BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
România
Accident mortal filmat de o cameră de bord: Impact violent între o motocicletă și un autoturism

Accident mortal filmat de o cameră de bord: Impact violent între o motocicletă și un autoturism

De Bihon.ro
la 1 May 2020 14:05 Reactualizat la: 27 May 2020 12:55
45 Comentarii

Accident mortal filmat de o cameră de bord: Impact violent între o motocicletă și un autoturism

1 May 2020 14:05 Reactualizat la: 27 May 2020 12:55
Tragedia a fost surprinsă de o cameră de bord, montată pe unul din autoturismele aflate în coloană.
Scris de Bihon.ro - Tragedia a fost surprinsă de o cameră de bord, montată pe unul din autoturismele aflate în coloană.

Trimite articolul

X

Accidentul a avut loc vineri, 24 aprilie, pe DN1, la Predeal. În accident au fost implicate două autovehicule, o motocicletă și un autoturism.

La fața locului s-au deplasat două echipaje SMURD și o autospecială cu apă și spumă. Conducătorul motocicletei a fost în stop cardio-respirator, însă eforturile paramedicilor nu au putut să îl salveze.

„Un bărbat în vârstă de 44 ani care se deplasa în calitate de motociclist pe raza orașului Predeal, a intrat în coliziune cu un autoturism.În urma impactului, motociclistul a fost rănit, personalul medical declarând ulterior, decesul acestuia. Polițiștii au întocmit dosar penal în care efectuează cercetări pentru a stabili cu exactitate cauzele si împrejurările în care a avut loc accidentul”, se arată într-un comunicat al IPJ Brașov.

Accidentul petrecut în după-amiaza zilei de vineri, 24 aprilie, din Predeal, în urma căruia un motociclist a murit, a fost surprins e camera de bord a unui participant la trafic.

Newsbv specifică că data camerei de bord nu era setată, în imagini fiind prezentat accidentul produs vineri, 24 aprilie, la Brașov. Din videoclip, se poate observa cum, motociclistul, care nu purta cască de protecție, a depășit în viteză atât autoturismul care avea instalată camera de bord, cât și un TIR pe linie dublă continuă și practic a intrat într-un autoturism care a virat la stânga spre o stradă laterală.

Din videoclip mai reiese un aspect. Cu doar câteva sute de metri înaintea impactului, bărbatul de 44 de ani, conducătorul motocicletei a trecut pe lângă un echipaj de poliție, ce supraveghea buna desfășurare a traficului. Se pare că motociclistul era un consilier local în Predeal, care dorea să candideze la funcția de primar.

Sursa Video: NewsBv

Trimite articolul

X
Taguri:
accident mortal brasov ,
accident predeal filmat ,
accindent mortal
45 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. dan says:
    May 1, 2020 at 2:50 pm

    Motociclistii , donatorii de organe .

    Reply
    • Gigi-Cohones says:
      May 2, 2020 at 2:55 am

      Un bulangiu. Sportster-urile japoneze sunt pentru fetite, fatalai si poponari. Si, din pacate nu ducem lipsa la norma de hipochimene, dar lasa ca macar uite, ca ocazional se poate sa se mai debaraseze si balta de specimenele variate ale naturii . Orice barbat adevarat daca are sange piloteaza un chopper, cruiser sau tourer (minim 1.6L, preferabil carburator cu aprindere mecanica din pedala- daca e posibil). Dirt-bike si enduro pot fi exceptate pentru sportivi, insa doar pentru off-road, in nici un caz pentru drumuri publice. Ambitia oricarui macho-man nu poate sa vrea sa pupe ceva mai prejos decat un Harley Road King. Prin comparatie, este predilect destinul “japonezilor” sa ajunga carne de tun in statisticile funebre.

      Reply
      • Beos says:
        May 4, 2020 at 10:27 pm

        Ba tu esti mai prost decât isi poate imagina cineva fute in mortii tai cu comentariu tau de kkt sper sa iti împraștii creierii pr asfalt tot de pe un harley de ala de bărbați travestiti asa ca tn

        Reply
    • Escu says:
      May 2, 2020 at 8:13 am

      Hai motociclistii, comentati si voi, cine era vinovat? Aia de la drumuri ca au pus linia continua, soferul TIR-ului, soferul care filma, sau soferul care facea la stanga? Pe de alta parte adevarat sloganul politiei: coruptia ucide, daca politistii ii faceau datoria, il intrebau pe tembel de casca si il temperau putin, acum poate era in viata, asa omul vazand ca e invincibil in fata legii s-a crezut superman.

