BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Au reînceput lucrările la construcția Inelului Metropolitan din Oradea. Stadiul lucrărilor a ajuns la 20%

Au reînceput lucrările la construcția Inelului Metropolitan din Oradea. Stadiul lucrărilor a ajuns la 20%

De Vlad Chelaru
la 15 January 2024 12:29 Reactualizat la: 15 January 2024 14:07
5 Comentarii
15 January 2024 12:29 Reactualizat la: 15 January 2024 14:07
Lucrările au început săptămâna trecută.
Scris de Vlad Chelaru - Lucrările au început săptămâna trecută.

Trimite articolul

X

 

[eadvert]

Inelul, va avea 17 km, și lucrările se fac pe două tronsoane: Oșorhei – Băile Felix, 8 km, și Băile Felix – Nojorid, 9 km.

După 3 luni de la începerea efectivă a lucrărilor, la începutul anului stadiul lucrărilor pe tronsonul Oșorhei – Băile Felix a ajuns la 20%. În această perioadă se pot face lucrări doar la viaductul de 395 de metri, cu 12 deschideri, din zona Betfia.

Sunt forați și turnați toți piloții pe care se vor ridica elevațiile ce vor susține grinzile. 4 elevații, așa cum se vede din imagini, sunt realizate. Constructorii lucrează la realizarea armăturilor, la cofraje și la turnarea betoanelor. Înălțimea maximă a acestui viaduct va fi de 10 metri.

FOTO: Inel Metropolitan Oradea 15.01.2024

 

Potrivit CJ Bihor, în paralel, vor începe lucrările și la podețele ce trebuie realizate pe ceilalți 7,6 km. Pe toată lungimea acestui tronson s-a realizat decopertarea stratului de teren vegetal și s-a stabilizat stratul de pământ pe o grosime de 30 cm. Pe o lungime de peste 2 km s-a așternut și stratul de balast.

„Imediat ce vremea se va îmbunătăți, lucrările se vor extinde pe toată lungimea, cu excepția unei porțiuni de 1 km în zona satului Cheriu. În acestă zonă am convenit să oprim lucrările până la motivarea sentinței judecătorești legate de proiect. Deoarece nu am primit motivarea acesteia, juriștii Consiliului Județean Bihor au solicitat săptămâna trecută instanței urgentarea motivării sentinței. După, vom lua deciziile care se impun”, a scris președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan pe Facebook.

Proiectul Inelului Metropolitan este rezultatul unui parteneriat între Consiliul Județean Bihor și Primăria Oradea.

Din primăvara anului viitor, după finalizarea lucrărilor, inelul va prelua o parte din traficul de pe centura Oradea și va contribui la fluidizarea circulației rutiere în zona metropolitană. De-a lungul acestuia se va crea și un culoar de dezvoltare.

Inelul Metropolitan Oradea, început în toamnă, „anulat” de Curtea de Apel Cluj. Bolojan: proiectul se va face

Trimite articolul

X
Taguri:
Bolojan ,
cj bihor ,
constructie ,
inel metropolitan ,
oradea ,
reincepere
5 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Orădeanul says:
    January 15, 2024 at 3:22 pm

    Unde ați văzut voi ca, să stabilizeze terenul cu balastru? Am umblat mult în Europa nici unde nu am văzut balastru să se pună ca, fundament la șosele sau autobenzi decât piatră de calcar de diferite dimensiuni. Numai în România noastră se lucrează așa. Uitați-vă la drumul făcut de Austrieci mult lăudați Leș și Ucuris, care azi execută și drumul de legătură dintre centură și autobanda Transilvania. Tot la fel au pus și acolo balastru, care acum se duce de râpă. În lungimea drumului tot e crăpat și se duce în laturi de geaba tot carpesc că lucru e stricat de la fundație. În Austria și Germania, Elveția Olanda chear și în Ungaria nu se lucrează cu balastru. Învățați tehnologie durabilă nu ciurucuri. O să vă condamne copiii când vor vedea ce lega-ți lăsat ca, moștenire. Mulțumesc pentru răbdare.

