BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Stații de reîncărcare a vehiculelor electrice, în parcările din Oradea

Stații de reîncărcare a vehiculelor electrice, în parcările din Oradea

De Georgiana Anghel
la 23 August 2021 15:13
17 Comentarii

Stații de reîncărcare a vehiculelor electrice, în parcările din Oradea

FOTO: PMO
23 August 2021 15:13
Stațiile vor fi montate de S.C Electrogrup S.A., iar proiectul care costă peste 3,6 milioane de lei este finanțat prin Administrația Fondului pentru Mediu.
Scris de Georgiana Anghel - Stațiile vor fi montate de S.C Electrogrup S.A., iar proiectul care costă peste 3,6 milioane de lei este finanțat prin Administrația Fondului pentru Mediu.

Trimite articolul

X

Primăria Oradea va monta 16 staţii de reîncărcare pentru vehicule electrice vor fi montate în parcările publice din Oradea, pe străzile: Codrilor – Aquapark Nymphaea, Parcul Traian, Dunărea, Tudor Vladimirescu, Ștefan cel Mare, Primăriei, M. Kogălniceanu, Universității, Splaiul Crișanei, Meiului, Islazului, Xenopol, Nufărului, Bulevardul Dacia și Ogorului.

Reducerea emisiilor de gaze de seră

“În data de 19 august 2021 a fost predat amplasamentul către constructorul și furnizorul S.C Electrogrup S.A, care va începe în scurt timp execuția contractului. Montarea acestora este posibilă prin proiectul implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională – „Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin montarea unor stații de reîncărcare pentru vehicule electrice în Municipiul Oradea””, se arată într-un comunicat al PMO.

Investiție se ridică la peste 3,6 milioane de lei, finanțarea nerambursabilă fiind de 86,85%, iar proiectul este finanțat prin Administrația Fondului pentru Mediu. “Obiectivul proiectului este reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi în municipiul Oradea”, se mai precizează în comunicat.

[eadvert]

PMO a transmis că urmează execuția contractului, iar termenul de execuție a lucrărilor și de furnizare a stațiilor de reîncărccare este de 6 luni.

Trimite articolul

X
Taguri:
masini electrice ,
primaria oradea ,
statii incarcare ,
statii incarcare electrica ,
statii noi incarcare
17 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Petru says:
    August 23, 2021 at 4:06 pm

    Jalnic. Pentru prostia de “Reducerea emisiilor de gaze de seră”.

    Go Klaus, go!

    Reply
  2. marius says:
    August 23, 2021 at 4:32 pm

    Si cat costa curentul la aceste statii? Ca la unele e aprox 2lei pe Kilowat, acasa platim 0,7 lei pe kilowat, asa ca fapt divers

    Reply
  3. adi says:
    August 23, 2021 at 4:39 pm

    Cand vor fi toate electrice, sa zicem, la 100mii de masini din oras, iar o electrica trebuie incarcata cam la 2 zile, la una cu benzina/diesel faci plinul mergi 700-1000km, care o ‘incarci” in 2 minute la peco. O electrica la o statie de genul, ca nu e fast charger, e ceva mediu trebuie sa stea cam 2 ore la incarcat. Numai sa zicem ca 20mii de masini ar incarca zilnic in oras, 2 ore cate statii de incarcare ar fi in oras, scadem orele de noapte ca nu cred ca lumea va merge noaptea sa astepte sa-i vina randul la incarcare. Pai nu exista spatiu fizic pt atatea puncte de incarcare. Singura solutie ar fi ca fiecare loc de parcare amenajat in oras sa aiba loc de incarcare. Cei din UE vor sa trecem in 10 ani la electrice dar e imposibil ca infrastructura, plus ca nu rezista retele electrice sa faca fata unei asemenea cerinte de curent. La 2 lei pe Kilowat la 100 km costa 40-50 lei o incarcare, ca o electrica consuma cam 20-25kw. Costul e la fel in exploatare, au ei grija ca si cu motorina pe vremuri cand era la jumate pret. Mai vin astia sa ne spuna ca 6 tari interzic masinile clasice, pai ce tari snt alea , toate au maxim 300km din capat in capat.

