Anul acesta, Oradea este nominalizată la 2 categorii: la secțiunea „Orașe care inspiră” și Cetatea Oradea la „Atracții cultural-educative”. Sesiunea de votări se desfășoară până în 7 aprilie pe site-ul https://www.destinatiaanului.ro/voteaza-destinatia-2023/. Pentru ca votul să fie eligibil sunt necesari următorii pași: să se voteze cel puțin 3 categorii, să se apese butonul „Trimite votul” și să se confirme votul dând click pe link-ul primit pe mail.
„Lansăm invitația să ne fiți alături în susținerea Oradiei și a Cetății Oradea pentru a fi eligibile în etapa următoare. După cum deja s-a demonstrat, prezența în topurile turistice susține demersul nostru de a crește numărul și calitatea turiștilor care aleg Oradea ca destinație. Totodată, este o mândrie și un sentiment de apartenență să vezi destinația ta de suflet sau localitatea natală în competiție”, a declarat Alexandru Chira, director general Visit Oradea.
Promovare contra taxă
Oradea a plătit, prin Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), pentru înscrierea în competiție în calitate de destinație turistică, o taxă de participare în valoare de 5.950 de lei. APTOR a transmis că taxa conține pachetul Start: participarea în competiția Destinația Anului într-una din categoriile cu raport detaliat punctaj și clasament, creare și mentenanța paginii în cadrul site-ului destinatiaanului.ro, menționare într-un comunicat de presă Destinația Anului, postare pe paginile social media Destinația Anului, determinarea punctajului destinației prin jurizare, vot public și raport de piață „Cercetarea Anului 2023”.
„În cazul câștigării uneia dintre categorii, destinația va beneficia de expunere gratuită, online și TV pe emisiunea Destinația Anului de la PrimaTV și prin partenerii media Destinația Anului”, mai precizează APTOR, printr-un comunicat de presă.
Concursul se desfășoară pe baza votului românilor, pe site-ul www.destinatiaanului.ro iar în anul 2022 a beneficiat de 180.000 de vizitatori pe website și 100.000 voturi. Potrivit sursei citate, competiția a atras 11.000.000 vizualizări ale reclamelor online și un impact de 5,6 milioane în vizualizări în social media. În 2021, Oradea a obținut premiul juriului în competiția „Destinația Anului 2021”, fiind una dintre cele 6 finaliste din țară.
Trimite articolul
XCentura Oradea si pasajele
Chiar va rog sa votati…. orice altceva! Numa asa de-a naibii, votati la greu totul inafara a ce zic propagandistii!
Jos propaganda! Jos cu circul pe banii oradenilor!
Centru civic piața Emanuil Gojdu,săpăturile arheologice a lui Idiotus Sprâncenatus.
Oradea este un oraş vizitat şi asta se vede când iei oraşul pe jos la pas şi vezi parcate ici-colo parcate autoturisme înmatriculate din judeţele vecine, dar şi din Moldova.
Ce deep fake. Bai ce mai votati, dati direct prin APTOR 15000 Euro….si luati orice titlu cu banii astia. Prostii de contribuabili doar sa plateasca, libricii!