BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Destinația turistică Oradea, promovată pe avioane, Facebook, Instagram și YouTube

Destinația turistică Oradea, promovată pe avioane, Facebook, Instagram și YouTube

De Dan Birta
la 12 January 2021 15:35 Reactualizat la: 3 February 2021 16:00
36 Comentarii

Destinația turistică Oradea, promovată pe avioane, Facebook, Instagram și YouTube

12 January 2021 15:35 Reactualizat la: 3 February 2021 16:00
Se pun la bătaie până la 1,44 milioane de lei pentru promovarea Oradiei ca destinație de city break.
Scris de Dan Birta - Se pun la bătaie până la 1,44 milioane de lei pentru promovarea Oradiei ca destinație de city break.

Trimite articolul

X

În curând, imagini din Oradea vor putea fi văzute pe fuselajul avioanelor. Aceasta este una dintre metodele prin care Asociația pentru Promovarea Turismului în Oradea și Regiune (APTOR) vrea să promoveze Oradea ca destinație turistică. Celelalte metode sunt pe Facebook, Instagram, YouTube și o pagină de web.

[eadvert]

În acest sens, APTOR pune la bătaie până la 1,44 milioane de lei, printr-o licitație publică. Pe SICAP a fost lansat în 04.01.2021 anunțul licitației pentru un contract de Servicii de informare și publicitate pentru „Promovare a destinației Oradea ca destinație de city break printr-o campanie de promovare online și offline”. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de 01.02.2021.

În calitate de autoritate administrativă autonomă, APTOR are drept scop crearea și dezvoltarea turismului local prin campanii de promovare, realizarea de produse turistice și organizarea de evenimente care stimulează fluxurile turistice spre destinație.

Potrivit aociației, prezenta procedură de achiziție publică este demarată în contextul necesității reluării fluxurilor turistice, grav afectate de pandemia de COVID 19. Se are în vedere decizia CE C(2020) 5221 prin care este aprobat ajutorul de stat acordat companiilor aeriene care reiau zborurile internaționale de pe aeroportul din Oradea și pentru creșterea fluxurilor turistice.

Turiști din Italia, Anglia și Germania

„Considerăm că este necesară realizarea unei campanii de marketing online și offline pentru creșterea fluxurilor turistice în Oradea. Odată cu anunțul oficial de reintroducere, din luna februarie 2021, a patru noi destinații internaționale de pe aeroportul din Oradea: Bergamo, Bologna, Londra și Dusseldorf și având în vedere rezultatele demersurilor similare, prezentate mai sus, este imperios necesară demararea unei campanii de promovare a destinației turistice în rândul potențialilor turiști din cele patru destinații sursă amintite mai sus, online și offline”, se precizează în anunțul APTOR.

Asociația consideră că cel mai eficient canal de comunicare și cu rata cea mai mare de conversie o reprezintă platformele online. De asemenea, accesibilitatea aeriană, în contextul infrastructurii naționale, este cel mai eficient mijloc de atragere a capitalului străin din afara țării. În consecință, pentru a dezvolta și susține accesibilitatea aeriană a orașului Oradea și a județului Bihor este necesară promovarea zborurilor internaționale de pe aeroportul din Oradea printr-o campanie concertată de marketing online în orașele sursă.

Pe Facebook și Instagram

Potrivit anunțului, una dintre activitățile contractului presupune promovarea destinației Oradea pe o pagină de Facebook și alta pe o pagină de Instagram. Fiecare postare va fi construită astfel încât să atragă și să mențină atenția publicului, respectiv să stimuleze curiozitatea acestuia. Postările vor prezenta clar informații despre destinația Oradea, modalitățile de acces către destinație, platformele online ale autorității contractante (AC), evenimentele culturale organizate în Oradea. Mesajele și textele folosite în fiecare postare vor fi în strânsă corelație cu elementele grafice, foto sau video ale acesteia, completându-se reciproc, dovedind coerență și unitate. Postările vor fi ușor accesibile grupurilor țintă, mesajele și informațiile transmise vor fi clare, simple și la obiect.

Postările vor include trimiteri către platformele, paginile online ale AC și hashtaguri reprezentative pentru strategia de comunicare a AC precum #VisitOradea, #ArtNouveau, #LifeNouveau. Toate postările vor conține un îndemn clar sau subînțeles de vizitare a destinației Oradea.

