bihon.ro Web analytics

Bolojan dă soluții pentru traficul infernal din Capitală. Reacția Gabrielei Firea: Îmi dau lecții primari care gestionează patru intersecții!

De Călin Corpaș
Reactualizat la:

Bolojan dă soluții pentru traficul infernal din Capitală. Reacția Gabrielei Firea: Îmi dau lecții primari care gestionează patru intersecții!

Reactualizat la:
Scris de Călin Corpaș

Primarul Capitalei reacționează virulent, după ce primarul de Oradea a afirmat că în București e nevoie de Centură la patru benzi, pasaje și parcări subterane ori supraetajate. Prin Emilian Pavel, și PSD Bihor sare la gâtul lui Bolojan.

Răspunzând unei întrebări în cadrul unui interviu oferit marți pentru Adevărul Live, primarul Ilie Bolojan a arătat ce soluții vede pentru traficul infernal din Capitală. Deloc surprinzător, Bolojan a venit cu soluțiile sale preferate, aplicate sau în curs de aplicare, în Oradea. Este cunoscută aplecarea lui Bolojan spre drumuri, poduri, pasaje și parking-uri, chit că acestea din urmă sunt puse în aplicare greu, și în Oradea. Deși a declinat intenția de a candida pentru Primăria Capitalei, însuși faptul că a răspuns provocării colegilor de la Adevărul trădează ambițiile politico-administrative ale lui Ilie Bolojan, indecis, încă, dacă va candida pentru un nou mandat la Primăria Oradea.

Reacția Gabrielei Firea nu a întârziat. Firea subliniază cum PNL nu a avut soluții pentru București, deși liberalii au condus metropola. În ce-l privește pe Bolojan, Firea arată că orașe precum Oradea nu se pot compara cu Bucureștiul. Cu această ocazie, Firea nu ezită să indice problemele sociale ale Oradiei, aici salariile fiind incomparabil mai mici decât în Capitală. Aceeași Firea indică probleme de corupție la nivelul administrației locale din Oradea, iar fostul europarlamentar PSD Emilian Pavel s-a simțit dator s-o traducă pe Firea, readucând în discuție cazul fostului manager de la Termoficare Oradea, Stănel Necula, care, deși condamnat penal într-un proces cu DNA, a anunțat deja va fi menținut de administrația Bolojan într-o funcție de consilier expert pe probleme de termoficare.

Redăm, în continuare, soluțiile lui Bolojan pentru București, replica Gabrielei Firea pentru “profesorii din PNL”, dar și “traducerea” lui Pavel, care subliniază problemele cu care se confruntă Oradea.

Bolojan: “Nu este posibil ca o capitală a unei ţări din Europa să nu aibă o centură cu patru benzi”

Adevărul Live: “Dacă aţi fi primarul Capitalei, v-aţi gândit vreodată cum aţi rezolva această problemă a traficului?”
Ilie Bolojan: “În Bucureşti, având în vedere problematica, îţi trebuie în primul rând timp. Deci nu cred că este posibil ca să vii cu o ofertă din asta electorală să spui că într-un mandat „o să întorc lucrurile pe dos”. Îţi trebuie două-trei mandate în primul rând. Sunt nişte lucruri care trebuiesc făcute. Există poluare, astăzi în zece oraşe din România, care sunt pe o listă unde trebuie făcut ceva, în primul rând datorită abuiejelor din trafic. Nu vom putea reduce numărul de maşini de pe o zi pe alta pentru că ar trebui să luăm nişte politici de tip Singapore, ceea nu va face nicio guvernare din România. Să pună o licenţă specială ca să poţi să circuli cu maşina. Noi am eliminat orice fel de taxă şi am devenit groapa de maşini a Europei. Dar putem face ca maşinile să circule mai fluent. Pentru asta e nevoie de o centură. Nu este posibil ca o capitală a unei ţări din Europa să nu aibă o centură cu patru benzi în care te duci doar înainte şi la dreapta. Fără semafoare, fără cedări de trecere. E obligatoriu ca în principalele intersecţii să faci pasaje subterane dacă ele sunt într-o zonă urbană şi pasaje supraterane dacă eşti într-o zonă periurbană, în aşa fel încât să deblochezi atât circulaţia maşinilor cât şi pe cea a mijloacelor de transport în comun. Ca să nu permiţi pe bulevardele principale ca banda de lângă carosabil să fie blocată de maşini, trebuie taxate şi interzise parcările în anume zone. Dar parcările trebuie taxate peste tot. Nu există o altă posibilitate, şi în acelaşi timp, trebuie construite parcări în afara carosabilului. Gândiţi-vă că un oraş de tipul Bucureştiului în Europa are sute de parcări. Sute de parcări în afara carosabilului, în subteran sau suprateran. Cele în suprateran sunt cam la jumătate de preţ. Prin urmare, ca să faci multe şi mai repede, chiar dacă ele estetic nu arată foarte bine, trebuie puse în zone secundare, este mult mai eficient pe termen scurt ca să ai rezultateşi o acceptare din partea populaţiei vizavi de anumite măsuri, să te concentrezi pe acestea. Se fac expropieri pentru regenerare urbană, dar pentru asta îţi trebuie două treimi. Cu jumătate plus unu din voturi în Oradea sau în Bucureşti, poţi administra oraşul. Vrei dezvoltare, să faci pasaje, să faci proiecte mari, trebuie să faci expropieri, chiar dacă el nu sună bine, e un termen comunist asa. Oamenii sunt despăgubiţi, dar poţi să faci pasajul. Altfel de blochezi în tot felul de procese de chichiţe de genul acesta şi blochezi dezvoltarea. Deci pasaje, taxarea parcărilor, parcări în afara carosabilului, prioritizarea mijloacelor de transport în comun, o frecvenţă cât mai bună, o viteză cât mai mare a acestora, o calitate cât mai bună, şi treptat-treptat, zonă cu zonă, se vor vedea nişte rezultate. Nu pe o zi pe alta. În toată Europa, pentru a se descuraja mersul cu maşina la serviciu, care e o problemă în toate capitalele, există politici care sunt deja standardizate, deci nu inventăm roata aici, nu sunt de stânga sau de dreapta, sunt bune practici acceptate de orice administraţie din Europa, care înseamnă că se găseşte un echilibru între cererea de locuri de parcare şi ofertă prin taxarea locurilor, prin limitarea locurilor de parcare, prin tot felul de politici, care sunt standardizate. Asta nu s-a făcut mulţi ani de zile în Bucureşti”.

