bihon.ro Web analytics

Taximetrie cu agresiuni - clienta: şoferul m-a înjurat! Şoferul: ea mi-a murdărit bancheta!

De Cristina Ghilea și Costel Demian
Reactualizat la:

Taximetrie cu agresiuni - clienta: şoferul m-a înjurat! Şoferul: ea mi-a murdărit bancheta!

Reactualizat la:
Un şofer de la Fulger Taxi e acuzat de o clientă că ar fi bruscat-o verbal şi i-ar fi sechestrat bagajul şi ar fi înjurat-o pentru că i-ar fi murdărit maşina. Şoferul: regret incidentul, eu am pierdut o zi de muncă din cauza situaţiei.
Scris de Cristina Ghilea și Costel Demian - Un şofer de la Fulger Taxi e acuzat de o clientă că ar fi bruscat-o verbal şi i-ar fi sechestrat bagajul şi ar fi înjurat-o pentru că i-ar fi murdărit maşina. Şoferul: regret incidentul, eu am pierdut o zi de muncă din cauza situaţiei.

Victima, K.B., spune că a comandat un taxi prin aplicaţia Clever, pentru a merge la autogară, de unde s-a dus la Salonta. Șoferul autoturismului cu numărul BH-10-ZYH i-a indicat să pună genţile cu cumpărături pe bancheta din spate. La destinație, femeia a achitat cursa prin Clever și a urcat în autobuz.

„Şoferul a venit după mine să mă cheme să văd „ce am făcut” cu mașina. Văzând că am udat bancheta mi-am cerut scuze și l-am asigurat că este doar apă, nu e un lichid care să păteze sau să deterioreze bancheta”, spune femeia.

De aici încolo, lucrurile au degenerat. K.B. spune că şoferul a ridicat tonul și i-a cerut între 50 și 80 de lei pentru curățarea banchetei.

„I-am comunicat şoferului că nu o să îi dau numerar, să meargă la o spălătorie să ceară curățare și factură, să demonstreze că din cauza mea a avut costurile xxx și să solicite celor de la Clever să îmi retragă banii de pe card, din moment ce și cursa a fost plătită prin card bancar”, a reacționat femeia.

Nemulțumit de răspuns și ofertă, șoferul a urcat din nou în autobuz.

„Mi-a apucat geanta, a luat-o cu el și a pus-o în ușa mașinii, poziționându-se între mine și geantă, împiedicându-mă să o recuperez. Între timp mă înjura, mă făcea curvă, nesimțită, proastă și mă amenința că cheamă poliția și face plângere la poliție împotriva mea pentru distrugerea proprietății şi mă amenința că nu mă lasă să plec spunându-mi «nu mergi tu niciunde curvo, că îți țin bagajul la mine»”.

Profitând de neatenţia şoferului, femeia și-a recuperat geanta și a dat să urce în autobuzul de Salonta, însă șoferul i-ar fi sărit în cale, cu alte injurii și amenințări.

„Am început să urlu că nu are dreptul să mă rețină, să mă împiedice să plec sau să îmi rețină bagajele. Când am început să țip acesta s-a speriat și a început să zică să nu țip, că nu mă oprește și s-a dat la o parte ca să mă pot urca în autobuz. Apoi a urcat după mine și a început să mă amenințe cu bătaie spunând «îți sparg dinții nemernico, îți dau niște șuturi în cur de rămâi acolo, doar să te mai prind prin Oradea»”, povestește K.B..

Călătorii i-au cerut șoferului de autobuz să pornească, chiar dacă mai erau câteva minute până la ora stabilită.

Reclamații în serie

K.B. admite că a umezit fără intenție bancheta, însă precizează că „bagajul nu avea ce căuta pe bancheta din spate, din moment ce taximetristul avea obligația de a-mi pune bagajele în portbagaj. I-am comunicat șoferului cum poate recupera paguba, în cazul în care poate demonstra că există o pagubă”. Femeia e revoltată de agresivitatea taximetristului și spune că a depus plângeri la poliție, la Clever, la Fulger Taxi și chiar și la Protecția Consumatorului.

