE ești un inventiv fără pereche.

    Reply
    • Vlad says:
      December 18, 2019 at 7:31 pm

      Unde ai invatat sa scrii mai omule? Nu vreau sa te jignesc dar lumea te judeca si dupa cum scrii, ca sa nu ajungem la argumentele pe care le expui.

      Reply
      • Victor says:
        December 19, 2019 at 12:09 pm

        Cum unde? Evident in beciul din Kiseleff.

        Reply
  6. Aoleo says:
    December 18, 2019 at 7:25 pm

    Romania e o gluma proasta…

    Reply
    • Alin Lucian says:
      December 19, 2019 at 10:50 am

      România este asa cum este si fiecare vede răul sau binele în aceași chestie.
      Pt mine Romania este cea mai frumoasă și nu este o GLUMĂ.

      Reply
  7. Oradean says:
    December 18, 2019 at 9:34 pm

    Sa vedem cat va tine,cand voar apare primele probleme!

    Reply
  8. Scout says:
    December 18, 2019 at 10:07 pm

    Ungaria a amanat pentru ca au schimbat planul. Ei largesc ultimii kilometri la 3 benzii din cauza camioanelor.

    Reply
  9. Un oradean says:
    December 18, 2019 at 10:14 pm

    Minunea minunilor. Sa nu cazi pe spate…

    Reply
  10. Andrei says:
    December 19, 2019 at 4:20 am

    Ma, ase mintiti ca ingheata apele si la temperatura asta anormala !!! Ieri am trecut pe acolo, unu-l dintre podurole peste DN nici macar nu are rampele facute ! Ce PLM ati putea da in folosinta ??? Nu va crapa obrazu de rusine ???

    Reply
  11. Oradeanul says:
    December 19, 2019 at 8:20 am

    ohh, lasati pe noi in pace cu stirile voastre de propaganda… ungurii au facut in ultimii 4 ani autostrada NORMALA din Debretin pana la noi la granita… voi ati facut 5 km unde se vede clar ca mai sunt lucru minim 2-3 luni? asta e asfaltul de baza, statul final lipseste, marcajele, separatoarele, parapetii, in unele zone si calea de scurgere inca lipseste… ati asfaltat baza in timpul ploios si asta o sa mearga crapa in fiecare an, cum drumul vostru expres e reparat in fiecare an sub dealul Ciuperca ca merge spre vale ca nu ati facut ok consolidarea?
    Macar ati platit ok pt Bolojan ca a lasat sa lucrati inclusiv pe autostrada asta 5 km tot anul? ca in oras ati sistat toate santierele… acuma ca “ati terminat” asta, o sa vreti sa terminati ex si pe Calea Bihorului?

    Iar ca ati terminat inainte de ungurii care au facut 60km in 4 ani de la Debretin si voi numai 5 km asa care se vede clar ca nu e inca gata… ungurii fac 3 benzi ca sa aiba loc camioanele sa stea la vama… totdeauna sunt cozi pe Calea Borsului de 10 km… daca se deschide autostrada in Ungaria camioanele astea unde o sa stea pe partea romana? prima banda pe autostrada voastra de 5km + pe DN-ul in Biharia sau unde? ungurii au facut impreuna cu legaturi la autostrada inaugurariile, legatura cu Oradea e inca in faza de proiect, acuma vorbim de exproprieri inca… sa vedeti ce cozi o sa fie pe DNul spre Biharia… vai de mama voastra ca puteti sa laudati ca tot orasul si acuma e paralerizat, peste tot vezi numai cozi kilometrice… si voi laudati cu o “autostrada” de 5km care se termina in camp, fiindca DNul sigur nu o sa le faca fata de aglomeratie ce o sa fie…

    Reply
    • Alin Lucian says:
      December 19, 2019 at 10:54 am

      Învață să scrii corect ca să te înțeleagă si pe tine cineva când critici mereu pe toată lumea care face ceva.

      Reply
      • xxxx says:
        December 19, 2019 at 11:34 am

        ESTI DESTEPT CA SI Bolojan.

        Reply
      • Adrian says:
        December 23, 2019 at 3:45 pm

        Chiar daca se simte ca tine cu Ungaria, nu prea poti sa-l contrazici 🙂
        Se face cate ceva si la noi dar prea incet, si ne batem prea repede cu caramida in piept

        Reply
  12. nicolae says:
    December 19, 2019 at 8:26 am

    ne laudam exagerat cu un ciot de autostrada de 5 km, daca erau gata si celelalte tronsoane din Bihor si salaj atunci era ceva, dar asa ce sa faci cu un ciot, cei de la cnair trebuie schimbati toti, nu au fost in stare de trei ani sa porneasca lucrarile pe celelalte tronsoane tergiversand fara nici o justificare licitatiile, ei practic se opun construirii autostrazii transilvania,

    Reply
  13. Alin Lucian says:
    December 19, 2019 at 10:55 am

    Învață să scrii corect ca să te înțeleagă si pe tine cineva când critici mereu pe toată lumea care face ceva.