Firea, despre Oradea lui Bolojan: 4 intersecții, zugrăveli fără consolidare, probleme sociale, corupție

Reacția primarului general Gabriela Firea: “Pana acum, imi dadeau lectii primari care au condus localitati cu 25 000 suflete, acum unii intre 70 si 120 000 cetateni. Cat doua-trei cartiere dintr-un sector al Capitalei, ei gestionand 4 intersectii principale, fata de peste 450 in Bucuresti!
Primari cu 4-5 mandate in spate, care au avut timp si fonduri de la guvern sa dezvolte comunitatile lor! Bravo lor! Dar care, si dupa atatia ani, au in continuare probleme – administratia e grea si pentru ei -, atat in domeniul traficului sufocant, al poluarii, al investitiilor in scoli, policlinici, spatii verzi, locuri de joaca etc.

Cu o zugraveala in centru, fara consolidare, cu cateva autobuze noi, nu 400 ca in Bucuresti, cu grave probleme sociale in oras, suspiciuni de coruptie a unor subordonati favoriti, proiecte minore pe fonduri UE, comparativ cu ce am obtinut eu si echipa mea – proiecte de aproape 1 miliard de euro -, nu cred ca ar fi normal ca acei primari PNL la care ma refer sa-si consume timpul pe la Bucuresti, dandu-mi mie lectii!
Ar fi fost cu-adevarat utili daca ar fi facut-o pe profesorii in administratie fata de colegii lor de la PNL, care au zero rezultate in Bucuresti pentru cetateni”.

Și PSD Bihor sare la gâtul lui Bolojan. Iată ce-i reproșează:

Emilian Pavel, președintele executiv al PSD Bihor, s-a simțit dator să îi țină parte Gabrielei Firea, dând în administrația lui Bolojan, cel pe care PSD l-a susținut primar, în 2012, când PSD și PNL erau unite sub sigla USL. Pavel, despre reabilitările din Centrul Istoric: “Clădirile istorice din Oradea DA, au fost reabilitate, dar pe ratele locatarilor si fara o consolidare a clădirilor vechi de peste 100 de ani. Primaria a stabilit si constructorul, apropo!”. Despre OTL: “Parcul OTL este jalnic, in frunte cu cele ISUZU care au fost achiziționate de la firme ale sponsorilor PNL.” Despre salariile din Oradea: “Nu mai este un secret ca Oradea are printre cele mai mici salarii din România. Acest lucru se vede in zona centrala unde bate vantul prin cafenelele care lupta pentru supraviețuire. Oradenii nu isi permit sa consume cat o fac clujenii, timișorenii sau bucureștenii.” Cazul fostului director de la Termoficare: “Stanel Necula e condamnat penal pentru corupție si păstrat in functie “pana la gasirea unui specialist”. Despre fondurile atrase: “Oradea a implementat multe proiecte europene, doar ca multe au fost implementate prost si realist vorbind, niciunul nu iese in evidenta ca fiind un proiect strategic pentru dezvoltarea sustenabila a Oradiei.”

 

96 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. bolovan says:

    dl primar va rugam salvati Bucuresti-ul , candiadati acolo ca primar !!!!!!! :)))

    • Giovanni says:

      Eu zic sa te muti tu … Ai face un mare bine orasului. Ca puti

      • bolovan says:

        puti tu vinitura cu primarul tau din Birtin cu tot si plecati voi acasa la tara ca ar fi mai indicat…

      • toni says:

        mai”bolovan” puti ca un rahat ordinar ce esti, dute naibii in alexandria daca nu-ti place in Oradea, noi oradenii in proportie de 70% il votam pe Bolojan ca face treaba buna pentru dezvoltarea orasului, iar tu de la ciuma rosie esti un jegos netrebnic.

        • bolovan says:

          rahat esti tu cu muma-ta vinitura, fa tu reguli la tine in sat de unde ai venit ! esti doar un prost crescut,vulgar si arogant ca primarul tau la care ii lustruiesti cu atata drag dosul cu limba

    • varza murata says:

      Primarul „faliment” Firea își face reclamă, de două milioane de euro, cu mari realizări într-un București de rușine Între timp, Primăria a tăiat bani de la investițiile la rețeaua de termoficare, a depășit termenele promise pentru finalizarea marilor proiecte de infrastructură, a făcut praf managementul traficului și a tocat sume exorbitante pe companii, statui și festivaluri. În lipsa investițiilor, RATB și RADET au ajuns împreună să aibă între un sfert și o treime din buget doar subvenții. Vorbim de o sumă anuală în jur de 250 de milioane de euro, care efectiv dispare în subvenții. Apa se duce efectiv în pământ, iar transportul public este un dezastru.

  2. gelu says:

    “prioritizarea mijloacelor de transport în comun, o frecvenţă cât mai bună, o viteză cât mai mare a acestora” – fa ce zice popa nu ce face popa. Plus salariile de mizerie, alta rusine.

    • bolojel says:

      In Oradea de cand si-a bagat bolojel coada OTL-ul este o mjizerie de serviciu, de la autobuzele cu doua usi, mai nou cu o coala a4 cu numarul afisat lol, pana la frecventa cu care circula. In careva zi am stat 45 de minute in statia de la cimitir pana sa vina un 14. Au trecut trei si toate trei au mers la garaj.

      • Giovanni says:

        Te plateste PSD? Spurcatule, esti liber sa pleci sa te muti la Picleu, PSD are primar acolo si arata jalnic

        • bolojel says:

          Limbajul tau arata ce nivel au adulatorii lui bolojel. Nu nu ma plateste psd (scris cu litere mici) dar nici bolojean si gasca nu e mai breaz. Din contra.

      • coco says:

        ai stat 45 min pe dracu!! se vede ca esti rupt de realitate, nici nu stii masura timpul!!

        • bolojel says:

          Exact 45 de minute. O doamna a si sunat la dispecerat, se poate verifica. Evident ala i-a ras in nas. Nici un serviciu din oras nu arata mai bine talentul lui bolojel, decat OTL. E praf.

  3. Oradean says:

    Pavelica s-a trezit sa comenteza si el .Daca ar fi comentat cineva care a facut ceva in viata, nu ficioru lu taticu , pe care taticu l-a pus acolo unde este si saracul nici acolo nu stie ce cauta. Mai bate campii si el sa nu uite lumea de el ca exista. Firea e ca de obicei: certareata si rea. Fi rea. Bolojan nu i-a dat ei lectii , doar a raspuns la o intrebare fara macar sa o mentioneze. Dar daca s-a simtit inseamna ca stie ea de ce se simte.

  4. elpis says:

    Bolojane, salveaza Oradea. Du-te la Bucuresti

  5. marta says:

    Firea este o nulitate ca primar pentru Bucuresti, n-a facut nimic bun si a cheltuit banii pe prostii, a falimentat firmele primariei, a cumparat autobuze si tramvaie de proasta calitate dar la preturi f.mari, de la turci tara non UE , dar asa merita bucurestenii daca au vott cu ea, ea stie doar sa se certe si sa se creada ca e un politruc de succes dar se insala amarnic. Cat despre emilian daca ar tacea ar fi mai bine nu s-ar face de rusine, el fiind propagandistul psd, tragand partidul in jos cu astfel de discursuri puerile si prostii.