„Cei de la Fulger s-au delimitat de la întâmplări însă la sfârșitul conversației nu mi-au închis telefonul și am rămas pe line. Din discuția ulterioară purtată în birou de către cei de la Fulger am auzit pe line că au mai avut reclamații pentru același șofer. iar acesta continuă să conducă fără consecințe! Atitudinea celor de la firma Fulger, care continuă să angajeze un șofer despre care se știe că este agresiv mi se pare revoltătoare”, încheie femeia.

În schimb, cei de la Clever i-au transmis că vor începe procedura de excludere a şoferului din sistemul lor.

Şoferul: „regret dar…”

Contactat de Jb, şoferul maşinii, VB, spune că regretă incidentul dar insistă că clienta i-a produs pagube – după ce aceasta a coborât din maşină, ziua de muncă a fost pierdută.
E cunoscută oricărui orădean comoditatea proverbială a şoferilor de taxi care au reticenţe să coboare pentru a pune bagajele clienţilor în portbagaj. Faţă de aceasta, şoferul acuzat spune că nu a pus genţile clientei în portbagaj pentru că „părea o femeie de oraş, nu părea că ar căra paporniţe din care să curgă ceva”.

„La destinaţie s-a dat jos şi, când, să pornesc am văzut o pată mare pe mijlocul banchetei. Am pus mâna şi am mirosit. Era ceva zeamă de murături. M-am dat jos şi m-am dus după dânsa în autobuz. I-am cerut să căboare puţin să vadă ce mi-a făcut în maşină. Ea mi-a spus că nu e nimic, e doar puţină apă. M-am enervat când am văzut că nici nu o interesează şi nici nu mă băga în seamă. I-am luat o geantă şi am pus-o jos, lângă autobuz şi am sunat la Politia locală. A început să strige că nu am dreptul să o reţin. Eu i-am spus că «nu se poate să îmi faci o daună şi să pleci». I-am cerut să vină cu mine la o spălătorie să îmi achite curăţatul”.

Pentru că l-ar fi ignorat, şoferul VB s-a enervat şi mai tare şi i-ar fi spus: „să ştii că eşti nesimtită(…) dă-o-n …aia de treaba, asta e bătaie de joc! Cum te-ai simţi să vin în casa ta cu noroi, să mă pun în pat? Ce ai zice d-ta? Nu mi-ai da două picioare în cur? Aşa meriţi şi d-ta!”

„Când am văzut că nu am cu cine, m-am dus înapoi la maşină. Am spălat toată bancheta şi în ziua aia nu am mai lucrat, că nu poţi lua clienţii pe bancheta udă. Nu sunt conflictual, dar m-a deranjat atitudiea ei. Nu se poate să işi bată joc aşa şi apoi să fie şi sfidătoare. Atitudinea ei sfidatoare m-a facut să sun la poliţie. Era plin autobuzul. Dacă o fi fost ceva consăteni de-a dânsei, o fi auzit ăia ce vrea ea, dar restul au auzit si ce am spus eu”, se mai disculpă şoferul, în opinia căruia, vina pentru scandal ar fi împărţită: „eu ştiu că nu am procedat corect, dar nici dânsa nu a procedat cum trebuie. Eu n-am mai lucrat ziua aceea. Mai târziu m-am dus la Politia municipiului să depun reclamaţie că mi-a pătat bancheta dar mi-au spus acolo că în afară să ne cheme la declaraţii pe amândoi, mai mult nu am ce aştepta”.

Fulger: şoferul nu a greşit!

Patroana Fulger Taxi, Camelia Dulca, consideră că şoferul său nu a greşit în munca de taximetrist. Ce a făcut la coborârea din maşină, e altă poveste.