Activitatea de promovare a destinației Oradea se va face pe o pagină de Facebook cu minim 4 milioane de urmăritori la momentul depunerii ofertei și minim 25% din audiența totală în grupurile țintă ale campaniei.

În ceea ce privește promovarea destinației Oradea pe Instagram, aceasta se va face pe o pagină de cu minim 500.000 de urmăritori la momentul depunerii ofertei.

Pe YouTube, website și avioane

Alte activități ale contractului presupun promovarea destinației Oradea pe un canal de YouTube cu minim 50.000 de abonați la momentul depunerii ofertei și pe web bannere pe o platformă online cu minim 50 milioane de vizitatori/lună la momentul depunerii ofertei.

O activitate inedită de promovare a destinației Oradea se referă la personalizarea aeronavelor care vor ajunge în cele patru destinații sursă: Bergamo, Bologna, Londra și Dusseldorf.

Ideea creativă pentru personalizarea aeronavei va fi construită astfel încât să atragă atenția publicului, respectiv să stimuleze curiozitatea acestuia. Prin această acțiune se vor prezenta clar informații despre destinația Oradea și platformele online ale AC.

Aeronava prin care se va face promovarea trebuie să ajungă în cele patru destinații sursă, dar și în Oradea. Promovarea destinației Oradea se va face prin personalizarea fuselajului din spate al unei aeronave.

Reprezentanții APTOR susțin că: „Obiectivul general al acestei proceduri de achiziție este acela de a reduce impactul negativ al pandemiei de COVID 19 la nivelul industriei ospitalității din Oradea și stimularea creșterii fluxurilor turistice străine, prin promovarea în scop turistic a destinației Oradea, a evenimentelor organizate în Oradea prin APTOR (Visit Oradea), promovarea platformei online www.visitoradea.com, precum și paginile/conturile deținute și administrate de APTOR (Visit Oradea)”.

Trimite articolul

X
Taguri:
destinatie turistica ,
oradea ,
promovare
36 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. aurel says:
    January 12, 2021 at 4:39 pm

    Niciodata nu a fost publicat un raport cu , cat profit a ramas orasul de pe urma turistilor, stim ca s-au investit sute de milioane euro, dar am vrea sa stim cati bani au venit inapoi din turism. Am mari dubii ca vin ceva bani la buget din turism raportat la cat s-a investit. Ca daca veneau zeci de milioane de euro anual sunt sigur ca eram bombardati zilnic cu date despre cati bani face orasul din turism. Ca punem accent doar pe turism, nimic altceva nu mai conteaza.

    Reply
    • Aron says:
      January 12, 2021 at 6:17 pm

      Alti bani furati din buzunarele bihorenilor pentru o cauza care nu are relevanta in acest context “pandemic”,si nici pentru viitor.Oradea cu administratie liberala e un Cariatas!

      Reply
      • Bit.K says:
        January 12, 2021 at 11:05 pm

        Lasa ca ne-a promovat Pasztor si,inaintea lui,Misu Bar cu Mang (clica PSD de BH)

        Reply
      • andi says:
        January 12, 2021 at 11:06 pm

        aron din buzunarele tale goale au furat astia banii? vai de capul tau ce prostii poti sa scrii, esti cam dus cu pluta.

        Reply
    • drop says:
      January 12, 2021 at 11:39 pm

      Ihâ, dar INTREBAREA ce prevaleaza este ca daca chiar ne dorim sa devenim polul de atractie al tuturor dezaxatilor si al #hashtagramistilor de pe mapamond. Stiu si eu cum se pleaca la Venetia sau Barselona, daca asta e ceea ce imi doream de la mediu. Ideea e ca trebuie sa alegem daca pentru impulsionarea veniturilor din turism si marketing,se merita si chiar ne dorim sa devenim dintr-un oras relativ linistit in oras cu profil multicultural cu botanisti, boschetari, pickpochetsi, lgbtisti, poponari si ghetouri cu “etnici” violenti, si tot ce trebuie, precum modelele de bonton din occident. Primii oameni pe care ii atrage o urbe magnetica sunt cretinii si insi abjecti si sinistri de joasa speta. Nici macar udemeristii verzi ce viseaza orgasmic la delirul nostalgic al orazii din timpul Ungariei imperiale nu sunt multumiti de evolutie sau schimbarea paradigmei. Nu e nici un pic de cinism, ganditi pe bune cu capu’ vostru !