    • Orădeanul says:

      Da Marta : care a fost prostia ? Tu circuli pe tasportul in comun cu 3 lei, iar bucureșteni cu 1,20 de bani. Apoi gigacaloriea ia vezi cât e la noi și cât e la București! Vezi dacă mai e un oraș din țară cu viața așa scumpă ca și Oradea? Apoi când ai văzut în Oradea că este stimulată natalita și ajutorul banesc pentru fam cu copii. Întradevăr centura Bucureștiului trebuie să fie minim 4 benzi. Ude m-ai punem că la București circulă autobuzele hibrizi…etc. lăsăm pe alți să comenteze noi să îndreptăm lucrurile la noi,apoi să dăm lecții la alți.

      • dampf says:

        Vezi cat e gcal la Arad, Timisoara, dupa vezi cat e gcal la Bucuresti fara subventie. Da, sunt mai ieftine, si toate sunt in pragul falimentului, iar RADET lasa cartiere intregi cateva zile fara apa si caldura, nu circula nici un autobuz hibrid in Bucuresti, ci coptaturile acelea turcesti, numite Otokar, cam asta e treaba…

      • preafericit says:

        adevaraaat

      • seth says:

        Si cine crezi ca platese gigacaloria bucuresteana, transportul in comun si alte pomeni?

        • Orădeanul says:

          Precis că nu tu.

          • Victor says:

            Nu fi atat de sigur. Nu a cerut recent Firea suplimentare de la bugetul de stat pentru a evita intrarea in colaps a primariei? Pana la urma peste 30% din bugetul primariei Bucurestiului merge pe subventii. Un dezastru absolut incredibil pe care il pastoreste aceasta infioratoare Firea.

  6. ionel says:

    Garantat subcarpaticii l-ar hacui sa le faca ce ne-a facut noua in oras.de ce credeti ca n a stat mult in functie la bucuresti?cand a vazut ca acolo nu merge cu prosteala lui de birtin a revenit repede pe postul de tartor sef la oradea!PS: PSD ia verificati cine i-a platit bolovanului biletul de avion ptr interviul de la adevarul!tot cu bani publici?

  7. Popey the Sailor says:

    Miroase a sârma arsă…
    Euro 2020 anul ăsta la București, unde pizda mă-tii te bagi și tu, claxoaneeee…
    S-a besit Firea.

  8. Popescu says:

    Oradea are probleme serioase , in primul rand se depopuleaza nu e ca cluj sau Timisoara care a atras inca 3-4 judete din zona.
    si asta multumita si lui “Bolovan”. Apropo vezi ca incep industria auto la Debrecen mai pierzi macar 10-20 mii locuitori foarte curand .

    • Vasile says:

      Pe ce te bazezi cand spui ca se depopuleaza? Ai niste statistici in acest sens sau doar iti dai cu parerea?

      • bolovan says:

        da o tura prin localitatile limitrofe cu Oradea amice , deja un sfert din oradeni s-au mutat acolo …azi maine ramaneti doar voi in Oradea, fanii lui bolovan

        • Tot eu says:

          Si cei din localitatile limitrofe unde isi fac cumparaturi? Unde lucreaza? esti prost, stai jos.

        • vasi says:

          si in cluj , lumea s-a mutat in floresti si comunele limitrofe, la fel si in timisoara pt acolo sunte terenuri pt constructii, dar oamenii aia tot in oras lucreza si restul. Iar populatia oradei a crescut cu 30mii locuitori asa cu toata migratia la periferie, tot a crescut populatia oricum o iei. Tu vii cu o stire de acum 15 ani si ai ramas cramponat ca prostul cu asta in cap. Auzi deteptule , cate blocuri si case se fac in oras, cele 300 de strazi noi aparute in 10 ani aia nu e dezvoltare, nu vezi ca tot mai aglomerat e orasul, la tine se depopuleaza????

    • Dionis says:

      In mintea ta, se depopuleaza, uita-te si pe site-ul INS ca o sa vezi ca e in crestere, unul dintre putinele orase mari, Timisoara se depopuleaza, a ajuns un jeg de oras capitala banatului, ca sa nu spun de cresterile destul de mari ale populatiei din comunele suburbane.

      • Pentru Muionis says:

        Atat de jeg de oras a ajuns Timisoara ca e plina de behoreni.
        Bai behorenilor, mai stati acasa la voi ca-i tare bine dupa cate vad, nu mai veniti in Banat.

      • Mu-ionis says:

        Atat de jeg de oras a ajuns Timisoara ca e plina de behoreni.
        Bai behorenilor, mai stati acasa la voi ca-i tare bine dupa cate vad, nu mai veniti in Banat.

      • Duionis says:

        Atat de jeg de oras a ajuns Timisoara ca e plina de behoreni.
        Bai behorenilor, mai stati acasa la voi ca-i tare bine dupa cate vad, nu mai veniti in Banat .

        • drop says:

          mai timisoarece, dar ipocrit mai esti :)) nu mai bine stai acasa la tine pe topicurile tale de banatu-i frunteapwli? cu ce te deranjeaza pe tine ca au ajuns bihoreni in TM? ar trebui sa te bucuri. hai noroc

          • Kai says:

            Sunteti mai rai decat sovinii. Degeaba aclamati si va legati de Timisoara cum ca e talpa, fiindca reputatia internationala a orasului va dezaproba. Timisoara e al treilea oras ca numar de turisti straini in Romania, dupa Capitala si Brasov sunt date statistice ce atesta asta negru pe alb cu consoane si vocale. Ca nu are norocul de un primar ca Bolojon sa-si maximizeze potentialul urias e altceva, dar are cel mai mare patrimoniu de cladiri istorice din Romania, parcuri, 2 mall-uri pline ochi nu gura-casca si coate-goale ca la Oradea, sectorul privat a prins avant, s.a.m.d. Daca era Bolo la Timisoara nici nu mai exista concurenta asta simbolica cu Clujul si Iasiul.

          • drop says:

            Kai, pai da. Timisoara chiar e oras frumos. mai frumos decat clujul. nu neaga nimeni. timisoara si brasovul cred ca sunt clar dintre cele mai frumoase orase ale romaniei. dar si oradea. dar printre altii si “behorenii” ajuta la dezvoltarea timisoare. si bihorenii umplu malurile in tm in loc sa le umple pe cele din oradea. nu trebuie sa va simtiti iritati de prezenta lor in tm. bihorenii nu sunt vinituri inutile, asa cum ne prezinta pretentiosul tau timisorean.