„El admite că a dus-o la autogara de pe Decebal. Ea i-a plătit cursa şi când a coborât, omul a văzut că bancheta era udă şi era un miros de zeamă de varză sau ceva murături. S-a dus după ea şi i-a cerut să îi plătească spălatul banchetei. Taximetriştii fac transport de persoane, nu pot lua clienţi în orice condiţii. De altfel, s-a dus şi şi-a spălat maşina şi ziua aceea de lucru a fost compromisă pentru el”, relatează Dulca.

Despre faptul că bagajul a ajuns pe scaun, patroana Fluger spune că clienta putea să o pună între scaune, dacă ştia că poate murdări.

Poziţia firmei: Dulca susţine că „din punctul nostru de vedere, dânsul nu a greşit în munca de taximetrist. A luat clienta, a onorat cursa şi a primit plata. Ce a făcut în afara mașinii… Dacă, de exemplu, un client îşi uită telefonul în maşină, te duci după el să i-l dai, nu?”. Astfel, patroana apreciază că situaţia e comparabilă, doar că pe invers: şoferul a suferit o pagubă şi s-a dus să vadă ce poate face pentru a o recupera.

Poziția Clever

Reprezentanții Clever ne-au transmis că au demarat verificări și că vor lua măsurile ce se impun pentru a preveni astfel de incidente. „La Clever, suntem permanent preocupați de calitatea serviciilor de mobilitate oferite prin intermediul aplicației, fie că este vorba despre serviciul de taxi sau cel de transport alternativ. De aceea, ne implicăm continuu pentru a ne asigura că standardele promise, deopotrivă pasagerilor și șoferilor, sunt respectate. Nu acceptăm abateri de la aceste standarde și nu facem compromisuri. Monitorizăm și evaluăm în timp real părerile clienților, instruim periodic șoferii pentru îmbunătățirea serviciilor pe care le prestează, și luăm măsuri atunci când este nevoie.

Astfel, și în acest caz am demarat verificări privind cursa menționată, urmând să luăm toate măsurile care se impun, inclusiv la nivel de prevenție, pentru a evita apariția unor situații care pot afecta experiența de călătorie a pasagerilor și a șoferilor”.

39 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Vasi says:

    Si clientii de taxi au impresia multi ca pot face ce vor in masina de taxi. Nu pui bagaje murdare pe bancheta, nu pui copii cu picioarele pe bancheta plus alte chestii. Iar multi cand le atragi atentia sar repede ca fac ce vreau. In romania toti fac ce vor. Di taximetristul a gresit prin limbaj dar sigur nici clienta a avut gura.

    • Aurel says:

      Am renuntat de multa vreme sa mai circul cu Fulger taxi,ptr ca:dispecerele cand suni iti spun 3-4 minute si inchid telefonul,(de parca am vorbi pe banii lor nu pe banii mei) cu toate ca dureaza uneori 10 minute(probabil ca “bajetzii”n-au chef de lucru),apoi dupa ce stai in soare 10 minute,la bronzat(cu toate ca tu nu ai cerut acest serviciu)apare o masina ,la care usa se deschide din interior,(ca sa stricat manivela ieri)aerul din interior nu doar ca nu e respirabil,dar are si cu 20 de grade peste temperatura de afara,(ca el a stat in statie),uneori mirosului pestilential din interior,fapt probabil datorat lipsei aerului condintionat in dotarile autovehiculului.asadar dupa asemenea experiente am renuntat la a mai apela la servciile Fulger taxi.zic eu solutia ar fi liberalizarea pietei de transport in regim taxi,ridicarea preturilor la macar 1 euro/km dar totodata cresterea calitatii acestui serviciu!

    • Marius says:

      Bagajele murdare e una, limbajul alta, dar sechestrarea prin violenta a bagajului femeii e tâlhărie. In orice țara din lumea civilizata în secunda doi politia ii punea catușele la taximetrist. Noi nu avem nici politie nici justiție. Ce s-ar intampla daca oricine nu poate incasa o datorie, vine si sparge sediul firmei sau casa datornicului și își ia ce are nevoie, sau îl prinde pe strada și îl dezbracă. Mai jos decât a ajuns politia și justiția nu cred ca se mai poate. Se vede valul de spargeri de bancomate, violenta stradala zilnica. Borfașii, interlopii s-au prins ca nu le face nimeni nimic.

