Dumitru Gal demonstrează că orice vis e posibil atunci când crezi în tine şi în visul său. Iniţial a fost cioban. Avea o turmă formată din 50 de oi ale sale şi alte 300 de oi ale altor proprietari. După aceea a lucrat într-o firmă deţinută de un brazilian şi un italian care exporta ciuperci şi fructe de pădure. La 33 de ani, are propria firmă şi deţine un important segment de piaţă din vânzările de ciuperci şi fructe de pădure.
Afacere sănătoasă
Compania lui Dumitru Gal din Beiuş asigură fructe de pădure şi ciuperci pentru trei lanţuri de supermarketuri din România. Şi face export în 7 ţări, pe patru continente.
Vinde săptămânal 4-5 tone de fructe de pădure şi 20-30 de tone de ciuperci.
Relaţia cu marile lanţuri de magazine dinamizează afacerile start-up-ului înfiinţat de tânărul Dumitru Gal. Dacă anul trecut tânărul a vândut fructe de pădure şi ciuperici sălbatice în valoare de 180.000 de euro, în acest an, după ce marfa sa e prezentă în marile lanţuri de magazine, beiuşeanul anticipează că va avea vânzări de 3 milioane de euro.
„Anul trecut am vândut puţin. Abia la sfârşitul anului trecut am încheiat contractul cu Carrefour. Acum vând săptămânal 4-5 tone de fructe de pădure şi 20-30 de tone de ciuperci. Anul acesta sper să ajung la vânzări totale de 3 milioane de euro”, a declarat Dumitru Gal pentru zf.ro.
DivinGarden, start-up-ul beiuşeanului, colectează fructe de pădure şi ciuperci de la mai multe companii din Suceava, Gorj, Dolj Vâlcea, Argeş şi Harghita pe care le revinde retailerilor .
„Ştim că cel mai important lucru este sănătatea familiei tale și tocmai de aceea hrana și alimentația trebuie să fie la cel mai înalt nivel din punct de vedere al calității și prospețimii! Am început din 2011 să oferim clienților noștri toată gama de fructe și legume proaspete de cea mai bună calitate, în orice sezon, din producție locală, la cele mai bune prețuri. Obiectivul nostru a fost încă de la început să oferim clienților noștri produse de înaltă calitate. Astăzi, putem spune cu mândrie că produsele pe care le distribuim și serviciile noastre înseamnă prospețime și calitate. Suntem dedicați unor relații de colaborare pe termen lung cu toți clienții și furnizorii noștri și dezvoltării unei rețele de distribuție bazată pe servicii și produse de calitate”, spune antreprenorul pe site-ul de prezentare al start-up-ului.
Conform divingarden.com, start-up-ul beiuşeanului „exportă și distribuie pe întreg teritoriul României produse agroalimentare, legume, fructe, dar și la nivel internațional, în 7 țări de pe 4 continente: Europa, America, Africa și Asia”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!