    • Giovanni says:

      Ce capatana goala ai

    • coco says:

      doar capul tau se depopuleaza!! de neuroni, ca deja esti prost!!

  9. sefu says:

    vagaboanta asta blonda sarea din pat in pat dupa ce a murit sotul ei.

  10. ionuuuu says:

    nu sunt fan psd, ba mai mult , nu sunt fan al nici unui partid , dar , de aceasta data Pavel pune punctul pe i si prezinta o realitatea care nu se vrea acceptata de administratia bolojan&co….

  11. Deschide ochii says:

    Du-te ,Bolo,du-te !!!!

  12. Sprâncene cetãţene says:

    Giratorii de toate partidele, atât de stânga cât şi de dreapta, cu regenerãri verzi stucoase de nu mai vezi nici pãsãrile pe cer, aşa sã ne ajute edileu.

  13. vasadi says:

    Iti da lectii un primar care a reusit sa atraga fonduri europene muuuuuuuuult peste ce ai reusit tu sa atragi pentru Bucuresti…………….nu ai o viziune asupra dezvoltarii Bucurestiului………………..iti da lectii un primar care are mult mai multe mandate de primar decat ai tu……………ai o primarie supra incarcata si birocrata ……….berlinul are doar 200 de angajati la primarie, tu ai 40000 angajati……………Bucurestiul tot e un moloz si gropi de gunoi clandestine……………..ti-e mai mare jena sa circuli in Bucuresti…………….Santiere incepute imediat dupa revolutie si netreminate nici acum……..

  14. Creşti în trei luni te-or vota says:

    Depopulare, e frumos? Hai blog politicos, papuranezi şi iurtanezi pot deveni orezanezi liberi ca sã dea vechimul sã mai lipie minimul, minimul pe lãcomie în cãmine studenţeşti poţi sã vrei în municipiu, în principiu, ca sã creşti? Asta o fi ta ta ta

  15. Siri says:

    Va sugerez sa vizitati orase gen Satu Mare si Zalau sa vedeti ce inseamna orase gospodarite prost si inghetate in timp.
    Nu ii inteleg pe cei care il fac in toate felurile pe Bolojan, ati uitat in ce hal era Oradea acum 12 -13 ani? Cum arata soseaua de centura si centrul orasului? Parcul industrial din zona Bors era plin de balarii si pustiu si multe alte exemple.
    Ce va asteptati de la primariile locale? Sa vina sa va bage banuti in buzunar sau sa va plateasca facturile lunare?
    Nu e Bolojan definitia perfectiunii da macar se vad lucruri concrete dupa mandatele lui.
    Da sunt lucrari peste tot in oras si incomodeaza pe toata lumea dar stiti voi o alta metoda de a face lucrari fara sa afecteze traficul?

    In loc sa va injurati in mediul online unii pe altii faceti ceva util pentru voi daca nu pentru altii.

  16. nuamnume says:

    Nu am o problema cu Bolojan, e singurul dupa care se vede ceva; dar as vrea ca dansul sa vina o zi cu mine la lucru in parcul industrial sa vada cum arata traficul in Oradea la ora 8 pe o ruta care incepe in apropierea statiei OMW din decebal si se termina pe borsului dar si retur pe aceasta ruta la ora 17-18 (putem sa mergem si pe centura, si printre blocuri sau pe oricare alta varianta). Traficul in Oradea nu este tocmai un exemplu bun de urmat.

    ps: trecerile de pietoni amplasate la doi metri de sensul giratoriu: una dintre cele mai mari cretinatati care exista la noi (si sunt multe). O alta tampenie este pe Borsului langa Master unde foarte multi tampiti inconstienti forteaza o iesire de pe drumul paralel cu Borsului (acela care duce la Casa de asigurari Bihor) incercand sa faca stanga (spre oras); loc in care pe sensul de mers inspre oras este coloana dupa ora 17 iar de pe celalalt sens unde este mai liber se circula cu viteza. Te simti nevoit sa ii lasi pe aia -care vin tot in coloana pe acel drum- sa intre ca sa nu intre in ei ceilalti care vin dinspre oras; astfel traficul se ingreuneaza si mai tare. Acolo trebuiesc pusi parapeti de beton nu linie continua. Si multe altele probleme despre care nici macar nu vrei sa iti amintesti

    • Victor says:

      “Traficul in Oradea nu este tocmai un exemplu bun de urmat”

      Abureli. Vorbesti de cele mai aglomerate perioade din zi, un detaliu foarte foarte important.
      Iti recomand sa traversezi Bucurestiul la orice ora din zi sa vezi aglomeratie si ambuteiaje in adevaratul sens al cuvantului. Oradea este parfum in compariatie si chiar daca ar mai merge cativa ani asa cum este acum, deja se fac eforturi pentru a ne pregati in intampinarea cresterii aglomeratiei, ceva ce in Bucuresti nu s-a intamplat niciodata.

      “ps: trecerile de pietoni amplasate la doi metri de sensul giratoriu: una dintre cele mai mari cretinatati care exista la noi (si sunt multe)”

      De ce? Masinile oricum trebuie sa reduca viteza inainte de sensul giratoriu. Din punct de vedere logic amplasare trecerilor de pietoni in acest fel este cat se poate de normala.

      La fel daca vrei sa vezi indisciplina si nesimtire in trafic iti recomand sa sofezi prin Bucuresti.

      • nu ne pasã voi accidentaţi says:

        @victor, din traficul parfum este mic și încurcat unii sau și rasturnat, victime și mașini avariate sau în daună totală oare de ce?

        • Victor says:

          ? Nu ai nici o logica.
          Mai repet inca o data: traficul din Oradea este parfum pe langa Bucuresti.
          Fratilor mai iesiti din casa de la parinti, lumea este mai mare de cei 50 de metri patrati.

      • Am scris pentru poliţişti says:

        @victor, trecerea pentru pietoni trebuie să fie desenată între cinci până la 10 metri de intersecţie,fie ea și giratorie, să încapă cel puțin un autovehicul, sã îți mai spun de un autovehicul cu remorcã? Autovehicul camion? Autovehicul autobuz?
        Astfel cum au oficializat acum, se blochează intersecția. Astfel cum au oficializat acum, nu este spațiu de siguranţã pentru frânare? Mai gândeşte -te la apă de ploaie, zăpadă, polei, fii atent la ce consideri că este drept în funcție de lege, nu de cel care a puus treceri de pietoni și lângă locuri de parcare, necitind legea că trebuie minim 5 metri de orice staționare sau oprire, zona premergătoare a trecerii de pietoni este zonã interzisã. In caz de posibil accident in astfel de zonã,, amenajată pentru accident”, vinovat este cel care a permis această încălcare a legii. Nu am scris pentru tine,

        • Victor says:

          Slaba explicatie.
          Mentin ce am scris de prima data.