      Reply
  2. vdct says:
    May 1, 2020 at 3:05 pm

    nici cel care a virat stânga peste linia dublă continuă nu e nevinovat!

    Reply
    • dudi says:
      May 1, 2020 at 3:20 pm

      Lasa-l tu pe ala. singurul vinovat este sinucigasul cu motocicleta!

      Reply
      • Kid says:
        May 2, 2020 at 7:13 pm

        fals

        Reply
    • dudi says:
      May 1, 2020 at 3:29 pm

      tin sa te anunt ca unde a virat masina la stanga este linie discontinua dubla. verifica pe google maps. pe video se para ca e continuu dar nu-i. asa ca n-are nici o vina soferul masinii.

      Reply
      • Cristi says:
        May 2, 2020 at 1:51 pm

        Eu parca vad ca doar o banda este interupta, cea din stanga…., poate ma insel, dar asta inseamna printre altele si vina soferului.

        Reply
    • Pentru vdct says:
      May 1, 2020 at 6:51 pm

      Ia vezi google maps ce linie arata

      62 DN1
      https://maps.app.goo.gl/VoFFqyQk6T6jp1H96
      Singura vina o poarta motociclistul, care a depasit pe linie dubla continua

      Reply
      • vdct says:
        May 2, 2020 at 1:40 pm

        linie continuă sau nu, cel care a virat stânga nu s-a asigurat, asta e clar! Dacă se asigura, Mad Max mai trăia preț de următorul viraj…

        Reply
      • vdct says:
        May 2, 2020 at 2:05 pm

        m-am uitat, mersi! Lămurit, nu cunoști semnificația marcajelor! Este exact ce se vede și în filmare, adică în acea intersecție nu se virează stânga! Aș vrea să te văd pe Waze ca să știu cum să stau cât mai departe de tine

        Reply
        • Pentru vdct p2 says:
          May 2, 2020 at 11:14 pm

          Care semnificatie a care marcajelor?
          Esti cumva biciclist?
          Pe asfalt este linie dubla discontinua, indicator de orice fel nu exista inaintea intersectiei cu viraj spre stanga…ce insinuezi?
          Lasa-l pe red bull sa zboare, ca doar asta a vrut…a facut un “stoppie” numa’ ca nu i-a iesit :)))

          Reply
          • dudi says:
            May 3, 2020 at 2:32 pm

            CORECT!

          • vdct says:
            May 3, 2020 at 2:42 pm

            se pare că ai nevoie și de un consult oftalmologic, lungimea secțiunii întrerupte este inegală. Permite viraj stânga doar la ieșirea din strada sau parcarea laterală, nu și de pe drumul principal spre stânga, de aceea linia continuă din dreapta este mai lungă

      • test says:
        May 4, 2020 at 10:10 am

        bravo domnule, cum ai gasit asa perfect zona pe google maps? se potriveste acoperisul verde si chiar si inscriptia de pe blocul de vis-a-vis vizibila in al doilea video, care e facut de pe partea stanga a drumului, acolo unde vroia sa mearga jeepul . Liniile alea sunt puse acolo sa arate pe unde sa o iei ca cand vrei sa o iei la stanga, ca sa nu tai intrarea laterala. Per total foarte nesigur drumul E60 prin localitate… daca ai voie sa o iei la stanga in loc sa existe sensuri rotative, e rau si pentru fluiditatea circulatiei si pentru siguranta: https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/marcaje-rutiere

        Reply
    • Sergiu says:
      May 1, 2020 at 7:18 pm

      Probabil esti si tu un motociclist. Ce dracu le iei apararea cand vezi cat sunt de idioti >?!?!?!?!?

      Reply
      • vdct says:
        May 2, 2020 at 1:41 pm

        habar n-am cum se pornește o motocicletă 🙂

        Reply
        • dudi says:
          May 2, 2020 at 8:11 pm

          Dar nici de reguli de circulatie nu ai habar inspectore cu waze.

          Reply
    • Com says:
      May 2, 2020 at 1:31 pm

      Unde a virat la stânga era întrerupta linia.