    Reply
    • Cornel says:
      January 15, 2024 at 4:11 pm

      E marca Bolojan, ieftin si mic. Facem sa fie, nu conteaza. Uite intersectia Decebal cu Sf Apostol Andrei. E facuta de Filip, cat e de larga , mare fara probleme. Cum.le face Bolojan, mici cu o banda si inutile

      Reply
    • Basculagiu la Costa Voc says:
      January 17, 2024 at 5:01 am

      Esti dudan si dezinformezi.
      Se vede ca nu ai fost pe santier.
      Tot traseul de la Cirdău de langa President si pina cecse conectează cu drumul de la iesirea din Nojorid catre Apateu, a fost săpat si s-au adus bolovani de cariera care au fost asezati cu excavatoare senilate de la firma Costa Voc.
      Apoi s-au asezat straturi de betoane macinate si selecrate iar ulterior balastru.
      Nici nu poți trece pe bucătile alea de drum daca nu ai un utilaj sau un vehicul de teren sub fund.
      De aceea sunt sigur ca fabulezi.
      Eu si colegii mei am lucrat inca din vară acolo, a fost o munca foarte atent efectuata.
      Este un loc unde s-a intrat un metru jumatate in adancime ptr.a stabiliza terasamentul.
      Si unnaltul unde s-a intrat 6 metri in adancime pe o lungime de peste 100 de metri ca sa aiba viitoarea sosea o linie dreapta, fara hopuri.
      Deci vorbesti pe nas.
      Apropo, ce fumezi cand stai asa si scrii?

      Reply
  2. Orădeanul says:
    January 15, 2024 at 3:23 pm

    Unde ați văzut voi ca, să stabilizeze terenul cu balastru? Am umblat mult în Europa nici unde nu am văzut balastru să se pună ca, fundament la șosele sau autobenzi decât piatră de calcar de diferite dimensiuni. Numai în România noastră se lucrează așa. Uitați-vă la drumul făcut de Austrieci mult lăudați Leș și Ucuris, care azi execută și drumul de legătură dintre centură și autobanda Transilvania. Tot la fel au pus și acolo balastru, care acum se duce de râpă. În lungimea drumului tot e crăpat și se duce în laturi de geaba tot carpesc că lucru e stricat de la fundație. În Austria și Germania, Elveția Olanda chear și în Ungaria nu se lucrează cu balastru. Învățați tehnologie durabilă nu ciurucuri. O să vă condamne copiii când vor vedea ce lega-ți lăsat ca, moștenire. Mulțumesc pentru răbdare.

    Reply
  3. cornel says:
    January 15, 2024 at 7:14 pm

    Inutil exact ca pasajul din Civic, bine ca aveam 300 de strazi ca la tara fara utilitati. La 3 km distanta de inelul asta e centura Oradea,

    Reply
  4. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    FOTO-VIDEO
    Are doar 18 ani și o pasiune care a cucerit Germania: tânărul orădean care a strălucit la Campionatul Mondial de Dans
    La doar 18 ani, orădeanul Alexandru Slăvescu a cucerit și inimile nemților prin performanța sa la Campionatul Mondial de Dans pe echipe, care s-a desfășurat la Volkswagen Grand Hall, în orașul Braunschweig din Germania.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO/VIDEO
    Intervenție de urgență pentru închiderea puțului din Sântimreu. Zeci de pompieri la fața locului
    Marți, 9 decembrie, au început lucrările de închidere a puțului din localitatea Sântimreu, unde la sfârșitul lunii noiembrie, în urma excavațiilor efectuate pentru realizarea unui puț de apă, a fost descoperită accidental o acumulare de gaz la o adâncime de peste 120 de metri.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    UPDATE Cadavrul unui bărbat, găsit într-o mașină arsă, la ieșirea din Oradea spre Sântandrei. Acesta era șofer de Bolt
    Cadavrul ars al unei persoane a fost descoperit, marți după-amiaza, pe un câmp de lângă Oradea, spre Sântandrei, într-o mașină carbonizată.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Traficul pe Matei Corvin se va închide din nou după ce montarea tablierului metalic a eșuat. Macaraua adusă special s-a defectat
    Circulația pe strada Matei Corvin, pe sub podul feroviar, la ieșire din Oradea înspre Episcopia ar putea fi închisă din nou.

    România

    Kaufland intră pe piața bricolajului și concurează cu Dedeman printr-un nou concept
    Kaufland România își extinde prezența pe segmentul de bricolaj, prin amenajarea în magazinele sale a zonelor dedicate brandului Parkside.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Laborator de microbiologie pentru servicii mai rapide și sigure la Spitalul Județean
    Proiectul „Investiții în infrastructura laboratoarelor de microbiologie din cadrul unităților sanitare publice – Spitalul Clinic Județean de Urgență Bihor” a fost finalizat.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.