Convocați în ședință extraordinară, consilierii locali orădeni au aprobat desemnarea, în mod excepțional, a Mihaelei Elena Nastea, șefa Serviciului Achiziții Publice din cadrul primăriei, în funcția de administrator provizoriu în Consiliul de Administraței al societății AIR ORADEA.
Pentru numirea Mihaelei Nastea în funcția de administrator provizoriu a fost primit și avizul favorabil din partea Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Perfomanțelor Întreprinderilor Publice. Funcția de administrator la AIR ORADEA a devenit vacantă ca urmare a numirii lui Mihai jurca, administratorul public al Primăriei Oradea, care deținea și funcția de administrator la AIR ORADEA, în funcția de consilier prezidențial.
Mandatul lui Jurca în Consiliul de Administrație al companiei a început pe 19 dececembrie 2024, pentru o perioadă de 5 luni, prin urmare Mihaela Nastea va rămâne în locul lui Jurca până la expirarea mndatului acestuia, respectiv în luna mai 2025. Mihaela Nastea ocupă funcția de șef Serviciu Achiziții Publice din Primăria Oradea din anul 2021.
Citiți principiile noastre de moderare aici!