bihon.ro Web analytics

BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Aplicații
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Trei oferte depuse pentru proiectarea pasajelor subterane de la Crișul și Gară

Trei oferte depuse pentru proiectarea pasajelor subterane de la Crișul și Gară

la 18 January 2022 13:41
16 Comentarii

Trei oferte depuse pentru proiectarea pasajelor subterane de la Crișul și Gară

18 January 2022 13:41
Primăria Oradea anunță că au fost depuse trei oferte proiectarea pasajelor Crișul și Gară, din cadrul proiectului „Coridorul de mobilitate Magheru - Republicii din Municipiul Oradea - etapa 1” (lot 1) și etapa 2 (lot 2).
Primăria Oradea anunță că au fost depuse trei oferte proiectarea pasajelor Crișul și Gară, din cadrul proiectului „Coridorul de mobilitate Magheru - Republicii din Municipiul Oradea - etapa 1” (lot 1) și etapa 2 (lot 2).

Trimite articolul

X

Conform declarației de participare postată în SEAP, următorii operatori economici au depus oferte:

1. Inpro Muhendislik Mușavirlik Anonim Șirketi (lot 1);

2. Asocierea Sc Someș – Top-Grup SRL – Costin și Vlad Birou de Proiectare SRL (lot 1 și 2);

3. Asociere SC F.I.P. Consulting SRL – Urban Proiect grup (lot 1 și 2).

Proiectul este implementat de către Primăria Municipiului Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.

Coridorul de mobilitate Magheru – Republicii, etapa 1

Prima etapă a proiectului vizează zona dintre Pasajul Magheru, deja realizat, până după Magazinul Crișul. Prin acest proiect se va crea o undă verde pentru tramvai, prin realizarea unui pasaj subteran în intersecția dintre B-dul Magheru, str. Republicii, str. Brașovului și str. Louis Pasteur (zona Magazinului Crișul). De asemenea, se vor reabilita suprafața rutieră și trotuarele aferente Bd-lui General Magheru, de la Magazinul Crișul până aproape de Podul Dacia, exceptând zona unde s-au executat deja lucrări pentru Pasajul Magheru.

În această zonă, tramvaiul va veni de pe Magheru și va intra în subteran prin pasajul care se va crea în intersecția din zona Magazinului Crișul.

Totodată, se va analiza necesitatea realizării unui pasaj pietonal în zona Magazinului Crișul, care să subtraverseze sau supratraverseze strada Republicii.

Tot în cadrul acestui proiect se dorește reabilitarea piațetei pietonale din Bulevardul Magheru, crearea și modernizarea unor stații de tramvai și autobuz, modernizarea rețelei de utilități, plantarea unor aliniamente de arbori specifici bulevardelor, amplasarea de mobilier urban, coșuri de gunoi, rastele pentru biciclete etc. De asemenea, se va avea în vedere înlocuirea stâlpilor de susținere a firului de contact al tramvaielor și a stâlpilor de iluminat.

Coridorul de mobilitate Magheru – Republicii, etapa 2

A doua etapă a proiectului vizează zona cuprinsă între Magazinul Crișul și Gara Oradea. În această etapă se urmărește crearea de undă verde pentru tramvai prin realizarea unui pasaj subteran în zona stației de cale ferată Gara Centrală Oradea (situată în zona intersecției dintre Piața București, str. Republicii, str. Ștefan cel Mare și str. Berzei). Astfel, traficul rutier va intra prin subteran, iar tramvaiul va circula la nivelul solului.

Proiectul mai prevede reamenajarea zonei stației de cale ferată Gara Centrală Oradea, prin crearea unei piațete publice deasupra pasajului subteran rutier, creare unei zone intermodale în Piaţa București (nod de transport feroviar, tramvaie, autobuze regionale, autobuze OTL, taxi).

Tot în această etapă se va reabilita suprafața rutieră și trotuarele aferente străzii Republicii de la Magazinul Crișul până în zona Gării Centrale, se vor crea și moderniza stații de tramvai și autobuz, se vor planta aliniamente de arbori specifici bulevardelor (în zonele unde este posibil), se vor moderniza rețelele de utilități, se vor înlocui stâlpii de susținere a firului de contact şi stâlpii de iluminat, se va amplasa mobilier urban, coșuri de gunoi și rastele pentru biciclete.