    Reply
    • Whatever says:
      August 23, 2021 at 6:08 pm

      Cum adica trebuie incarcata cam la 2 zile? Sunt foarte putini soferi care fac 250-300km in 2 zile(o autonomie minima zilele astea la electrice)

      Reply
      • adi says:
        August 24, 2021 at 4:40 pm

        Am spus fie numai 20mii care fac atatia km, si sunt taxiuri, masini de firma, agenti, politie, etc, sunt 20mii care fac atatia km, eu am calculat pt alea nu pt 100mii cate sunt in oras.

        Reply
    • vdct says:
      August 23, 2021 at 11:38 pm

      cu toate că susțin sursele alternative de energie pentru vehicule (electrică, solară, hidrogen, etc), postarea este 100% la obiect, inclusiv observația cu prețul motorinei pe vremea când se arunca în câmp față de prețul de acum, cu jumătate din parcul auto pe motorină

      Reply
    • grafi says:
      August 23, 2021 at 11:39 pm

      Și să nu mai vorbim de dezastrul ecologic care va urma după ce apar (și “dispar”) mormanele de baterii uzate ale acestor “bijuterii”.

      Reply
      • vdct says:
        August 23, 2021 at 11:44 pm

        pare să fie următoarea afacere de miliarde: reciclarea ecologică a bateriilor. Unul din marii producători s-a apucat deja, se pare că nu va fi loc pentru afacerile mici…

        Reply
  4. gigi cu 6 masini ca ciolanis. says:
    August 23, 2021 at 5:10 pm

    Degeaba face primaria statie de incarcare daca o sa fie ocupata in continu de cate un sofer cretin cu TDI din-trala fum niegru.
    Sa zicem ca vrei sa incarci masina electrica si cand ajungi la statie Hopaaa cretinul a blocat parcarea ,ca se tocesc ghiarele de la picioare daca merge pe jos mai mult…… iar politia locala nu face nimic, nu ridica si nici nu amendeaza soferii acestor masini….
    Deci nu are niciun rost sa cheltuiti banii pe prostii.
    Apropo la Lidl nou (unde este loc de parcare destul ) asa parcheraza smecherii, pe locul destinat incacarii masinilor electrice.

    Reply
    • deacumcontrolez says:
      August 23, 2021 at 5:33 pm

      Eu acolo parchez ca is smecher si fac ce vreau. Tie ciuda ca nu ai tdi sau bmw? eu fac ce vreau

      Reply
      • deacumcontrolez says:
        August 23, 2021 at 6:45 pm

        Eu fac ce vreau pentru ca sunt nebun la cap.
        Acuma scriu sub numele *deacumcontrolez*, am creier de varza si conopida.

        Reply
      • Ce sa mai zici... says:
        August 23, 2021 at 11:05 pm

        Ori ești prost ori te faci

        Reply
      • Stefan din iosia. says:
        August 24, 2021 at 9:18 am

        Esti retard ca ai supt de la tata-tu nu de la ma-ta si in loc de lapte ai primit smantana .

        Reply
  5. EnergiaVerde says:
    August 23, 2021 at 5:37 pm

    Agenția Internațională pentru Energie Regenerabilă estimează că 78 de milioane de tone metrice de panouri solare vor ajunge la sfârșitul duratei lor de viață până în 2050. În acel moment, lumea va produce anual aproximativ șase milioane de tone metrice de noi deșeuri solare electronice. Deși există soluții de reciclare pentru majoritatea celorlalte deșeuri electronice, panourile solare trebuie să treacă printr-un proces mai greoi pentru a fi complet reciclate. Pentru unul, cablurile de argint, cupru și siliciu trebuie recuperate. Panourile conțin, de asemenea, sticlă, foi de polimer și aluminiu. Celulele de sticlă, polimer și siliciu sunt acoperite cu electrozi de argint și lipite cu staniu și plumb.
    Sam Vanderhoof, CEO-ul Recycle PV Solar, a declarat că doar zece la sută din panourile solare dezafectate sunt de fapt reciclate. Cele mai multe dintre panourile sunt abandonate în depozitele de deșeuri sau exportate în străinătate. Costă aproximativ un dolar pentru a arunca un panou standard de siliciu cu 60 de celule în depozitul de deșeuri. Dacă același panou este reciclat, compania poate cheltui de zece ori mai mult doar pentru a recicla materialul. Un proces formal și eficient de reciclare nu a fost stabilit în majoritatea locurilor, iar multe panouri solare de la începutul anilor 2000 sunt destinate în curând depozitelor de deșeuri.

    Reply
  6. Ioan says:
    August 23, 2021 at 7:30 pm

    Era util de mentionat si care e puterea statiilor. Banuiesc ca e vorba de cele de 7-11, maxim 22 kw… Asta inseamna ca o EV cu o baterie medie de 40-50 kw va avea nevoie de vreo 4 ore pentru un “plin” (in modul optimist) sau vreo 6 ore (in modul real). Aproape nimeni nu pierde atata vreme …vezi cate masini sunt la Lidl la incarcar, de ex. Majoritatea vor cauta fast chargerele de 50 kw DC care asigura incarcarea intr-o ora. Ce e trist e ca asta e un alt exemplu despre modul cum se misca lucrurile in Romania…plan de acum 2 sau 3 ani, pus in executare fara sa se mai faca vreun update. Pe dincolo investesc in statiile de 50 si 100 kw, noi nu prea vedem in perspectiva!

    Reply
    • adi says:
      August 24, 2021 at 4:41 pm

      Noi nu gandim la viitor, nu stii ca Bolovanul nu are viziune, el gandeste numai sa fie, nu conteaza ce si cum, sa fie ieftin dar sa fie ca sa aplaude postacii si prostii.

      Reply
  7. EV says:
    August 23, 2021 at 8:12 pm

    Foarte bine, acuma pot sa reincarc telefonul pe roti.

    Reply
  8. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Bătălii cu vikingi și demonstrații ale trupelor de gladiatori la Festivalul Medieval. Vezi programul complet
    Festivalul Medieval se va desfășura în perioada 4-6 iulie.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Mașină în flăcări pe strada Dobrogei din Oradea
    Un incendiu a izbucnit joi, 19 iunie, în jurul orei 13:10, la un autoturism parcat pe strada Dobrogei din Oradea.

    BIHON Sport local

    Circuitul „Oradea joacă padel” a ajuns la jumătatea sezonului
    Etapa a 6-a din circuitul „Oradea joacă padel” se va desfășura sâmbătă și duminică, 21-22 iunie, la Padel Arena Oradea, la cele cinci categorii clasice.

    BIHON CAO

    Compania de Apă Oradea angajează!

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Hoț cu "experiență", reținut și arestat: Bărbat din Oșorhei, cercetat pentru mai multe furturi din locuințe și firme
    Un bărbat de 28 de ani, din Oșorhei, a fost reținut de polițiștii orădeni și ulterior arestat preventiv, fiind acuzat de comiterea mai multor furturi din locuințe și societăți comerciale din Oradea.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Adjuncta procurorului general al Parchetului Curții de Apel Oradea se pensionează
    Procuroarea Claudia Morar-Herlea, delegată ca procuror general adjunct la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Oradea, se retrage din magistratură prin pensionare.

    BIHON Sport local

    Ediția a VII-a a „Crater Maraton” se va desfășura duminică la Betfia. „100% off-road, zero asfalt şi localităţi”
    Clubul Velo Sport Oradea organizează duminică, 22 iunie, a șaptea ediţie a maratonului de ciclism montan denumit „Crater Maraton VII”. Startul se va da la ora 10:00 la noua parcare aflată în proximitatea Avenului Betfia.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.