Proiectul, în valoare de peste jumătate de milion de Euro, marchează o premieră importantă – primul showroom oficial MINI din afara Bucureștiului.
Grup West Premium are o tradiție de peste 30 de ani în Oradea, ca dealer auto. A început activitatea în 1993, reprezentând mai multe mărci de volum. Din 2009 a deschis un centru autorizat BMW și BMW Motorrad, pentru ca ulterior să devină și service autorizat MINI.
Începând cu 17 noiembrie Grup West Premium Oradea a încheiat un program de investiții de peste jumătate de milion de Euro pentru transformarea showroom-ului. Este primul proiect de renovare și transformare încheiat în România după noile standardele New Retail ale BMW Group. Se creează astfel un spațiu cald, primitor, cu arhitectură modernă și soluții digitale. Noul showroom conectează experiența digitală a clienților care folosesc website-ul BMW sau My BMW App, cu experiența din showroom – într-o filozofie „phigital” (fizică și digitală). Astfel clienții pot descoperi și configura modelele preferate acasă, pe calculator sau telefon, după care pot continua experiența în showroom, alături de un consultant.
Investiția a mai marcat o premieră importantă – rețeaua de showroom-uri MINI se extinde cu această ocazie cu primul spațiu din afara Bucureștiului, în Nord-Vestul României. Clienții pot explora gama MINI și testa noile modele acum și la Oradea, la cel mai nou reprezentant al mărcii. Grup West Premium Oradea valorifică astfel noua abordare de business MINI, bazată pe un sistem de agent și care se bazează pe soluții on-line complete de vânzări centralizate pe site-ul mărcii, www.mini.ro.
Deschiderea noului centru MINI din Oradea a fost marcată de o lucrare specială dedicată mărcii MINI, realizată de pictorul Adrian Mitu. Lucrarea realizată pentru Grup West Premium conține o serie de referințe narative despre marcă – cu Alec Issigonis în prim plan, în timp ce pe fundal sunt reproduse clădiri baroce, emblematice pentru Oradea.
“Prin noul program <<New Retail>> ducem noile centre BMW dincolo de niște simple spații de prezentare de produs, avem zone calde, cu un design spectaculos, care contribuie la o experiență premium exclusivă pentru clienții noștri. Alături de partenerii noștri de la Grup West Oradea facem un pas important în acest sens. Faptul că alături de noi la deschidere a fost Neil Fiorentinos, Președintele BMW Group Europa Centrală și de Est, arată cât de important este acest pas în dezvoltarea noastră”, explică Oliver Rademacher, Director General BMW Group Romania.
În primele 10 luni ale anului, marca MINI a înregistrat o creștere de 11%, cu un total de 295 înmatriculări, una din cele mai bune performanțe din istoria mărcii în România. “Avem un portofoliu nou și diversificat de modele, care include și multe modele electrice, ideale pentru mobilitatea urbană. O prezență mai puternică la Oradea ne deschide accesul către grupe noi de clienți”, a continuat Oliver Rademacher.” – Comunicat de presă, BMW Group România.

Advertorial CH- 25391
Citiți principiile noastre de moderare aici!