Reclamă supra-taxare în Cimitirul „Rulikowsky”

De Cristian Horgoș
3Comentarii
Reclamă supra-taxare în Cimitirul „Rulikowsky”
Un cetăţean a sesizat OJPC Bihor cât şi redacţia Jb că i s-au facturat servicii neprestate de responsabilii Cimitirului.


Un orădean mutat în Buzău ne-a sesizat redacţia privind cuantumul şi neconcordanţa faptică a serviciilor impuse şi taxate de administraţia Cimitirului Municipal „Rulikowsky”.

„Aşa e viaţa, în urmă cu o lună am plătit 330 de lei Cimitirului Municipal din Bacău, pentru înmormântarea mamei-soacre, cu săpatul gropii şi toate cele cuvenite. Iar pentru depunerea tatălui meu în cavoul familial din «Rulikowsky» mi s-a facturat mai mult decât dublu. Omeneşte m-aş fi gândit că dacă nu mai trebuie săpat groapa ar trebui să fie mai ieftin. De aceea am şi cerut factură detaliată. Şi dincolo de cuantumul taxelor stabilite în Consiliul Local după cum au considerat dânşii de cuviinţă m-a deranjat şi că ceea ce era în factură nu se regăsea în teren. Drept urmare am fost la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului iar inspectorul a fost la faţa locului şi mi-a confirmat că nu se făcuse tot ce era trecut în factură. Nu s-a văruit, nu s-a lipit capacul şi nici partea de lemn pentru pod nu s-a făcut”, ne-a relatat Marius Ursache.

În sprijinul celor afirmate, cetăţeanul ne-a înmânat şi o copie a facturii din 10 ianuarie 2015 care cuprinde următoarele servicii: preluare decedaţi – 100 lei, catafalcare – 100 lei, închiriere Capelă Municipală pentru serviciul de stâlp – 70 lei, desfacere capac cavou, aşezare la loc şi lipire mortar ciment – 45 lei, igienizare cavou (curăţire şi văruire) – 50 lei, introdus sicriu în cavou – 75 lei, salubrizare mormânt – 20 lei, manipulare decedaţi – 75 lei, prestări camera frigorifică – 52 lei, eliberări copii după documente – 10 lei, executat pod – 75 lei.

Dublu în week-end

„Am văzut că au tarifarul şi pe hol, cu precizarea că sâmbăta şi duminica se dublează preţul. Eu am plătit cât am zis dar aştept din partea OJPC să-i oblige să-mi returneze contravaloarea serviciilor pe care nu mi le-au asigurat. Ei probabil se socotesc că familiile decedatului sunt şi aşa supărate şi nu mai întreabă de cheltuieli. Dar vreau să nu mai păţească alţi orădeni ca şi mine”, ne-a mai transmis Marius Ursache.

Cetăţeanul nu a ascuns că a avut nemulţumiri şi privind personalul administrativ de la Spitalul Judeţean. „Tatăl meu a fost internat la ATI şi am ajuns abia a doua zi dimineaţă după ce Spitalul Judeţean mi-a comunicat decesul. Am condus autoturismul o noapte întreagă ca să vin de la Buzău şi să-mi iau şi sora din Craiova. Dar când am ajuns la Spital încă nu făcuseră actele de deces care mi le trebuiau pentru Primărie. Am avut senzaţia că le trebuia un impuls ca să-şi facă datoria. Am vorbit cu dl director Carp şi m-a asigurat că a fost o situaţie izolată”, ne-a mai spus Ursache.



3Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor