BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Recomandări Lidl și Kaufland pentru clienți

Recomandări Lidl și Kaufland pentru clienți

De Costel Demian
la 18 March 2020 18:08
26 Comentarii

Recomandări Lidl și Kaufland pentru clienți

18 March 2020 18:08
Reprezentanții Lidl și Kaufland au transmis în cursul zilei de miercuri un comunicat prin care anunță măsurile luate pentru a-și proteja clienții și angajații.
Scris de Costel Demian - Reprezentanții Lidl și Kaufland au transmis în cursul zilei de miercuri un comunicat prin care anunță măsurile luate pentru a-și proteja clienții și angajații.

Trimite articolul

X

Precizăm încă o dată că marile magazine alimentare din Oradea și din țară vor funcționa în continuare după programul normal.

Recomandări Lidl

Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:

o Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)

o Evitarea zonelor aglomerate

o Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane

o Plata cu cardul bancar

o Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum

o Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde

o Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate

o Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate

o Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează

o Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere

· Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.

· Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, am început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

· Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.

· Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.

· Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.

· Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Recomandări Kaufland

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:

· Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.

· Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;

· În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;

· Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;

· Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;

· De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);

· Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

· Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați:

– să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;

– să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;

– să vină neînsoțiți la cumpărături;

– să respecte regulile de prevenție și igienă;

– să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Trimite articolul

X
Taguri:
coronavirus ,
kaufland ,
Lidl ,
masuri
26 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Anonimul says:
    March 18, 2020 at 9:11 pm

    Recomandari de foarte bun simt cu un singur amendament in ceea ce priveste plata cu cardul. Poate nu toti avem card sau disponibil pe card.

    Reply
    • Busu says:
      March 19, 2020 at 1:01 am

      În 2020, ar trebui să ai.

      Reply
      • Anonimul says:
        March 19, 2020 at 11:18 am

        Ai vorbit din putul gandirii, sunt oameni in varsta sau altii care nu-si permit nici macar un mard, din diverse motive. Inteligentule !

        Reply
      • Nemo says:
        March 19, 2020 at 11:51 am

        Busu, majoritatea romanilor le place sa isi scoata toti banii de pe card cum le intra, si asa la multi nu le prea intra sume mari… Ce comentezi ca in 2020 trebuie sa ai bani pe card, daca se strica bancomantele in perioada asta de criza!

        Reply
        • Busu says:
          March 20, 2020 at 12:05 am

          Cine zice de card? NFC, Apple Pay. Să mai evolueze și pensionarii, că în cîțiva ani dispar și banii cash, plătim cu cripto-monede.

          Reply
          • Nemo says:
            March 20, 2020 at 11:50 am

            Busu, tu plateste cu bitcoin

          • Busu says:
            March 20, 2020 at 1:56 pm

            Apple Pay. Și ocazional cu cardul. Nu mai știu cum arată banii de cîțiva ani.

      • T. says:
        March 20, 2020 at 1:33 pm

        Și dacă tot suntem în 2020, pe lângă card, ne-ar sta bine cu câte un cip în ureche ca la vaci.

        Avem carduri, tablete, androizi, dar tot niște dobitoace am rămas ca acum 2000 de ani.
        Nu ne spălăm, scuipam, urâm, jignim, injuram, grohaim…
        Bum… buuum.. besim.

        Reply
      • Ortansa says:
        March 21, 2020 at 12:23 pm

        Cunosc destule persoane care nu știu să folosească un card. Eu personal am încercat să-i învăț pe câțiva (prin extrageri repetate)și degeaba. Sunt persoane în vârstă, nu văd ce scrie pe desktop, citesc încet, nu înțeleg ce scrie și nu rețin nimic. Aceștia nu pot face cumpărături cu cardul.Dar și ei trebuie să mănânce și fac cumpărături cu bani cash.

        Reply
    • Aura says:
      March 20, 2020 at 9:05 am

      Vi se spune ca “se recomanda”!

      Reply
    • Sonea2 says:
      March 20, 2020 at 8:31 pm

      tocmai d-aia e recomandare si nu obligatie… greu poate sa fie…

      Reply
  2. Vasile says:
    March 19, 2020 at 6:49 am

    Veniți la Lupeni Hunedoara și vedeți cum gestionează Lidl situația , oamenii se înghesuie că la meci sub atenta supraveghere a paznicului . Dimineața nu mai sunt cărucioare și la casă stai că în conservă.

    Reply
    • ... says:
      March 20, 2020 at 9:06 am

      E simplu, nu te duci dimineața😉

      Reply
  3. Mănduc Elisabeta says:
    March 19, 2020 at 6:50 am

    F bine , la superlativ

    Reply
  4. Zsuszt says:
    March 19, 2020 at 9:06 am

    “– să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;” din pacate, unii romani nu vor respecta niciodata aceasta regula de bun simt! asa ca magazinele ar trebui sa rationalizeze alimentele de baza. ieri la ora deschiderii [7] in CBA pe centura s-a scos un palet de faina si in mai putin de 10′ s-a evaporat in 4 [patru] carucioare! efectiv bataie de joc!