  2. altuss says:

    Cum sunt clienţii aşa sunt şi taximetriştii. În Occident trebuie ca taximetristul să fie în costum.

    • Vasi says:

      Nici vorba. In ce tari trebuie sa fie in costum? Eu nu am vazut in europa nicaieri ce spui tu. Din 50 de tari din europa care sunt alea?

      • XTC-1 says:

        @Vasi, du-te-n Geneva, du-te-n Barcelona, du-te-n Londra, samd. Nu vorbi daca nu ai mers mai departe de Toboliu. Numai in Romania mai poti sa vezi taximetristi in maiou, pantaloni scurti si slapi (vara). Asa ca las-o balta.

        Legat de subiectul asta, sunt si pasagerii nesimtiti, nu ai ce sa faci.

      • Jane Doe says:

        Si in Finlanda, Danemarca, Suedia, toti taximetristii sunt la costum.

    • Ce Ma ? says:

      hai sa nu sarim calul , sunt unii care stau in masina chiar si 12 ore … la volan trebuie sa stai cat mai confortabil posibil , mai ales ca jobul lor nu e unul foarte usor … sa nu ii confundam pe taximetristi …cu soferii de limuzina care in occident cum spui tu da , trebuie sa fie la costum …

      • Gheorghe says:

        …hai sa nu sarim calul , taximetristii dupa cum bine stim cu totii sunt o rasa speciala care se opresc la terminarea cursei unde si cum vor ei, nu-i deranjeaza ca ocupa o banda pe Stefan cel Mare de la giratoriu pana la statia de autobuz uneori chiar in statie lipsiti de cel mai elementar bun simt fata de ceilalti participanti la trafic.Se opresc in sensul giratoriu pe liniile de tramvai langa Piata Rogerius sa lase clientii se baga in intersectii fara a acorda prioritate daca ai acest drept,te plimba aiurea prin oras daca esti un pic necunoscator nemaivorbind ca daca mergi intr-o cursa mai scurta devine mofturos si nu iti onoreaza comanda !Trebuie sa invete un pic de disciplina si respect fata de client si fata de ceilalti din trafic !

  3. Anonimul says:

    Un incident nedorit de nimeni. In general bagajele se pun in portbagaj. De cele mai multe ori cand m-am urcat in taxi si am avut bagaj, ori bagajul a fost unul mai mic si l-am tinut in brate, sau daca a fost mai voluminos si stiam ca nu lasa urme l-am pus pe banchetat din spate. Si client si taximetrist trebuie sa ne comportam civilizat, iar daca stim ca avem bagaje care curg sau lasa urme, e bine sa le punem in portbagaj sau intre banchete, pe jos. “Ce tie nu-ti place altuia nu-i face”.

  4. Laszlo csaba says:

    Taximetriști fulger și City taxi majoritatea pot sa spun ca sunt printre ei niște nesmintiti de șoferi eu le-aș suspenda permisul sau ias da afara din acel post de serviciu cu interdicție doi ani de a face taximetrie pt ca plângerea la fulger sau la clevar sunt manan în mana și se rezolva fără nici o sancțiune cunosc situați de genu care nu sa rezolvat ninika dobitoci

    • Fost taximetrist says:

      Dobitoc esti tu si cine n-a avut grija de tine sa fii mai civilizat. Ai pe odeon ,poti sa te plangi si la el.
      Vorbim de respect..hm,oare existe ? Functioneaza in ambele sensuri sau numai clientii asteapta sa fie respectati?
      Taximetristul nu este hamal. Daca vrea si poate te ajuta,cu conditia sa fie respectat.

