Este vorba despre 425 de grinzi care vor fi relocate într-un demers gestionat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, printr-un contract separat de cel pentru construcția efectivă a autostrăzii. Operațiunea este realizată de firma Deme Macarale, specializată în transportul și manipularea structurilor grele, într-un contract distinct încheiat cu CNAIR. Mutarea grinzilor este necesară pentru a elibera amplasamentul și a permite constructorului înceapă lucrările.
Contractul pentru proiectarea și execuția lotului Chiribiș–Biharia, în lungime de 28,5 kilometri, a fost atribuit companiei Precon Transilvania. Ordinul de începere pentru proiectare a fost emis în luna mai 2025. Termenul contractual prevede 6 luni pentru finalizarea proiectării și 18 luni pentru execuția efectivă a lucrărilor.
Compania Națională de Investiții Rutiere a emis, în 14 mai, ordinul de începere pentru lotul Chiribiș- Biharia al Autostrăzii Transilvania – A3 și a stabilit ca dată de începere 20 mai, termen de la care se calculează durata contractuală de 24 de luni. Lotul Chiribiș – Biharia, cu o lungime de 28,5 kilometri, include 18 lucrări de artă: 7 poduri și 11 pasaje. Valoarea contractului este de 785.215.709,98 Lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
Trimite articolul
XDeci se distrug grinzile rămase?
-
Nu se distrug. Se muta pt a putea începe lucrările.
Bai baieti, se mai termina odata autostrada asta ? Astazi Romania trebuia sa fie strabatura de la est la vest, de la nord la sud de autostrazi sau sosele extres fara numar.
Aștept de 20 de ani aceasta bucata de autostrada. Sper ca peste doi ani, in sfarsit sa pot circula pe ea.