În timp ce se ascute lupta de acapare a clienţilor pentru furnizarea energiei electrice, Electrica Furnizare Oradea mai face un pas greşit. Cel puţin din punct de vedere al unor clienţi, care nu sunt familiarizaţi cu plata cu cardul sau prin intermediul terminalor de plată.
După ce multă de multă vreme programul casieriilor este între orele 10:00 şi 17:00, începând cu data de 1 martie 2017, spre nemulţumirea clienţilor, facturile de curent se pot plăti cu bani cash direct la încasator, doar la trei casierii din Oradea: pe strada Transilvaniei, pe Constantin Noica şi în Cantemir.
La punctul de încasare de pe Strada A. Cazaban, câţiva clienţi erau, ieri, nervoşi că nu-şi pot plăti facturile cu banii jos. „Nu se poate aşa ceva. Asta este bătaie de joc. Pe lângă programul ca pentru femei gravide, acum nu mai putem plăti factura cu bani direct la casieriţă. Eu nu mă pricep să plătesc cu cardul”, ne-a declarat Vasile Oros, un pensionar orădean.
Prin terminale de plată
Directorul SC Electrica Furnizare, Emil Dale, încearcă să-i liniştească pe clienţi, spunând că plata se va putea face cu banii cash şi în continuarea, dar prin intermediul unor terminale automate. „Au fost instalate astfel de terminale în toate punctele noastre de încasare. Ele vor citi prin scanare facturile şi clienţii vor putea plăti cu bani cash. Terminalele urmează să fie puse în funcţiune în această după amiază (miercuri, 1 martie, n.r.)”, ne-a declarat Emil Dale.
Problema este că cei care doresc să plătească facturile prin intermediul terminalelor trebuie să aibă bani ficşi sau aproape de valoarea trecută pe factură. Diferenţa nu se pierde ci se reportează pentru factura următoare.
Această măsură nu-i prea populară nici printre angajaţii Electrica Furnizare Oradea, acestora fiindu-le frică să nu fie daţi afară. Directorul Dale neagă că ar urma disponibilizări, spunând că angajaţii care nu vor mai fi folosiţi la încasări vor avea de lucru în altă parte. La încheierea de contracte, spre exemplu.
Pe de altă parte, şeful Electrica Furnizare recunoaşte că această măsură dă apă la moara concurenţei care stă la pândă să le fure clienţii.
„Ştim că măsura nu-i foarte populară, dar ea face parte dintr-un plan de eficientizare al activităţii companiei”, a explicat Emil Dale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!