          Deci se pare ca probleme serioase nu exista daca ne pierdem vremea cu plansul dupa nu stiu de treceri de pietoni amplasate cica prea aproape de sensul giratoriu de parca nu este tot una.

      • nuamnume says:

        Problema cu trecerile de pietoni amplasate langa sensul giratoriu este la iesirea din sens. Nu este o problema de reducere a vitezei cat este o problema de blocaj al intersectiei.

        • drop says:

          deci trecerile de pietoni la intrare in sens sunt bune dar la iesire din sens sunt rele? pai ce sa faca pietonii, sa se opreasca la jumatatea trecerii intre benzi si apoi sa se intoarca de unde au plecat? cum sa ajunga pe celalalta parte a drumului fara sa traverseze toata strada, chiar si banda pe care masinile IES din sensul giratoriu? hmm..

  17. claudiu says:

    mama ce geniu carpatin in emilut asta, apropo voi astia din partidul sperantei desarte ce realizari aveti pentru oras, judet
    ma baiatule ai mers vitel si ai venit bou din bruxelles, nu ai gasit o pasune acolo, erai si tu sedentar

  18. Jojo says:

    Din pacate pe partea de salarizare Oradea sta foarte prost 🙁 este bine sa lucram la infrastructura orasului dar tot aici se incadreaza si traiul orasenilor.

  19. varza murata says:

    Revolutia traficului s-a dovedit o gogoasa expirata, RADET a intrat in faliment, tevile crapa intr-o nebunie pentru ca sunt vechi de peste 50 de ani si se inlocuiesc in ritm de melc, pierderile pe retea sunt imense, iar lumea sta zile la rand fara apa si caldura, Primaria pare aparatoare a taximetristilor in razboi cu oricine ii deranjeaza, transportul in comun este o rusine nationala, poluarea a atins niste cote atat de inalte incat statul roman nici macar nu mai are curaj sa o masoare, ambuteiajele au devenit un cosmar cotidian (dar Firea este dusa la Primarie cu echipaje de politie, asa ca o fenteaza ca un fotbalist brazilian, din glezna), autobuzele turcesti sunt o gluma proasta, orasul e mai mizerabil ca oricand, parcarile necesare nu s-au construit, consolidarea cladirilor inseamna montarea de mesh-uri pe fatade, spitalele au ramas focare de infectie, fondurile europene nu au fost accesate…

  20. Leo says:

    Disperat de viata si dupa atentie Bolo. In primul si in primul rand, tarane dobitoc de la coada vacii, solutiile tehnice valabile la Oradea nu sunt valide intr-o metropola cu 2,1 milioane de locuitori si peste 3 milioane de locuitori in zona metropolitana. Acolo proiectele se gandesc la o alta scara si se implementeaza (podul Basarab, nodul rutier Virtutii-pasajul Ciurel, metrou, s.a.) nu pasaje de 30 de metri pe sub stradute si poteci. E de lipsa de educatie si proasta conduita sa dai sfaturi care nimeni nu ti le cere.

    Mare noroc ca nu eram eu, Pogorarea Sfantului Duh tabara asupra ta.

    • Victor says:

      Le tot “gandesc” de 30 de ani si nu fac nimic.
      Bucurestiul este o rusine.
      Am calatorit saptamana aceasta la Bucuresti cu masina(care este la fel de urat ca intotdeauna cu cladiri parasite in centru si cladiri pentru care ideea de renovare sau consolidare inseamna cel mult acoperirea rusinii cu reclame sau panze sa nu le cada oamenilor tencuiala in cap), GPS’ul a sugerat o ruta alternativa pentru ca intrarea in Bucuresti era blocata(ca de obicei). Bragadiru este o rusine de nedescris, ca un pumn in ficat, haos tipic romanesc.

      “E de lipsa de educatie si proasta conduita sa dai sfaturi care nimeni nu ti le cere.”

      Doar a raspuns la o intrebare draga Psdistule dar lasa ca zilele lui Firea oricum sunt numarate, incompetentii de la primaria din Bucuresti si zona metropolitana chiar ar avea ce invata de la Bolojan care raportat la marimea orasului care il pastoreste face o treaba mult mai buna decat Firea. Firea mai mult ca sigur si daca ar avea de gestionat 4 intersectii tot la fel de prost l-ar gestiona deci asa cum o face acum pentru ca este cat se poate de clar ca nu numarul lor este problema ci nepasarea si lenea.

      • Leo says:

        Bolo a dat un răspuns de retardat, corect era: ,,Nu sunt în măsură să-mi dau cu părerea pe marginea acestui subiect, nu intră în fișa postului meu/nu mă privește”. Prea târziu, pocinogul e făcut.

        Bolo scoate ochii oamenilor fugind după aprecierea/pupincurismul/lauda lor. Un primar cu scaun la cap are o strategie bine pusă la punct și nu tine cont de opiniile neavizate ale armatorilor. Își îndeplinește sarcinile în liniște, discret, fără să bage subwoffer-ul în priză și să înceapă să răcnească cu o privire de focă de circ care urmează să ai arunci un pește drept răsplată: ,,Am câștigat un proiect european de 2 milioane de euro”!!!!!!!! E pur și simplu Beyonce penibil/ cringe.

        Lauda de sine exagerată e apanajul oamenilor mici și complexați, ține minte asta.

        Și sunt apolitic.

        • drop says:

          Pai ce zici tu aici se aplica perfect doamnei firea. poate la ea te referi dar ai scris Bolojan.

        • drop says:

          firea e o chiwawa paranoica agitata rea si anxioasa, mai mult da din gura si se cearta, nu are o strategie buna, nu tine cont de opiniile avizatilor, nu isi indeplineste sarcinile in liniste, face tam tam cu orice ocazie. nu e foca, e chiwawa. “am dat mititei mititeilor” canibal much? cringe af. si se lauda ca p… da. asta e firea.

        • drop says:

          firea scoate ochii oamenilor si se agita degeaba. si tot firea e o pupincurista si dispera dupa atentie, sa nu uitam cazul de pe stadion cu halep. asa ca, Leo, probabil despre firea spuneai toate aceste vorbe, si nu despre Bolo. hai noroc ca sigur la firea te refereai dar ai vrut sa fii glumet.

        • Victor says:

          “Bolo a dat un răspuns de retardat, corect era: ,,Nu sunt în măsură să-mi dau cu părerea pe marginea acestui subiect, nu intră în fișa postului meu/nu mă privește”

          LoL
          Pai a dat un interviu nu se afla la munca ca sa fie relevanta fisa postului.
          Ma tot mir de unde le scoateti.
          La ce haos este in Bucuresti oricine poate sa-si dea cu parerea. Nu este ca si cum Firea a aratat pana acum ca stie ce face sau ce trebuie facut. Un primar de comuna poate sa-i dea sfaturi atat de varza este madama.

          Bolojan este printre putinii primari din Romania cu scaun la cap si o strategie de dezvoltare pe termen lung deci vorbesti prostii. Si sa se laude ca are cu ce, nu ca Firea care pastoreste un dezastru. Firea cu ce sa se laude? Ca iroseste de mai bine de 3 ani banii bucurestenilor? ca nu lasa nimic pozitiv in urma ei? ca a infiintat niste firme ale primariei pentru a putea sifona mai bine fondurile primariei? Ba nu stiu, ca a donat bani pentru biserici. Am auzit ca in 2020 treaba sta prost si va trebui sa taie banii de la biserici. O adevarata tragedie domnule.

          “Și sunt apolitic.”

          Nu se vede.

          • Leo says:

            Get a life dude, gaseste-ti ocupatie si seteaza-ti obiective sa iti umpli timpul si viata. Nu pricep de ce vorbesti cu atata patos exacerbat de Bucuresti si ce se face acolo. Pana una alta Bucurestiul e peste Roma, Berlin, Madrid ca PIB iar Bucuresti-Ilfov este zona cu cel mai rapid grad de dezvoltare din Europa Eurostat, Formul Economic Mondial, Banca Mondiala confirma asta iar sectorul privat (cladiri office, rezidentiale si comerciale) se dezvolta cu viteza supersonica, din 100 in 100 de metri sunt macarale si furnicari de muncitori ce bocane in 3 schimburi. Tot urmez firul unei constructii logice sa aflu modul cum gandesti, dar tot nu reusesc sa pricep de ce nu te compari cu Braila, Ploiesti, Pitesti, Arad, Bacau, municipii de rangul Oradei, tu te compari cu al 6-lea oras al Europei ca populatie, ai o gandire total deplasata si cu vadite complexe de inferioritate.

          • Victor says:

            ” Pana una alta Bucurestiul e peste Roma, Berlin, Madrid ca PIB iar Bucuresti-Ilfov este zona cu cel mai rapid grad de dezvoltare din Europa Eurostat, Formul Economic Mondial, Banca Mondiala confirma”

            Bla bla
            Ai glume bune in program.

            ” tu te compari cu al 6-lea oras al Europei ca populatie, ai o gandire total deplasata si cu vadite complexe de inferioritate.”

            Nu la fel de deplasata ca a ta.
            Ma compar cu ce am vazut cu ochii mei.
            Bucurestiul este o groapa de gunoi, un oras urat, murdar si haotic in sensul negativ. Se construieste mult si fara minte facand orasul sa fie si mai urat si sufocat decat este. Si asta fara nici un beneficiu.
            Oricum Bucurestiul este pe primul loc la ceva: blocaje in trafic. Aici poate fi pus in top mondial sa ne mandrim cu el.

            Cum sa spui ca Bucurestiul este peste capitale europene gen Berlin, Roma sau Madrid? Asta-i dovada de prostie pura.
            PIB-ul Bucurestiului este umflat artificial de numarul foarte mare de persoane din provincie care lucreaza acolo fara sa-si faca buletin de Bucuresti. Realitatea este cea care se vede cu ochiul liber: Bucurestiul este varza. O rusine pentru Romania.

            ” Nu pricep de ce vorbesti cu atata patos exacerbat de Bucuresti si ce se face acolo. ”

            Doar spun adevarul, atat, deci nu tot incerca sa intelegi tu atatea ca este prea mult pentru tine.
            Si urmeaza propriul sfat, Get a Life si nu mai scrie prostii pe internet.

          • Leo says:

            Esti ceva onanist? Vorbesti cu asa pasiune mistuitoare de Oradea de parca ti-ai freca-o pe Brazzers.

            Daca nu esti de acord cu ce spun eu (ceea ce e imposibil fiindca eu vorbesc doar din fapte si statistici) de ce nu vii cu date, nu poti sa arunci cu fraze stereotipice fara sa ai argumente solide in spate. Iti spun eu de ce, fiindca stii ca am dreptate dar mergi pana in incapatanare prosteasca sa iti sustii punctele de vedere (lipsite de argumente si date).
            Tu habar nu ai ce inseamna Bucuresti bai omule si scara la care e orasul ala, sa faci 2 ore cu masina din Piata Romanilor pana in Aviatorilor, cate 1 ora cu metroul, pai strabati Oradea in diagonala pe drumul express in 3 minute jumate si vorbe mari ,,compar cu ce am vazut”. Holy bullshit.

            Mergi la un psihiatru, esti rau complexat copile.

          • Victor says:

            De fapt am vorbit mai mult de Bucuresti dar se pare nu prea le ai cu cititul si intelesul. Analfabet functional.
            Ai venit cu statistici absolut irelevante. Pana la urma ce vrei sa insinuezi? ca ar sta Bucurestiul mai bine decat Madrid sau Berlin? Hai sa nu fim absurzi.
            De asemenea marimea Bucurestiului nu are nici o relevanta, orasul este administrat prost raportat la marimea sa. Firea se ratoieste ca are sute de intersectii dar uita sa spuna ce pe toate le gestionea pe majoritatea nu doar cateva. Uita sa spuna ca a bagat RADETul in faliment si daca anul asta nu era iarna blanda era jale.

            Ai o gandire de om mic, neinsemnat si argumentul tau principal este sa ingradesti libera explimare, adica cine are voie sa isi dea cu parerea de Bucuresti si cine nu. Mai esti si tare in clanta, ca tu vorbesti din statistici irelevante domne. Uluitor.

            Drumul express nu strabate intregul oras dintr-un capat in altul asa ca nu veni cu abureli de genul asta. In loc sa sugerezi ca as fi nebun de ce nu vii tu cu argumentele solide si datele relevante la care ai pretentii de la mine si nu cu abureli?

          • Leo says:

            De vreme ce te am la mana lexical si domin conversatia, ma doare pe mine in cur de modul in care ma percepi si etichetele care mi le pui, slabe sanse sa fiu analfabet.

            Din moment ce dezaprobi si dai din zipda aia de gura inseamna ca ai date relevante in spate sa ma dezaprobi, dar nu ai nici unul. Fa bine si cauta pe net ce am spus si sustinut, vei avea niste revelatii, logic ca nu o sa-ti dau link, cauta singur si vei gasi.

            Nu ma intereseaza ce face Firea, vad ca tu ai dezvoltat o patologie obsesiv-compulsiva fata de ce face, realizezi ce neinsemnat esti daca cu asta iti ocupi timpul? De fapt ce poti face in Oradea, o plimbare prin centru, un film la mall-ul semi-falimentar si in rest te dai de ceasul mortii, a, si ti-o mai freci compulsiv cand citesti de vreo stire cu noi finantari europene aprobate (singura chestie ce se mai misca si intampla prin Oradea). Ai ceva de super-sovin in tine, nu degeaba ati fost sub dominatie maghiara sute de ani, cred ca s-a impregnat in subconstient imaginea soldatului bozgor ce s-a culcat cu maica-ta si a iesit o Godzilla sovina.

            Oradea este si va fi mult timp talpa Romaniei, pe axele Brasov-Ploiesti-Bucuresti-Constanta si Arad-Timisoara-Sibiu-Pitesti-Bucuresti se invart meleii, evenimentele, cultura, fluxurile de oameni si firmele e o realitate pe care indiferent ca esti sau nu de acord nu o poti combate, inclusiv batuta in cuie de Europa cu coridoarele europene. Restul asezarilor nu exista sau au impact neglijabil, printre care Oradea, Braila, Focsani, Galati, Buzau, Resita…

          • Victor says:

            Domini in capul tau conversatia.
            Cu ce date clare sa vin?
            Ca PASAJUL Basarab desi a fost dat in folosinta in 2011 nu a fost receptionat nici pana azi de primaria Bucuresti si nu poate sa faca reparatiile necesare.
            Ca pe Nodul Rutier Virtutii-PASAJUL Ciurel se lucreaza din 2007 si nici acum nu este gata. Madama Firea tot promite de doi ani ca da in folosinta cateva portiuni.

            Ca tevile neschimbate de 50 de ani bubuie la propriu si sunt pierderi enorme de apa calda?

            Uite exemple foarte clare de eficienta Bucuresteana. Cu asta compar draga Leo cu modul in care sunt adminstrate cele doua orase. Este cat se poate de clar ca Bucurestiul are si a avut deficinte grave la acest capitol.

            Altceva. Analfabet functional inseamna ca citesti dar nu intelegi ce citesti.

            Daca ne intoarcem la primul tau comentariu, spui ca solutiile lui Bolojan(pasaje rutiere, parcari subterana, supraterane) nu sunt bune si pentru a-l contrazice dai exemple tot de… PASAJE. Deci in traducere pentru tine: Te contrazici singur.

            Si ce Mall falimentar are Oradea? Lotus 1? Eu acolo ma duc la cinema. Poate imi explici cum este acest Mall falimentar. Asa cu date si statisti cum iti place tie.

            Da este cat se poate de evident ca nu te intereseaza ce face Firea desi este de actualitate pentru subiectul acestui articol. Bine, inca o data ne intoarcem la partea de analfabet functional. Ca sa intelegi si tu, articolul asta a pornit de la o postare a madamei si are legatura cu ce face ea in Bucuresti.
            Apoi in legatura cu patologia obsesiv-compulsiva. Tu esti cel care s-a exprimat:”Disperat de viata si dupa atentie Bolo. In primul si in primul rand, tarane dobitoc de la coada vacii”. Asa ca nu imi tine tu mie lectii in legatura cu ce griji am eu.

            Si ai dreptata ca din punct de vedere istoric Oradea nu avut o pozitie inportanta la nivel economic pentru Romania dar nu poti nici sa ignori ca in ultimii 10 ani Oradea a reusit sa castige enorm de mult teren in acest sens si prin propriile forte devine tot mai relevant economic pentru tara. Daca se pastreaza acest ritm de dezvoltare, Oradea va lasa impresia si mai mult de oras care nu se afla pe terirorul Romaniei ci pe teriroriul unei tari gen Austria sau Germania(hai ca ti-am crescut tensiunea cu chestia asta nu-i asa?).

            Oricum la finalul primului tau comenatariul spuneai: “Mare noroc ca nu eram eu,”

            Corect, mare noroc pentru tine ca nu ai avut oportunitatea sa te faci de ras.

          • Victor says:

            Oricum sa spui ca Oradea este talpa Romaniei este o dovada clara de rea vointa.
            Oradea este in mod obiectiv un oras de prim rang in Romania din toate punctele de vedere.
            Oradea este de asemenea in mod evident un exemplu pozitiv pentru locuitorii altor orase. De fiecare data cand spun ca sunt de Oradea aud doar reactii/pareri pozitive(si asta fara sa le cer) atat de la oameni simpli cat si de la oameni educati.

            Apoi in legatura cu coridoare, in mod evident ai exclus Cluj si Tg. Mures.
            Oradea nu este un oras izolat si fara perspectiva, este situat la cativa km de granita cu Schengen si este aproape de Debretin, al doilea oras ca marime din Ungaria. In plus autostrada Budapesta – Debretin va ajunge anul acesta pana langa Bors si va face legatura cu Autostrada Transilvania care leaga Bors de Constanta. Uite inca un coridor important: Oradea, Cluj, TG. Mures, pe care trebuie sa fii orb sa nu il vezi. Esti orb leo?

          • drop says:

            Leo, te doare frustrarea deja?

  21. de unde nu e semafor cere says:

    CEL CARE A PUS SEMAFOARELE PENTRU LINIILE DE TRAMVAI CARE AU PRIORITATE, TREBUIA SA PUNA SEMAFOARE MICI SINCRONIZATE PE ACELASI STALP DE SEMAFOR LA INALTIMEA VIZUALA A SOFERULUI DE AUTOTURISM. CUM POTI PERCEPE DE LA DOI TREI METRI CA SE SCHIMBA CULOAREA LA ASA INALTIME SI SPATIU SCURT? E NEDREPT SA FIM CONTRAVENIENTI CAND CEI CARE AU PUS SEMAFOARELE NUMAI SUS IN ASTFEL DE SITUATII EI NU RASPUND NOI DAM BANI SI CARNETE DE CONDUCERE PENTRU CA EI INCA ASTAZI TOT NU S-AU GANDIT LA A FACE ACEST LUCRU!

  22. MUIEPSD says:

    Sirma Firea si toata ciuma rosie psd nu au construit cit Bolojan in Oradea

  23. catalin says:

    firea oradea a donat 600000 ludovici la orasul faptelor bune
    bucurestiul cit?

  24. Nivel de stai says:

    Domnul prof. Bolojan are dreptate. Dar toate acestea costã mulţi bani, nu numai din fonduri europene.