Valoarea estimată a achiziției pentru serviciile de proiectare este următoarea:

1. „Coridorul de mobilitate Magheru – Republicii din Municipiul Oradea – etapa 1” (lot 1) – 2.103.666,67 lei fără TVA;

2. „Coridorul de mobilitate Magheru – Republicii din Municipiul Oradea – etapa 2” – (lot 2) 1.752.000,00 lei fără TVA.

Serviciile de proiectare (elaborare studiu de fezabilitate, elaborare studii conform HG 907/2016, elaborare studiu de trafic, elaborare documentații suport și obținere avize, acorduri și autorizații, elaborare proiect autorizație construire, elaborare proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică pe parcursul execuţiei lucrărilor) sunt finanțate prin intermediul Programului Operațional Asistență Tehnică, într-un proiect în parteneriat cu Agenția de Dezvoltare Regională Nord Vest 2014 – 2020.

Acest proiect presupune pregătirea proiectelor pentru a avea documentații tehnico-economice și proiecte mature care să fie depuse spre finanțare prin intermediul Programelor operaționale din perioada 2021 – 2027.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
crisul ,
gara ,
oradea ,
pasaj subteran ,
proiect subteran ,
proiectare
16 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Derecichei Ovidiu says:
    January 18, 2022 at 1:58 pm

    Eu as propune daramati toata Oradea ca dealul ciuperca si parcul Magnoliei si tot la 4 ani refacetile din nou. Bine. Va multumesc PMR este din nou la putere in cel “mai frumos oras al Romaniei”. Mi-a placut o poza cu fostul prim ministru dupa revolutie Petre Roman care si-a aratat presei buzunarele goale la caderea lui Ceausescu!

    Reply
  2. vasi says:
    January 18, 2022 at 3:23 pm

    La gara nu isi are rostul, nu se intersecteaza nimic acolo, doar sa faceti pietonala deasupra. Bani aruncati, o mare porcarie sa bagi atatia bani doar sa ai deasupra pietonal. Pe banii astia mai bine faceati pasajul la intersectia 3G in Nufaru, sau la Emanuel. In astea doua intersectii la orice ora e trafic foarte mare. Pt ce sa faci la gara pasaj, ca la intersectia cu Muzeului va fi tot asa, si la intersectia cU berzei va fi tot asa. Ce rost are un platou pietonal deasupra, plus ca nu va mai fi statie taxi in fata garii, si nici masinile nu vor putea ajunge in fata garii. Lumea va trebui sa care in mana valizele pana la gara. Oriunde in lume exista acces auto pana la intrarea in gara.

    Reply
  3. xxx says:
    January 18, 2022 at 4:39 pm

    Daca tot va scremeti sa sapati atata acolo, mai puneti un ban si faceti ceva calumea. Bagati toata linia in subteran pe tot tronsonul. Ca dupa 10 ani iar va trebui sa modificati ceva, si la asta o sa ajungeti

    Reply
  4. florin says:
    January 18, 2022 at 4:40 pm

    Schimbati numele pietei Bucuresti in piata Diosig sau Tleagd ca de acolo vin cei mai multi calatori cu trenul in Oradea, toti tiganii care umplu trenurile sunt de acolo.

    Reply
    • Wtfman says:
      January 20, 2022 at 10:11 pm

      Eu zic ca are numele perfect…si acolo e plin de tuciurii.

      Reply
  5. JAM says:
    January 18, 2022 at 5:01 pm

    Subteran la gara sunt bani aruncati aiurea, iar daca vreti sa creati unda verde tramvaiului ar trebui sa faceti ca linia sa fie libera de la podul Dacia pana la gara. Asta e provocarea, daca tot o carpiti nu se rezolva nimic.

    Reply
    • adi says:
      January 18, 2022 at 6:13 pm

      Pe Cantemir Nufaru tot al doilea semafor il prinzi rosu. Stai la rosu si vezi in departare ca e verde urmatorul semafor, cand ar putea fi si ala rosu, iar cum pornesti la verde si te apropii se face rosu. Asta e masura de reducere a poluarii, unda verde, mobilitate urbana. Sa nu poti sincroniza cateva semafoare pe o artera, si mai va laudati cu cateva sute de milioane euro pt reducerea poluarii , daca niste amarate de semafoare nu le puteti sincroniza, care nu costa nimic. Dar asta e politica sa tot stai la fiecare rosu, ca apoi sa spui ca e nevoie de pasaj, ca uite ce greu se circula.