    Reply
    • Bunicii says:
      March 19, 2020 at 12:24 pm

      Dorim magazine alimentare on-line

      Reply
  5. ionica says:
    March 19, 2020 at 12:57 pm

    Din pacate nu respecte nimeni!!

    Reply
    • Belciug Romică says:
      March 20, 2020 at 1:24 pm

      Poate nu vom mai vedea acele specimene care scrormoneau baxuri întregi de banane sau legume, distrugând mult și necumparand nimic.. Și cei care depănau zeci de pungi de pe rolă, în loc să ia toată rola, pentru o banană, sau un usturoi… În rest, s-auzim de bine!

      Reply
  6. Jenna says:
    March 19, 2020 at 1:07 pm

    La fiecare bon de cumpărături Lidl are grijă să adauge 1 milion în plus, ca un gest de mulțumire că suntem niște clienți fideli și proști. Mulțumim Lidl că ne iei de proști

    Reply
    • hmmm says:
      March 19, 2020 at 9:45 pm

      Banii sunt la tine, nu cred ca ti-au bagat angajatii Lidl mana in buzunar sa ti-i fure. Fii mai angrenata in realitate, mai exact in fiecare clipa, iar daca remarci o neregularitate te poti adresa personalului sau returnezi produsul / produsele. Simplu.

      Reply
  7. Jenna says:
    March 19, 2020 at 1:15 pm

    Indiferent de valoarea bonului, hoții de la Lidl au grijă să te fure fără nici un pic de jenă. Hoți mai mari ca ăștia rar mi-a fost dat să văd !!!

    Reply
    • Doru says:
      March 20, 2020 at 2:10 am

      Eu 50 de lei am fost înselat.

      Reply
    • Ortansa says:
      March 21, 2020 at 12:33 pm

      Și cum te fură cei de la Lidl? Cumpăr cele mai multe produse de acolo (de când s-a deschis!)și verific întotdeauna bonul de cumpărături. Niciodată nu am fost înșelată! Și nici nu am auzit pe cineva să se plângă. Deci, cum te fură cei de la Lidl ?

      Reply
  8. Raducan Elena says:
    March 19, 2020 at 6:03 pm

    Masurile sunt justificate de starea de urgenta si nu putem decat sa ne conformam. Sa speram ca situatia nu va dura prea mult!

    Reply
  9. zsizsi says:
    March 20, 2020 at 10:52 pm

    La Kaufland pe Borsului nici vorba de linii aplicate jos pe gresia de la casele de marcat.

    Reply
  10. Misu says:
    March 22, 2020 at 1:21 am

    Si inca ceva
    E suficient sa vina un membru din familie la cumparaturi, nu 3, 4 cum se duc unii. Nu scoateti familia la plimbare prin magazine.

    Reply
  11. powered by Surfing Waves

    BIHON Sport local

    Lotus Băile Felix a pierdut duelul cu „virușii verzi”
    După două victorii legate, Lotus Băile Felix a pierdut sâmbătă confruntarea cu Sănătatea Cluj, echipă clasată pe locul 4 în Liga 3, Seria 8.

    BIHON Sport local

    FOTO
    Crișul Sântandrei a marcat de trei ori și continuă cursa pentru un loc de play-off
    Crișul Sântandrei a ajuns la a cincea victorie consecutivă în care marchează cel puțin trei goluri în Liga 3, Seria 8. Bihorenii au dispus sâmbătă de Viitorul Cluj cu scorul de 3-2 (1-0) prin golurile marcate de Alexandru Brisc 34, Robert Popescu 50, Vlad Costea 54, respectiv Victor Ayeni 52 și Karim Sătmărean 79.

    FC Bihor

    GALERIE FOTO
    FC Bihor a obținut o victorie spectaculoasă la Reșița, după un meci extrem de disputat
    Partida a contat pentru etapa a 16-a din Liga 2 și a oferit o dispută încrâncenată, al cărei deznodământ a fost incert până la fluierul final.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Orădeanca Ramona Hagiwara a învăţat japonezii din Hokkaido să decoreze farfurii cu motive tradiţionale româneşti
    Ziua dedicată României a făcut parte din evenimentul Ziua Internatională, organizat de Grădiniţa Hayakita din Hokkaido.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Tarife mai mari la apă și canalizare în Pomezeu: costurile cresc, iar rețeaua are nevoie de investiții urgente
    Consilierii locali din Pomezeu au aprobat majorarea tarifelor pentru serviciile de apă și canalizare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cvartetul Filarmonicii de Stat Oradea a cântat, de Ziua Națională, la Vatican
    Cvartetul Filarmonicii de Stat Oradea a susținut joi, 4 decembrie, la Vatican, un concert extraordinar cu ocazia Zile Naționale. 1
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.