    Reply
    • Alin Lucian says:
      December 19, 2019 at 10:56 am

      Era pt Oradeanul

      Reply
  14. Alex says:
    December 19, 2019 at 11:03 am

    penibil…. mandru ca suntem in fata ungurilor???? ungaria e impanzita de autostrazi oameni bini…. nu i-a fost rusine lu ala sa afirme asa ceva….. ?

    Reply
    • anonim says:
      December 19, 2019 at 11:26 am

      nu mai exista rusine in tara asta, astia mint in continuare si dupa 30 de ani despre evenimentele de la Revolutie !

      Reply
  15. Victor says:
    December 19, 2019 at 12:06 pm

    Este terminat degeaba ca nu se poate circula acum. Selina mai bine termina bucata de drum din Felix pana in Hidiselul de Sus. De 8 luni ne chinue cu bucatica aia de drum.

    Reply
  16. Sfântul Aşteaptã says:
    December 19, 2019 at 2:14 pm

    Parcarea noastrã este deci gata asfaltatã pentru oprirea traficului auto european de Sfântul Ştefan.

    Reply
  17. delian says:
    December 19, 2019 at 3:51 pm

    Citeam printe comentarii si vad ca unii dintre noi chiar sunt stupizi . Eu cred ca articolul vrea sa evidentieze ca in sfarsit avem un constructor care s-a tinut de cuvant si un constructor care chiar vrea sa lucreze . E pacat ca li s-au alocat si celalalt segment ca sa poata demonstra mai mult .

    Reply
    • delian says:
      December 19, 2019 at 3:52 pm

      * ca nu li s-au alocat

      Reply
  18. RO-HU says:
    December 19, 2019 at 4:28 pm

    RO 5 km vs HU 27 km cu 20 de poduri 10+10 benzi la vama + parcari etc…

    Reply
  19. xxxxx says:
    December 19, 2019 at 4:30 pm

    Si cu asta basta iar vreo 10 ani se vor stopa lucrarile nu va fi gata autostrada asta nici o data pt ca interesele sunt sa nu fie …

    Reply
  20. Balaj Nemes says:
    December 20, 2019 at 10:19 am

    Motiv real:greșală tehnică la studiul geo,ca urmare si de proiectare

    Reply
  21. Wi Fi says:
    December 21, 2019 at 12:18 am

    Rugãm ochi de înger, radare.

    Reply
  22. Attila44 says:
    December 24, 2019 at 6:48 am

    Asta e, voi ati vrut acum 100 de ani transilvania, aveti acum transilvania si ati balcanizat-o.
    Stiu, n-are rost sa mai vorbim de asta ca este degeaba.
    Cu toate ca ulterior romanii din transilvania au regretat unirea neconditionata.
    Poate se mai trezesc romanii adevarati cu radacini din ardeal si nu migrantii de peste munte, si se satura de balcani.
    Macar o autonomie a ardealului este urgent necesara, nu zic independenta pentru ar muri de foame fratii nostrii/vostii de dincolo de carpati.

    Reply
  23. powered by Surfing Waves

    România

    Creștere alarmantă a concentrațiilor de cloruri după dezastrul de la Praid
    Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Mircea Fechet, a declarat, sâmbătă, la Târnăveni, că pe râul Târnava Mică și pe pârâul Corund se înregistrează mortalitate piscicolă însemnată din cauza concentrațiilor mari de sare, fapt ce pune o presiune majoră pe habitat și că speră ca autoritățile să nu fie nevoite să discute și despre un dezastru ecologic.

    România

    VIDEO
    Rabla Auto 2025 pornește motoarele: încep înscrierile pentru persoane fizice
    Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat oficial startul sesiunii de înscriere pentru persoanele fizice în programul Rabla Auto 2025, care va începe pe 19 iunie.

    Stiri Inter(Nationale)

    Bulgaria trece la euro din 2026. Jumătate din populație e împotrivă
    Bulgaria face pași concreți către adoptarea monedei euro, însă o bună parte dintre cetățenii săi rămân reticenți față de această schimbare majoră.

    BIHON CAO

    Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Restanță-record la întreținere în Oradea: peste 55.000 de lei. Proprietarul nu a plătit cheltuielile timp de 5 ani
    De la câteva sute de lei – strânse de-a lungul câtorva luni, la zeci de mii de lei, adunate în decursul mai multor ani. Sunt datoriile pe care asociațiile de proprietari le contabilizează în dreptul mai multor locatari care nu-și plătesc o perioadă mai lungă cheltuielile de întreținere.

    România

    Fără limbi străine, fără job: peste jumătate dintre angajatori cer cunoștințe lingvistice
    Cererea pentru cunoașterea limbilor străine a crescut semnificativ pe piața muncii din România: aproape 60% dintre joburile publicate în acest an pe platformele de recrutare solicită această competență.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Reabilitare energetică pentru trei clădiri publice din Tășad
    Primăria din Drăgești face pași concreți spre tranziția energetică, printr-un proiect ambițios de modernizare moderată a unor clădiri educaționale și culturale din satul Tășad.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.