BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Separatoare între benzi pe DN 1 Oradea-Cluj, în zonele cele mai periculoase de drum. Soluție cu plusuri și minusuri

Separatoare între benzi pe DN 1 Oradea-Cluj, în zonele cele mai periculoase de drum. Soluție cu plusuri și minusuri

De Bihon.ro
la 21 February 2024 11:33 Reactualizat la: 21 February 2024 11:33
18 Comentarii

Separatoare între benzi pe DN 1 Oradea-Cluj, în zonele cele mai periculoase de drum. Soluție cu plusuri și minusuri

Sursa: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
21 February 2024 11:33 Reactualizat la: 21 February 2024 11:33
Circulația rutieră se desfășoară cu sincope pe DN1 Oradea-Cluj, pe carosabil, pe axul drumului,  se montează parapete de separare din beton de genul elemenți New Jersey.
Scris de Bihon.ro - Circulația rutieră se desfășoară cu sincope pe DN1 Oradea-Cluj, pe carosabil, pe axul drumului,  se montează parapete de separare din beton de genul elemenți New Jersey.

Trimite articolul

X

În zonele cele mai periculoase din DN 1 pe porțiunea Oradea – Cluj se montează parapete New Jersey, în speranța reducerii numărului de accidente grave cauzate de pătrunderea mașinilor pe benzile opuse în condiții de viteză excesivă.

[eadvert]

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Cluj atenționează șoferii că lucrările încep de miercuri și vin la pachet cu restricții de circulație pe „sectorul de drum cuprins între km 536+100 – km 554+600, județul Cluj”. Sunt zone unde, anul trecut, au avut loc zeci de accidente mortale, ca atare se impunea adoptarea unor soluții de prevenție. Utilitatea acesteia în cazul unor tragedii, însă, rămâne să fie verificată.

Huedin – Poieni și Negreni

„Se vor efectua lucrări de montare a parapetelor de protecție rigide pe zona mediană, în vederea creșterii siguranței participanților la trafic și reducerea numărului de evenimente rutiere. Lucrările se vor executa pe sectoarele:

km 536+193 – km 536+336 – în afara localității (între localitățile Huedin și Poieni);
km 537+233 – km 537+449 – în afara localității (între localitățile Huedin și Poieni);
km 551+604 – km 551+685 – pe raza localității Negreni;
km 554+477 – km 554+560 – pe raza localității Negreni”.

Circulația se desfășoară alternativ, dirijată de agenții de la Poliția Rutieră.

Zonele vizate de aceste amenajări sunt locuri unde au loc accidente grave și dese, cauzate de viteză excesivă sau tentative de depășire la viteze mari, eventual pe linie continuă.

DN1 parapete accidente drum

Pe axul drumului se montează parapete de beton. Traficul e ddirijat pe câte o bandă
SURSA: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj

Limitatoarele vin și în contextul în care traficul pe DN1 a crescut simțitor ca urmare a suspendării alternativei de acces pe calea ferată spre Cluj respectiv Oradea. Mulți dintre cei care foloseau trenul, acum sunt nevoiți să meargă pe șosea. E de așteptat ca în cel mai scurt timp traficul să fie deranjat și de prezența mașinilor mari și a utilajelor grele pe DN1, dat fiind că toată aprovizionarea șantierelor de la calea ferată se va face pe DN1. Inevitabil, vor apărea blocaje care vor testa, în plus, nervii șoferilor.

Beneficii și probleme

Soluția la care au apelat drumarii de la Cluj poate salva vieți nevinovate, prin faptul că parapetele de beton ar trebui să împiedice intrarea mașinilor pe contrasens și ar preveni, astfel, coliziunile frontale la viteză mare.

Problema cu aceste parapete în condițiile în care se montează pe drumurile de doar două benzi este că împiedică accesul rapid al salvatorilor.

În cazul unui accident în curbă, spre exemplu, din cauza traficului mare de pe acest drum național, inevitabil, la locul și pe banda coliziunii se pot aduna mai multe mașini. Nu e clar unde se vor duce acestea pentru a face loc autospecialelor de intervenție ale pompierilor și echipajelor de salvare.

În Bihor, măsuri similare menite să reducă numărul de accidente rutiere au fost luate în zona Aeroportului Oradea și la ieșirea din Oradea spre Biharia.

Trimite articolul

X
Taguri:
accident ,
beton ,
cluj ,
DN1 ,
drum ,
husedin ,
mortal ,
oradea ,
parapet
18 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. xxx says:
    February 21, 2024 at 12:16 pm

    Sa puna flori sau stapisori de plastic, si o tablita unde sa scrie , nu calcati florile.

    Reply
    • Eu says:
      February 21, 2024 at 1:04 pm

      Și încă o tăbliță unde să scrie RIP XXX

      Reply
  2. alioto says:
    February 21, 2024 at 12:37 pm

    Radare fixe.
    Restul sunt povesti, nu vor rezolva nimik.