      Reply
      • Adi says:
        January 13, 2021 at 10:22 am

        Nu e adevarat ca la inceput un oras atrage rebuturile. Clujul a atras toata crema , a atras materia cenusie . E de ajuns sa mergi prin oras sa vezi ce oameni umbla prin oras. Si hai in Oradea sa vezi boschetarii si plebea.

        Reply
  2. lalala says:
    January 12, 2021 at 5:29 pm

    Eu zic ca niste hartie de buda cu destinatia turistica nemaipomenita nu ar fi o idee rea.

    Reply
    • aurel says:
      January 12, 2021 at 6:14 pm

      Nu ai la ce folosi hartia d ebuda ca nu mai avem bude

      Reply
    • Bogdan says:
      January 12, 2021 at 10:20 pm

      De ce nu te intorci inapoi in mocirla ta? Sau scoate nasul din oras si da o fuga pana in Austria, Germania, chiar Ungaria…. ca sa nu mai spun de alte orase din Romania. Cat de frustrati si spalati pe creier sunt unii, vad ca si caii, doar in fata ochilor, nimic mai mult!

      Reply
  3. adi says:
    January 12, 2021 at 6:19 pm

    Dar ceva bani pt Storia ,sa ne declare “Cel mai cel oras din lume” , nu dati?

    Reply
  4. birtaul si birtutza says:
    January 12, 2021 at 6:47 pm

    Normal ar fi ca acesti bani sa mearga direct in contul firmei manageriate de domana Larisa Birta, sotia vicelui inscaunat primar. E are experienta de la muzeul cetatii. Cine nu isi doreste cate 1000 euro pe 100 de fotografii?

    Sa fii fotograf nu-i chiar asa de simplu: iti trebuie un telefon cu care sa faci pozele si sa le pui pe Facebook si mai trebuie sa fii somer, adica sa nu ai un loc de munca ca sa te poti plimba sa faci poze. Nu oricine proasta se califica pentru asa ceva

    Reply
  5. oradean says:
    January 12, 2021 at 8:03 pm

    Dragi turisti veniti la Oradea sa stati in frig si sa conduceti pe strazi blocate de lucrari interminabile. Si daca va plangeti, primiti bonus un cutit de la politia locala! Asta e Oradea lasata de bolovanul birtinez, fie-i numele de ocara. Mult noroc noului primar, care va trebui sa se lupte cu mostenirea sinistra a predecesorului!

    Reply
    • adi says:
      January 12, 2021 at 8:13 pm

      cum sa lupte, doar e sluga lui Bolo inca, Birta are teme lasate de Bolo, de nu le face zboara din partid

      Reply
      • oradean says:
        January 12, 2021 at 8:36 pm

        E tanar si nu are in cap figurile de taran mutat la oras pe care le are birtinezul. Dupa 1-2 ani de mandat se satura sa fie folosit de el si rupe lesa. Abia atunci Oradea va putea sa se dezvolte natural, fara pompierismele de pe vremea birtinezului.

        Reply
        • adi says:
          January 12, 2021 at 9:05 pm

          nici vorba, cand vede ca-l scapa din lesa, candideaza iar Bolo si lumea iar il va vota

          Reply
          • Bit.K says:
            January 12, 2021 at 11:07 pm

            Si va face foarte bine lumea… Se pare ca Birta inca e moale… Pacat ca a plecat Bolojan

    • Bogdan says:
      January 12, 2021 at 10:23 pm

      Alte lucruri negative nu ai? Ca de exemplu anul si ziua in care ai venit pe lume…

      Reply
  6. Pompiliu Caesar Roadevin says:
    January 12, 2021 at 8:11 pm

    Staț să vedeț ce turism o să facă primaru dela noi din sat, din Păușa, că amu la primăvara vre să pună termopane din alea noi la căminu cultural și pă imaș vrea să facă un teren dă golf să-i atragă pă toți bogații din lumea asta.
    Săptămâna trecuta neam cumpărat un calculator la primărie și facem reclamă pă internet mai ceva ca ăia de la primăria din Oradea !
    Începând din vara asta, toți nemții, englejii, francejii care mereau în concediu la Maiorca și Ibița, aproape toți o să vina de amu la noi la Păușa și câțiva la voi în Oradea !
    Să nu ziceți că nu vam spus !

    Reply
    • Bogdan says:
      January 12, 2021 at 10:25 pm

      Normal… de servici pe camera e cumva nevasta-ta?