      Reply
  3. Guy says:
    May 1, 2020 at 3:14 pm

    O combinatie fatala intre un rahat de politician si un rahat de motociclist. Doua categorii gretoase. De taranoii din masina nu mai vorbim.

    Reply
    • Eu says:
      May 1, 2020 at 4:22 pm

      Guy prostule da ce treaba are cel cu masina de il faci taranoi ? Retardatule care esti

      Reply
      • Alina says:
        May 2, 2020 at 8:25 pm

        Sa i-o sugi lui tac-tu impreuna cu boul ala de mai jos Garcea.

        Reply
    • garcea says:
      May 1, 2020 at 5:21 pm

      Intelectualule !

      Reply
  4. bihorean says:
    May 1, 2020 at 4:18 pm

    Domnul cu autoturismul e de vina pentru ca nu a circulat preventiv, trebuia sa se asigure din spate inainte de a vira si in plus nu a semnalizat intentia de a vira.

    Reply
    • Esti destept says:
      May 1, 2020 at 11:36 pm

      Da sa stii ca motociclistul a condus foarte preventiv, asa de preventiv ca acuma e in loc bun. La cât de destept esti si tu esti probabil pe drumul cel bun.. sa depășești pe dubla continua o masina si un camion e preventiv ??

      Reply
      • Anonimul says:
        May 2, 2020 at 12:29 pm

        Daca o sa observati motociclistul luat prin surprindere va actiona frana de pe roata din fata ce va face ca motocicleta sa se ridice de spate ceea ce a agravat situatia. Conducatorul autoturismului e posibil sa nu-l fi vazut de tir, iar motociclistul efectuand depasire in cascada l-a surprins.

        Reply
    • Corect says:
      May 5, 2020 at 8:28 am

      Din pacate ai dreptate. Conform legii la schimbarea directiei de mers ai obligatia sa te asiguri, asa zice legea, deci si din fata si din spate. Nici mie nu mi se pare normal dar … In momentul in care a inceput efectuarea virajului la stanga motociclistul se afla in depasire deci vinovat de producerea accidentului este soferul autoturismului. Din cauza ca motociclistul nu purta casca de protectie sa speram ca nu va fi acuzat de crima prin imprudenta.

      Reply
  5. lili says:
    May 1, 2020 at 5:47 pm

    Yes, a mai murit unul!
    Nici acum drumurile nu sunt destul de libere pentru motociclisti. Si se mai mira lumea ca ma bucur de fiecare data cand moare unul.

    Reply
    • Gix says:
      May 1, 2020 at 8:55 pm

      Esti un rebut retardat mintal

      Reply
    • Xxx says:
      May 2, 2020 at 8:33 am

      Comentariul tău…fără cuvinte

      Reply
      • ERIK says:
        May 2, 2020 at 10:22 am

        A observat cineva, ca filmarea e din 2017? Multumim bihon ca ne tii la curent!

        Reply
        • Anonimul says:
          May 2, 2020 at 12:32 pm

          Daca citeai articolul te lamureai care-i problema cu datarea filmarii. Uite unde era ochi de soim, deontologul.

          Reply
  6. Viaţa are prioritate says:
    May 1, 2020 at 10:19 pm

    Gândiţi-vã numai ca şi element de detaliu al vieţii noastre pe şosele :
    Existenţa micii zone cu linie întreruptã brusc pe aliniamentul unei linii continue lungi.
    Existenţa micii zone cu linie dublã întreruptã brusc pe aliniamentul unei linii duble continue lungi.
    Neexistenţa vieţii curmate brusc din cauzã de insuficienţã cerebralã la astfel de marcaje-surprizã.
    Surpriza ca şi insula de calmare cu mulţi rãniţi, morţi şi luãm fonduri europene pentru mobilitate mortalã.
    Surprizã, viaţa are mobilitate.

    Reply
    • Tigertiki says:
      May 2, 2020 at 1:26 pm

      Si ce legătură are acel marcaj cu depăşirea pe linie continuă ?🤔

      Reply
      • Periculozitate dar nu mortalã says:
        May 4, 2020 at 2:29 am

        Taie brusc viaţa crezând că linia este uniformă.
        A fost o vreme când astfel de variație BRUSCÃ la marcaje era considerată DE NEFÃCUT.
        Poţi sã iei cazul unei ambulanţe în depãșire,poliţie, militari…
        Important ar fi ca și cei care citesc aici, sã poatã schimba modul periculos de a face și mai mortalã circulatia.