      • cornel says:

        Domnu fost taximetrist, in fisa postului scrie sa ajuti cu bagajele, nu daca vrei, taximetristii presteaza un serviciu, nu e hamal ? atunci du te tu si fa te prim ministru ca sa numai fi hamal. Adica tu vrei in masina la caldura sa vina banu da nu cumva sa te strofoci prea tare.

        • Fost taximetrist says:

          Nu m-am facut ministru inca,dar stau in birou.In fisa scrie ca trebuie sa scoti,sa ajuti ,”Nu” ca trebuie si sa cari dupa ele.Iti recomand sa cauti un pic si pe google sa vezi ce inseamna hamal( e platit sa care bagajele altuia).Adevarul e ca aveti prea multe aere si cind incolo n-aveti decit 5 lei in buzunar.
          Si inca ceva,sant foarte multi soferi care sufera de hernie ( nu poate sau nu are voie sa ridice) nu- ti doresc sa aflii cum este.

      • George says:

        Eu am o regula de prin 2012 – vremea cand imi deconta o firma drumurile cu taxi … niciodata NU circul cu Fulger. Oricare alta firma. Daca nu este in statie astept sa vina. Fulger e firma de taxi a taranilor care merg de la gara la Baile Felix. Nu exista padure fara uscaturi – dar la Fulger majoritatea sunt uscaturi. Taxi ar trebui sa aiba un sistem de rating – ca si uber. Si am vazut pe cineva ca zicea ca taximetristii afara sunt in costum. In cluj sunt in camasa albastra. Am fost de cateva ori si am fost placut surprins de atitudinea lor. La noi … mult in urma.

  5. marius says:

    Ca sa fie clar pentru toata lumea, firma de taxi e doar dispecer, masina si bulina nu sunt ale fulger taxi, iar soferu plateste o suma pentru inchirierea masinii cu bulina, el azi loveste masina maine merge in alta parte, azi hartuieste o persoana, maine alta, sunt destui care cauta soferi, daca azi un taximetrist numai vrea sa lucreze pentru o persoana are maine alt patron la care sa mearga. Cat despre fulger… ce treaba are firma fulger… ei nu prea au nici o treaba. Omu vede fulger zice ca acolo lucreaza omu, nimic mai gresit.

  6. Perspectiva says:

    Sincer de când mă știu, majoritatea mașinilor de la Fulger sunt mizerabile, inclusiv șoferii… Sunt desigur excepții cu care este o plăcere să ”lucrezi” împreună. Dar avut un caz în care pe la jumătatea cursei șoferul mi-a spus mândru că ”el nu mai vrea să facă parte din sistem, așa că a desfăcut contractul de apă, curent etc.” ceea ce a fost evident din prima clipă, mașina era sub orice critică, era un miros oribil în mașină… Alt caz, urc în mașină, simt un miros puternic destul de deranjant, la care se întoarce imediat șoferul ”mă scuzați dar am fost la tăiat de porc și nu am avut timp să spăl mașina încă”, CUM să spui așa ceva? Cum să mergi să lucrezi când știi în ce hal arată mașina. Iar înainte să spună cineva că sunt fan City, Hello ce o mai fi în oraș, nu, nu sunt, dar cauzile de genul la alte companii în comparație cu Fulger e 1 la 10.

  7. Beni says:

    Asa ii trebe taximetristului! Daca nu era o putoare de om isi misca fundu ala cu hemoroizi si ii punea frumos bagajele doamnei (pe care a crezut-o femeie de oras) in portbagaj ca orice om civilizat ce se considera ca ii. Bine ca nu era doamna la ciclu,sa vezi atunci bancheta patata. Eu am patit-o si tot nu am facut scandal cu nimeni chit ca aveam o pata de sange cat o palma pe bancheta, dar am ramas om nu am smuls nici o geanta si nu am injurat pe nimeni. Daca doamna era cu barbatu dupa ea nu cred ca mai avea tupeu sa ii ia geanta din mana ca daca isi lua vreo doua pedale in cap nu ii era tot una. Fiti oameni fratilor! Daca te-ai angajat sa lucrezi ca taximetrist trebuie sa te astepti la astfel de intamplari si mai ales la faptul ca acei clienti nu isi vor onara partea din greseala! daca nu poti accepta acest lucru du-te frate la banda la faist sau celestica nu fa de ras o intreaga companie doar ca tu esti marlan coborat din pom.

  8. Czibulak Dalma-Ildiko says:

    Nu circul zilnic cu taxi, dar se mai intampla, asa cum s-a intamplat in 22 ianuarie, cand am reusit sa-mi vars toata poseta intr-una dintre masinile Fulger. A doua zi nu-mi gaseam niste acte, am si sunat la dispeceratul Fulger ptr. ajutor gandindu-ma ca acele hartii precis au ajuns sub banchetele din fata a masinii a carui indicativ nici nu mai stiam. Au urmat niste telefoane pana cand mi-au confirmat ca regreta, dar nu s-au gasit lucrurile cautate de mine. CONSTATARILE MELE: masina foarte curata, sofer politicos, dispecerat promt, multa intelegere si buna vointa. Eu le multumesc din suflet pentru omenia soferului, ca a avut rabdare sa ma adun si ca a cautat dupa hartii si pentru dispeceri ca nu m-au huiduit sa nu-i deranjez, ba din contra m-au rugat sa-i mai sun pana la un raspuns precis. In orice caz, daca din poseta mea s-ar fi scurs ceva, nimeni n-ar fi trebuit sa-mi atraga atentia ce atitudine de bun simt trebuie sa iau. Daca am o plasa, doua cu cumparaturi din piata, obligatoriu il rog pe sofer sa mi le aseze in portbagaj. Da, recunosc ca eu il rog si nu el se ofera, dar nu am refuzata niciodata. Cu toate astea nu se poate accepta ca un taximetrist sa injure, sa sechestreze, etc…nici atuncea cand are perfecta dreptate.

    • DIAVOLESCU says:

      Femeie, daca tu esti adevarata persoana sau “eroina” articolului te asigur ca nu am nimic impotriva etniei tale, ii pretuiesc pe unguri, dar ii faci de rusine cu apucaturile tale isterice.

      Deja am convingerea ca problemele tale ti se trag de la cap.

      Da, da, fara sa te jignesc, sint convins ca ai nevoie urgenta de tratament psihiatric si psihologic pentru ca actiunile tale contrazic un comportament normal.

      • Czibulak Dalma-Ildiko says:

        D.le Diavol-escu, cu tratamente medicale multe se pot recupera, dar asa zisa “cei 7 ani de acasa” niciodata! “Histeriile” mele sunt ptr. un grup FB, iar aici dupa un cpy, paste ptr. cei care generalizeaza.

  9. ion says:

    ce taximetrist imputit, ar trebui ingradit sa mai faca taximetrie, probabil are ceva la cap, voia sa-i mai ia bani clientei dupa bunul lui plac.

  10. Client says:

    Ai perfecta dreptate,e frumos sa ne respectăm,dar din păcate nu mai există respect

  11. a says:

    Aceasi problema a avut-o si sotia cu acest psihopat.
    Nu stiu ce cauta pe taxi… sunt curios cine l-a testat psihologic