      Reply
    • tzepes says:
      January 13, 2021 at 3:12 pm

      buna asta :))))

      Reply
  7. adi says:
    January 12, 2021 at 8:15 pm

    Vreau sa stiu cati bani bagam pt turism si cati bani aduce turismul pt oras. Sigur mergem pe minus. Altfel se laudau cu profitul.

    Reply
    • Bogdan says:
      January 12, 2021 at 10:29 pm

      Inainte sa afli asta, baga de seama ca circa 10% din noile apartamente sunt cumparate sa se dea in regim hotelier. Ba da prosti is… prosti, dar multi! Tu te-ai gasit desteptul sa vezi ca romanul, peste noapte, cu cat ne-am imbogatit. Pana nu dispareti de pe fata pamantului astia cu mentalitye de azi pe maine, vai de noi astia care inca mai avem
      O speranta!

      Reply
      • Bit.K says:
        January 12, 2021 at 11:10 pm

        Bogdan,nu are sens sa te pui cu creiere de hateri…stiu doar sa scuipe…cel mai bine,ignora-i.Stii proverbul:Cainii latra,caravana trece. Bolojan va fi mereu cel mai bun primar pe care l-a avut Oradea,asta ca injura unii sau nu. Sa speram ca Birta va fi la nivelul lui.

        Reply
      • lol says:
        January 13, 2021 at 12:53 am

        “circa 10% din noile apartamente sunt cumparate sa se dea in regim hotelier”
        E buna asta, si cine o sa stea in ele, daca turisti nema? Ca vine omu o data prostit de reclama asta cu forta, vede ca nu e nimic special aici doar marketing si pleaca… Si le mai zice si neamurilor ca nu are rost sa vina, sa stai la terasa poti si pe malul marii si e mult mai ok.

        Reply
      • Marius says:
        January 13, 2021 at 10:56 am

        Asta nu e turism. Vise tataie. Visezi. Nu ai ce face in oras mai mult de o zi. Ai venit odata si gata in afara de stranduri nimic. Nici macar turisti nu merg la ciuperca, nu folosesc taxiurile , tramvaiele. E plin de bosorogi ce vin cu autocarul si pleaca. Aia nu lasa bani in oras mai nimic. Stiu ce vb ca lucrez in domeniu. Iar multi ce vin vara in Felix nici nu vin in oras sa-l viziteze. Asa ca termina .

        Reply
  8. rekord says:
    January 13, 2021 at 3:09 am

    O plăcere să te plimbi vara pe pietonală, în câteva sute de metri treci prin Vaslui, Buzău și Vâlcea. Pentru ăștia sunt sacrificați orădenii ce înoată prin noroaiele șantierelor, turism sindical, restul doar iluzii.

    Reply
    • wert says:
      January 13, 2021 at 10:08 am

      Bine punctat ….si cu ei vine si mentalitatea din pacate

      Reply
  9. Drop says:
    January 13, 2021 at 10:58 am

    Ana are mere

    Reply
  10. Marius says:
    January 13, 2021 at 11:05 am

    Turismul pulii e in oras la noi. Vin cei cu dureri de spate la tratament, babetii din Ungaria care dupa doua ore pleaca inapoi. Vin cei cu bilet din Moldova, , jidanii din Israel care distrug hotelurile. Nu e turismul de pe litoral, Brasov, sutele de mii ce vin la festivaluri in Cluj care topesc sute si mii de lei intr-o saptamana. Postacii lui Bolo sunteti spalati rau pe creier.

    Reply
    • drop says:
      January 13, 2021 at 1:45 pm

      tu vezi numa la 10cm in fata ochilor spre viitor? pielea pulimii se plange de orice, ca voi stiti mai bine tot.

      Reply
      • marius says:
        January 13, 2021 at 3:29 pm

        Tu numai sa lingi stii, in loc sa dai niste exemple, date concrete, cifre , sa sustii ce spui. Tu in plm esti impotriva la orice critica, dar nu argumentezi cu nimic, nu iti sustii cu nimic afirmatiile. Uite chiar lucrez intr-un domeniu care are legatura cu turistii, si iti spun ca in afra de hoteluri restul nu beneficiem cu nimic de pe urma marilor nostri turisti, turistul ce vine in Oradea e altfel de turist decat cum ar trebui sa fie. Nu raman bai aproape deloc in oras de pe urma lor. Odata nu te-am auzit sa iti sustii argumentele cu ceva concret, doar ca bine ca se face, se face ce? bani tocati pt firmele de casa, bani care nu se intorc in bugetul orasului si la cetateni.