        Reply
    • vdct says:
      May 2, 2020 at 1:52 pm

      „micile zone cu linie întreruptă” sunt pentru accesul din străzile laterale pentru cei care virează la stânga

      Reply
      • O lucru făcut peeiculos și cu nepãsare says:
        May 2, 2020 at 6:43 pm

        O picturã vicleanã a celor care vor să cheltuie mai puţin pe amenajări la drumuri.

        Reply
      • test says:
        May 4, 2020 at 9:57 am

        eu cred ca era localitate si avea voie sa o ia la stanga: in plus era si marcaj discontinuu.. ca era mai mic sau mai mare, era discontinuu.. https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/marcaje-rutiere

        Reply
  7. Anonimul says:
    May 2, 2020 at 12:15 pm

    Ma intereseaza spre deloc cine era motociclistul. In primul rand nu avea casca de protectie, lipsa acesteia probabil a dus si la decesul acestuia, insa se pare ca romanului nu-i prieste nici soseaua libera. Ca motociclistul este vinovat efectuand depasire in cascada, ok, insa am impresia ca si conducatorul auto a virat la stanga peste linie dubla continua, cel putin asa parea din inregistrare. Revin la ce am mai spus cu ceva vreme in urma condusul unei motociclete puternice nu este o joaca de copil.

    Reply
  8. Jack says:
    May 2, 2020 at 11:01 pm

    Cine circula cu motocicleta/scooter pe drumurile publice fara casca, e oligofren. Asta se pare ca a fost un gen special de oligofren, politician pe deasupra.

    Reply
  9. ford says:
    May 3, 2020 at 11:02 am

    un kamikaze,idiot care vrea respect in trafic de la soferi.foarte bine ca sa prapadit.un bou mai putin.

    Reply
  10. Marius says:
    May 5, 2020 at 8:46 am

    Cel care a virat la stânga, avea linie dublă continuă ?

    Reply
  11. Florin says:
    May 5, 2020 at 12:23 pm

    Aia ce au filmat, sunt mari idioți

    Reply
  12. Mihai says:
    May 5, 2020 at 2:45 pm

    Dacă te uiți bine pe filmare o sa vezi ca la fiecare intersecție era întreruptă linia continuă ca să ofere posibilitatea de a se vira la stânga sau dreapta pe străzile laterale, în cazul de fata, doar politia și motociclistul sunt de vina.

    Reply
  13. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    CAS confirmă: după implementarea Legii Bolojan, în Bihor a scăzut numărul concediilor medicale
    Numărul certificatelor de concediu medical eliberate în 2025, comparativ cu anul 2024, a scăzut cu circa 3.200.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bărbatul care a provocat un accident în care a murit cumnatul său, în Biharia, condamnat la închisoare cu suspendare
    Un bărbat de 39 de ani, din Cheșereu, care a provocat un accident în care și-a pierdut viața cumnatul său, de 28 de ani, și-a aflat, vineri, pedeapsa.

    BIHON Sport local

    FOTO+VIDEO
    Interviu cu fostul fotbalist Ovidiu Lazăr: „Am fost foarte legat de FC Bihor, parcă mă simțeam cel mai bine acasă”
    Unul dintre cei mai importanți jucători care au îmbrăcat tricoul lui FC Bihor este Ovidiu Lazăr. În 3 decembrie, fostul atacant a împlinit 60 de ani, prilej cu care i-am solicitat un interviu.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Preţurile la alimente sub control automat? Planul ministrului Agriculturii
    Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, anunţă intenţia de a introduce un mecanism automat de protecţie a preţurilor la produsele agroalimentare, după expirarea plafonării adaosului comercial la alimentele de bază, prevăzută pentru 31 martie 2026.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Peste 1.200 de companii din Bihor și-au închis activitatea în primele zece luni ale anului 2025
    Numărul firmelor care și-au închis activitatea în România a înregistrat o creștere semnificativă în primele zece luni ale acestui an, fapt care indică presiuni tot mai mari asupra mediului de afaceri.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Voturile spectatorilor au decis! Orădeanca Briana Magdaş s-a calificat în semifinală la Vocea României
    Vineri, 12 decembrie, publicul va avea ocazia să o trimită în finala competiției, prin vot.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.