    Reply
    • aliato says:
      February 21, 2024 at 1:27 pm

      radar in curba 🙂 bravo

      Reply
      • alioto says:
        February 21, 2024 at 4:52 pm

        Indiferent unde e pus, categoric toti ar reduce viteza si ar merge extrem de cuminti.

        Reply
        • Alexandru Ciucle says:
          February 21, 2024 at 7:46 pm

          si cate radare trebuie in 150 km, ar trebui sa pui cam 300 radare, te auzi ce vorbesti? Intre 2 radare ii da talpa, depaseste si face accident, tu gandesti maimutoiule?

          Reply
          • alioto says:
            February 22, 2024 at 10:36 am

            Da, restul din Europa sunt toti tampiti, doar noi din Romanik stim totul 😉 d`aia luam locul I la nr. accidente rutiere. Bravo, bah !

  3. Anonimul says:
    February 21, 2024 at 1:41 pm

    Da, e o solutie salvatoare impotriva taurilor de pe soseaua sus amintita. Poate vor fi mai putine accidente.

    Reply
  4. Lex says:
    February 21, 2024 at 3:57 pm

    Confisca autoturismul bipedului care depasesre cu peste 50 km/limita.

    Reply
    • Gheorghe says:
      February 21, 2024 at 8:31 pm

      …adică mergi cu 100 km/h în oraș și doar îți confiscă mașina ! A doua zi îsi cumpără alta ! Băgați la închisoare de la 2 ani în sus cu executare , să vezi câti vor mai depăși viteza !

      Reply
  5. Alex says:
    February 21, 2024 at 4:10 pm

    Și salvarea, poliția ori pompierii pe unde trec in caz de accident?

    Reply
  6. anonim says:
    February 21, 2024 at 7:09 pm

    Vad ca toti aveti”solutii salvatoare” , dar nu credeti ca ar fi mai bine sa se finaliza autostrada Oradea-Cluj inceputa acum 22 de ani ? Pe autostrada nu vor fi ciocniri frontale..

    Reply
    • gogu says:
      February 21, 2024 at 11:00 pm

      Singurul comentariu cerebral! Din pacate multi nici nu isi mai imagineaza o astfel de solutie. Au murit mii si vor mai muri mii din ignoranta guvernelor!

      Reply
    • lili says:
      February 22, 2024 at 4:35 am

      Punem pariu?

      Reply
    • ddd says:
      February 22, 2024 at 7:27 am

      Crezi? La cat de mult se merge la noi pe contrasens pe autostrada… :))))

      Reply
    • xxx says:
      February 22, 2024 at 7:43 am

      Vor fi doar caramboluri cu zeci de masini. La maimute nu are rost sa le dai masini pe mana

      Reply
  7. ioio says:
    February 22, 2024 at 9:34 am

    poti separa orice pana nu separi romanii prosti de aia destepti si apoi calculezi cui ii mai dai permis. Restul e beton

    Reply
  8. Foarte bine. says:
    February 22, 2024 at 12:17 pm

    Sunt bune pentru vitezomani ca sa-i tempereze, dar ar trebui largit dn1 la 2 benzi pe sens unde se poate, cel putin in afara localitatilor.

    Reply
  9. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Atenție la carnea de porc! Numărul cazurilor de trichineloză a crescut mult în ultimii ani
    Numărul cazurilor de trichineloză a crescut constant în ultimii ani, în Bihor. În 2024 au fost diagnosticate 11 cazuri de trichineloză, față de 8 cazuri în 2023 și un caz în 2022. Tocmai de aceea DSP Bihor recomandă respectarea unor măsuri stricte care să ferească populația de această infecție.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    A murit fosta grefieră șefă a Judecătoriei Oradea. Mariana Măduța a activat în Justiție timp de 37 de ani
    Mariana Măduța, una dintre cele mai longevive grefiere din România, a încetat din viață la finalul lunii noiembrie, la vârsta de 84 de ani.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Incendiu violent la o locuință din Peștere. Pompierii au evacuat două butelii, două persoane au primit îngrijiri
    Incidentul s-a produs în seara zilei de joi, 4 decembrie.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    Bihon CSM Oradea

    „Leii roșii” își mențin invincibilitatea în Liga Națională. CSM CSU Raiffeisen a câștigat meciul cu CSM Târgu Mureș
    Partida CSM Târgu Mureș - CSM CSU Raiffeisen a constituit prologul etapei a 11-a din sezonul regulat al Ligii Naționale de baschet masculin și s-a încheiat cu scorul de 82-101. 

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Imagini șocante de la accidentul de la accidentul de pe Oneștilor. Mașina zboară peste alte mașini aflate în trafic
    Incidentul s-a petrecut în seara zilei de miercuri, 3 decembrie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bărbat prins cu 490 de pachete de țigări nemarcate: oamenii legii au confiscat marfa, individul a fost amendat
    Bărbatul a fost identificat în cursul zilei de joi, 4 decembrie.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.