  12. Constatare says:

    Dreptatea este undeva la mijloc.
    Daca vii cu bagaje , chiar daca momentan nu sunt murdare le pui ori in portbagaj, ori in apate dar nu pe bancheta, ci pe covoras. Niciodat nu stii daca nu ti se rastoarna plasa cu sticla de ulei sau bidonul cu tuica acolo in masina.Daca vezi la plecare ca totusi “s-a scurs ceva”, ii zici soferului. Si se rezolva.
    Pe de alta parte, soferul are si el obligatiile lui. Nu este permis niciunde ca sa fugi si sa tragi de cineva si mai grav sa-l ameninti. Ca-ti sparg dintii, Nenorocito, etc, etc. Daca nu reusesti pe cale amiabila rezolvarea conflictului, ai ghinion.
    Soferul trebuia sa ia oferta clientei, sa afle numele si adresa ei, sau numarul de telefon, si astfel avea un atu in mana. Putea sa reclame la Politie sau la ce vroia el, ca cineva i-a deteriorat masina, si cerea recuperarea pagubei. Asa se face, Nu cu amenintari si insulte.
    Cat despre ce zice aici unul, ca in Vest taximetristul merge la costum, cred ca a vazut prea multe filme. Nu este nici o obligatie sa mearga la costum este numai obligatia sa fie curat, spalat, si cu imbracaminte cuviincioasa si ordonata. Deci nu in slipi sau cu camesa desfacuta pana la buric in jos sa i se vada gazonul si parul pubian. Si cu ragaieli dupa ce-a mancat 3 capatani de usturoi sau cu manele la maxoím.
    Si taximetristele nu in bikini sau cu balcoanele la vedere.

  13. Gilgameș călare pe Preș says:

    Nu știu ce fel de taximetrie face firma asta,Fulger, sau cum se cheamă, dar în mod normal:
    Șoferul coboară din mașină și pune EL bagajele …ÎN PORTBAGAJ !
    Pasagerul NU URCĂ NICIODATĂ ÎN FAȚĂ lângă șofer, ci stă pe bancheta din spate.
    Așa se procedează la firmele de taximetrie din tările civilizate. Cine a ieșit pe dincolo, a văzut și știe exact la ce mă refer.
    Doi la mână: dacă femeia aia lăsa papornița și pleca apoi făcea plângere penală la poliție pentru poșeta și bagajul sechestrate de nenea ăla, să vezi dandanauă. Plătea ăla mai mult decât o zi de muncă.
    Și nu în ultimul rând argumentația “patroanei” arată cam cu ce firmă avem de-a face. Adică un telefon uitat pe care nu îl înapoiez deși știi al cui este, e furt sau însușirea bunului găsit și e penal.
    Cam la fel și sechestrarea bunurilor și/ sau persoanelor, chiar dacă e “în taxi” sau înafara lui.

  14. Popey the Sailor says:

    Eterna si inospitaliera Românie.
    România nu se schimbă.
    Suntem săpați în piatra impoliteții la fel ca înainte.

  15. Daniel Stoichita, om cu picioarele pe pamant! says:

    TARE IN GURA CUCOANA( rendkívüli nagy-hölgy, sa inteleaga si cei cu sorginte dintr-tagma dansei), se crede descententa din faraoana Cleopatra sau mai ceva, la cate ifose poarta.

  16. Clientul Fulger says:

    Sa lase atunci car sharing uber etc si sa taca din gura . Se baga majoritatea prin intersectii opresc pe unde vor mai rau ca aia de la M.A.I .

  17. Amen says:

    Nu încurajaţi violenţa!
    Ea are surse ađãnci.
    Azi o banchetã, mâine o manivelã.
    Ori sunteţi ori nu sunteţi oameni.
    Oamenii trebuie sã fie oameni.
    Taximetriştii, taximetrişti.
    Amendaţi.

  18. Xxxxxx says:

    Taximetriști a gresit ca nu ia pus bagajul in portbagaj clienta care este o jegoasa știa ce a cumparat si ca acea zeama care a curs putea sa ajunga in afara plasei dar tupeul si prostia e la cote inalte unii cred ca pt 5 lei ori cat poate fi o cursă cu taxi se pot caca in taxiu pe bani lui ca el e onor clientul jegosii ăștia își merită soarta cate o palmă si un șut în dos

  19. Ere says:

    Caz sotia cu copil de ,1,5 jumătate șofer de taxi fulger nu ia permis să copilui să bea apa ca murdărește bancheta si vorbit
    urat cu o mama asta e lumea din ziua de azi