        Reply
      • ionel says:
        January 13, 2021 at 3:39 pm

        Dropila , vezi ca te-o sarit partidul de la numirile de secretar de stat, degeaba ai lins ca ai ramas pe afara. Nu-l mai linge pe Bolojan

        Reply
  11. altuss says:
    January 13, 2021 at 12:26 pm

    Asta-i ca propaganda pentru vaccinare ! Toţi propagandiştii spun ce bine e ca omul să fie vaccinat, dar nimeni nu vorbeşte despre manifestările adverse.
    Aşa şi cu turismul în Oradea: propagandiştii propagandesc ce frumos e, dar odată ajuns turistul în oraş, dă de boschetari, puradei care cerşesc la intersecţii, ţigani şi mizerie în Gară şi la autogara din Nufărul; lipsa festivalurilor renumite; absenţa sportului de performanţă…etc…etc.

    Reply
    • drop says:
      January 13, 2021 at 1:53 pm

      da avem multi cersetori, dar exista peste tot. in paris peste ce dai? peste teroristi, pe langa gramezile de boschetari agresivi. si ce-ai vrea, sa lasam totul balta si sa murim? nu ia timp sa faci imagine, sa atragi valoare?

      Reply
      • marius says:
        January 13, 2021 at 3:43 pm

        Nu desteptule, sa lasam naibii asta cu turismul sa ne concentram pe altceva, pana nu avem o Universitate, pana nu atragem firme mari , pana nu copiem ce face Clujul suntem terminati. Noi continuam in prostie, continuam cu turismul care nu aduce bani in oras, ma refer la bani grei. Uite Universitatea din Cluj in ultimii zece ani a adus bugetului local din Cluj aprox 30mil euro, cati bani a dus turistii in oras la noi in ultimii zece ani? Cati bani lasa turistii in Cluj cu festivalurile, cu evenimentele? Nu stii asa-i? Asta nu vezi ca poti atrage turisti si cu altceva, nu cu banci din beton, piete betonate si parcari din beton.

        Reply
      • maria says:
        January 13, 2021 at 7:30 pm

        Clujul atrage oameni, turistul vine si se muta acolo, la noi vine si pleaca.

        Reply
  12. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Parchetul Curții de Apel Oradea și unitățile subordate, pe primul loc în țară la eficiență și fermitate
    Procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Oradea și din cele 10 parchete subordonate - locale și județene, din Bihor și Satu Mare - au fost desemnați cei mai buni din țară pe parcursul acestui an.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un inspector de la Carrefour a recunoscut că a primit mită de la un patron din Beiuș și a încheiat un acord cu Parchetul
    Un bărbat de 37 de ani, din Hunedoarea, inspector de calitate în cadrul Centrului Logistic din Deva al lanțului de supermarketuri Carrefour, a admis în fața procurorului de caz de la Parchetul Bihor că ar fi primit mită peste 46.000 de lei de la omul de afaceri beiușean Dumitru Gal, patron al unei firme specializată în distribuția fructelor de pădure.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Băut și fără permis, a fugit de Poliție cu o mașină radiată din circulație. A primit 2 ani de închisoare, cu executare
    Un bărbat de 28 de ani, din comuna bihoreană Lunca, a fost condamnat de Judecătoria Beiuș la 2 ani de închisoare, cu executare, după ce s-a urcat băut și fără permis la volanul unui autoturism radiat, pe care a montat numerele altei mașini, și a fugit de Poliție, ascunzându-se pe un câmp.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    De trei ori mai multe înscrieri la Biblioteca Judeţeană "Gheorghe Şincai" prin noul sistem de informatizare
    Noul sistem de informatizare al Bibliotecii Judeţene generează un ritm lunar de activitate cu peste 35% mai mare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    România, focarul de rujeolă și rubeolă al Europei. Cum arată situația în Bihor
    Europa raportează cazuri, România raportează decese. În 2024, 22 din cele 23 de decese provocate de rubeolă la nivel european s-au înregistrat în România, majoritatea în rândul copiilor mici, nevaccinați.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Comunicat de presă
    PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” „REABILITARE TERMOENERGETICĂ A ȘCOLII GENERALE COCIUBA MARE
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.