  25. unpicobiectiv says:

    Este evident ca doamna Firea nu a citit cărțile primarilor din New York, Berlin etc, scrise acum zeci de ani, care stau la baza dezvoltării orădene. Totuși Bucureștiul erupe de viață, pe când Oradea cam pute a mort. Doamna Firea nu este si primar si arhitect șef, cum este domnul Bolojan in Oradea, ca să-și permită să spargă tot orașul, să facă șanțuri in centru , să promoveze kitsch-ul ș.a. Înainte da a vorbi de pasaje supra si subterane l-as întreba: de ce nu a făcut unul la nivel, pe sub calea ferată, lat de numai câțiva metri, astfel încât sa nu se mai sugrume circulația când vii din Episcopia Bihor? Și de ce nu îi spune doamnei despre efectul benefic al piațetelor si pietonalelor asupra circulației …..sanguine?

    • Victor says:

      Bucurestiul este o groapa de gunoi.
      Nimic din ce este pozitiv in Bucuresti nu a fost influentat de Firea.
      Daca vrei sa vezi trafic sugrumat iti recomand sa incerci sa treaversezi Bucuresti-ul cu masina. Si poate fi la orice ora din zi nu ca la noi cu sensul giratoriu cum vii dinspre Episcopia unde este trafic greu doar la ore de varf(si oricum mult mai lejer decat in Bucuresti chiar si in aceste conditii).

  26. Bogdan says:

    Sincer, eu cred că Oradea e cu mult peste București! Cine mai are tramvaie Siemens ULF, urmează să vină cele 20 de tramvaie, produse de Fabrica Astra Arad, care sunt cu mult peste cele ISUZU, ale D-nei Firea. D-le Ilie Bolojan, eu vă felicit și tot pe dvs o să vă votez, numai că la primarul Bucureștiului, îi e ciudă că Oradea e cu mult peste Capitală. Să nu uităm că, Oradea a reușit să atragă fonduri europene mai mult decât toate orașele din România. Când D-na Gabriela, ieșise anul trecut să le dea sfaturi la bucureșteni cum să se dezăpezească, Oradea deja era curățată, de zăpadă…

  27. Bogdan says:

    Apropo, de trafic, când o să aibă și Bucureștiul centură cu patru benzi, două pe un sens, două pe celălalt, ca și în Oradea mai vorbim! Să nu uităm că, Oradea este singurul oraș din România, care nu știe ce înseamnă debranșarea de la căldură și apă caldă! Toate tzevăraiele, absolut toate conductele au fost schimbate și magistralele spălate cu soluție. Iar anul acesta urmează ultima parte a proiectului (etapa a II-a) de reînnoire a sistemului de căldură din Oradea. Încă o dată, Felicitări D-le Ilie Bolojan!

  28. Lumea e in tine says:

    Un lucru stiu sigur….Cu cat ti-e mai mare crucea ce o porti la gat cu atat ti-e mai mica credinta. …

  29. Primar says:

    Firea se poate enerva cat vrea garantat alt mandat nu mai pupă ea nù e competenta ca primar nici pt o comună cu 3 străzi domnul Bolovan ar trebui sa candideze acolo la pitici sa vedeti ce de pietonal si parcări ar face el acolo at transforma tinca până lor in cartier rezidențial ce știm noi nu-i asa?

  30. TOTA says:

    e prea mare palaria pentru firea ca sa fie un primar bun, sa se spewle bucuresteni cu ea pe cap, aveti ce ati votat, o tata a ajuns primar general, halal primar care n-a facut nimic.

  31. Rock'n'Roll says:

    Ilie Bolojan ar trebui sa candideze la presedentie sa puna lucrurile la punct si sa crepe toti fustratii !

  32. xxxxx says:

    Primarita asta este pe ciclu non stop adevarul e ca din crainic tv a ajuns in politica si direct primarul capitalei numai in Romania cred ca asa ceva este posibil nu pot sa cred ca miticii sunt atata de cretini sa creada ca un crainic tv are abilitati de gospodar de primar de oras cu n sectoare in subordine cu alti primari in subordine pai trebuie sa ai o autoritate ca sa poti conduce flamanzii de la alte sectoare si sa gestionezi un asemenea oras ca Bucurestiul in fine dna Firea nici de primar la Otopeni nu cred sa aiba caderea ,cat despre sfaturile domnului Bolojan ar putea sa candideze la capitala poate daca mitici lar alege,ce de pietonale ar mai face el acolo si parcari de toate felurile mincatias oo mare Bolojan dute tata si aratale ce sti tu sa faci

  33. Sebi says:

    Un om inteligent primește sugestii de la oricine și gândește dacă sunt bune și răspunde cu argumente. În mod sigur un om inteligent nu se simte “opărit” și nu face remarci jignitoare (precum dna F) de sugestiile cuiva, mai ales exprimate civilizat.
    Dar asta e calitatea politicianului român din ziua de azi și ăsta este exact motivul pentru care Bucureștiul (sau poate România?) nu se dezvoltă așa cum ar putea să se dezvolte.

  34. anonim says:

    nu mai eliminati articolul asta penibil de pe bihon ? deja de 1 saptamana ne plictisiti cu el . ce va mai place sa puneti toata ziua poze cu bolovan…

  35. Anonimul says:

    N-am sa iau niniunuia apararea, insa conoscator fiind al ambelor orase, fiecare a facut ceva pentru urbea sa.
    As sugera ca fiecare sa-si vada de urbea sa, dl. Bolojan de vesticul Oradea care n-arata rau, dar as dori sa-l vad cum ar pastori intinsul si complicatul Bucuresti, iar d-nei Firea sa incerce sa mai descalceasca itele acestui complicat Bucuresti, a facut multe si mai are de facut si mai multe.

  36. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Colectarea pe trei fracții devine regulă în Oradea
    Introdusă experimental anii trecuți, cu scopul de a reduce „amenda” plătită de oraș pentru cantitățile prea mari de deșeuri depuse pe haldă, colectarea pe trei fracții devine obligatorie cu încheierea noului contract de salubritate multianual. 1

    BIHON Sport local

    Promovarea lui CAO 1910 Oradea, la mâna FRF
    Formația orădeană nu se regăsește între primele șapte echipe de pe locurile 2.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Încă două decese în Bihor de la Covid, dar pe fond de comorbidități
    Alți doi oameni s-au stins din viața la secția de Anestezie Terapie Intensivă a Spitalului Curteanu.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Aproape 100 de amenzi, în valoare de peste 55.000 lei, legate de Covid-19
    Chiar în zi de duminică, au fost făcute razii în tot județul, mai exact în locurile aglomerate și s-au dat amenzi.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Subvenţia pentru Programul Tomate nu va scădea
    Promisiuni pentru completarea sumei până la 3.000 de euro/1.000 mp, la rectificarea bugetară.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bilanț coronavirus: 37 de cazuri noi în Bihor, 779 în România
    Conform bilanțului emis de Grupul de Comunicare Strategică, numărul de infectări din județul Bihor se menține la cote înalte. 4

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.