      Reply
  6. florin says:
    January 18, 2022 at 7:40 pm

    In pozele de mai sus trebuiau pusi tigani si tiganci cu poale, ca la gara din Oradea numai tigani vezi prin jurul ei, si in fata ei. Si tot felul de dubiosi. Bine ar fi de ai vedea oameni ca in poze. Trenurile de Diosig si Tileagd ar trebui sa opreasca in Velenta, nu la Gara Centrala ca ne facem de tot cacatul ca oras, cine ne viziteaza prima data si vede toata tiganimea adunata la gara rade cu curul de noi, nici in Craiova nu vezi asa ceva

    Reply
  7. Normalienarea says:
    January 18, 2022 at 11:43 pm

    Tot ce este în aer liber se ventileazã fără costuri. Subteranul este scump și se face numai dacă nu ai loc în aer liber.

    Reply
  8. Cornel says:
    January 19, 2022 at 6:27 am

    Banuiesc ca toata zona verde si copacii de langa blocuri vor fi taiati. Cu toate ca nu incurca proiectul. Banuiesc ca cu asta va incepe lucrarea. Vor fi taiati pentru ca se vor planta altii pe”bani multi” in locul lor

    Reply
  9. zoro says:
    January 19, 2022 at 8:50 am

    Cele 2 pasaje sunt cele mai mari porcarii, mai mari decat pasajul de la piata mare care am crezut ca e punctul culminant in domeniul prostiei. Ideile nebunului chel din birtin, trebuie neaparat realizate, parerea locuitorilor nu conteaza. Oricum la cat de rar circula tramvaiele nu merita bagate sub pamant, pot ramane sus linistit. La mag. Crisul vor distruge un tunel mare vizitabil in care sunt tevi de incalzire si alte utilitati care trebuiesc relocate pe bani f. multi, canal care traverseaza intersectia paralel cu pasajul pietonal, vor distruge pasajul pietonal existent sa poata face altul deasupra drumului mai frumos pe multi bani si vor distruge intubarea existenta a paraului Paris, bagandu-l intr-o tevusca dupa calculele expertilor din primarie..
    Amenajarea pasajului de la gara este atat de utila pe cat de utila este si conducerea orasului pentru oradeni, ZERO.

    Reply
    • drop says:
      January 19, 2022 at 9:01 am

      Bolojan e cel mai inteligent , cel mai vizionar primar care l-a avut Oradea. E un Zeu.

      Reply
  10. Cornel says:
    January 19, 2022 at 9:04 am

    Eu propun la pasaj subteran la intersectia strazilor Sofiei cu Plaiului. E la fel de util ca pasajul de la Gara.

    Reply
  11. Cosmin says:
    January 19, 2022 at 11:48 am

    Inutile……ca dezastrul de la Piata Mare…..

    Reply
    • drop says:
      January 19, 2022 at 5:33 pm

      Sunt utile, mai ales ca arata bine cand aparem in media si ne vede toata tara. Asta conteaza imaginea.

      Reply
      • xxx says:
        January 19, 2022 at 7:56 pm

        Si statuia lui Bolojan in mijloc, cu o drujba in mana si in cealata cu sacul de ciment pe umar.

        Reply
  12. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Nimfele palatelor din Oradea prind viață cu AI
    Fotograful Larisa Birta este autoarea proiectului Oradea Heritage Realm.

    BIHON Sport local

    Bihoreni în Seria 9 din Liga 3. „Șerban Tirla este un copil talentat, cu potențial”

    Mapamond

    Producătorul german de vaccinuri BioNTech vrea să dezvolte terapii împotriva cancerului folosind tehnologia ARN mesager
    Producătorul german de vaccinuri BioNTech a anunţat luni că lucrează la dezvoltarea unor terapii pentru a trata cancerul, în contextul în care această firmă cu sediul general în oraşul Mainz a anunţat venituri de 17,3 miliarde de euro pentru activităţile sale din 2022, informează DPA.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Compania de Apă anunță citirea contoarelor de apă rece în perioada 27-31 martie

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Sport local

    „Săptămâna verde” la Padel Arena Oradea

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Antibioticele ar putea să nu mai poată fi luate din farmacii nici cu rețetă simplă
    Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila susține că se gândeşte „foarte serios” la o reglementare potrivit căreia acestea să nu mai poată fi eliberate „eventual nici măcar pe bază de reţetă simplă”, relatează Agerpres. 2

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bloc de locuințe în regim hotelier, pe Clujului, peste drum de șanțul Cetății
    Firma Condremon SRL a solicitat aviz arhitect-șef pentru PUD pentru construirea unui ansamblu de locuințe – la 19 apartamente, 9 locuri de parcare.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Vremea
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.