  20. IO says:

    Mda…Pro si Contra taximetristi… Unii sunt educati, civilizati, cu bun simt…altii…chiar nu vreau sa comentez.
    Situatia cu bagajele….Am venit cu mama de la piata, ca niste ”caracatite” cosulet in mana, pungi cu cumparaturi ”agatate” pe fiecare deget…directia statia taxi, spre primul taxi (logic acela stationa mai demult…ca ma gandesc stau in ordinea sosirii, si nu se baga in fata cum fac in trafic) DOMNUL SOFER, echipat adecvat (maieu, boxeri – ca nu pot sa le numesc pantaloni scurti – si slapi) a dat din cap sa urcam. CUM ??? Ne-am pus intrebarea, ca nici portiera nu puteam sa deschidem, iar EL nu s-a deranjat sa ne deschida portbagajul. Buun, nici o problema…. stai aici pana da rugina in masina. Din a doua masina, a coborat soferul, ne-a luat bagajele din mana, le-a pus in portbagaj, ne-a deschis portierele si am urcat.
    Deci PRO si CONTRA …..

  21. Annamária says:

    Deja acolo a gresit soferul ca nu a pus baganul in porbagaj si avea obligatia pe de alta parte uni soferi sant niste soferi puturosi sa serveasca clienti!!! Dar asi mai spune ca ei au pretenti dar si noi clienti am avea pretentia sa ne urcam in masini curate si nu jegoase si soferii care pute de transpiratie. Rusine firmei ca in loc sa ceara iertare mai isi fac de cap .

  22. zeno says:

    vad multe comentarii contra soferulor de la fulger..le doresc criticilor sa faca ei meseria asta o zi macar de 12 ore,la costum,cum cer ei,si sa vada cum e cand vin nationalitati conlocuitoare si vorbesc urat,imput masina si nici tariful nu il platesc,ba se mai iau si la harta cu soferul..si ma rog,de ce costum,cand tu,client esti imbracar casual si ii raspunzi salutuli din varful buzelor(deh,tu esti boss!),,soferul e suficient sa fie imbracat decent,curat,nu sa ii ceri sa fie la costum Guccieu,unul folosesc doar Fulger si sunt foarte multumit de combanie,mai putin de pret care e cel mai mare din tara

  23. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cod galben de vreme severă în Bihor: furtuni și instabilitate atmosferică
    Administrația Națională de Meteorologie a emis un cod galben de vreme severă imediată.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Șomerii tehnici fără asigurări de sănătate
    Mii de angajați în șomaj tehnic apar ca neasigurați din cauza problemelor de comunicare dintre Fisc și Casa Națională de Asigurări de Sănătate.

    România

    Programul „Prima Casă", schimbat din nou. Ce prevede noul program „Noua Casă"
    Programul "Prima casă", redenumit în acest an "O familie, o casă", va deveni "Noua casă", potrivit unui proiect de ordonanţă publicat de Ministerul Finanţelor Publice.

    România

    Orban: Cluburile ar putea fi închise după ora 22:00
    Premierul României Ludovic Orban a spus sâmbătă că dacă normele de siguranță și distanțare socială nu se respectă, cluburile s-ar putea închide după ora 22:00. 2

    Mapamond

    O ţară din Uniunea Europeană interzice de luni accesul românilor, în urma creşterii numărului de cazuri de coronavirus
    Guvernul lituanian a decis, vineri, să interzică accesul pe teritoriul Lituaniei pentru rezidenţii din România, în contextul evoluţiei COVID-19, potrivit unui comunicat transmis de Ministerul Afacerilor Externe (MAE).

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Controalele s-au lăsat cu 61 de sancţiuni contravenţionale
    Nu mai puțin de 146 de poliţişti, jandarmi, pompieri, poliţişti locali şi reprezentanţi ai unor instituţii de aplicare a legii au participat la raziile din Oradea și județ pentru prevenirea răspândirii şi limitarea infectării cu noul coronavirus. 1

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.