bihon.ro Web analytics

Fizica Medicală, de ziua cercetătoarei Marie Curie

Scris de erdei - Studenţii orădeni marchează prin prelegeri Ziua Internaţională a Fizicii Medicale.

Organizaţia Internaţională pentru Fizica Medicală (IOMP) marchează joi, pentru prima oară în istorie, Ziua Internaţională a Fizicii Medicale. Evenimentul se leagă, totodată, de ziua de naştere a celei care a contribuit semnificativ la dezvoltarea acestui domeniu – Marie Curie.

Fizica medicală este o ştiinţă şi în acelaşi timp o profesie nobilă, care merită a fi marcată şi la nivel local. Având în vedere ascensiunea acestui important domeniu pe plan mondial şi nevoia de dezvoltare pe plan naţional, orice ocazie în cadrul căreia se pot prezenta şi dezbate idei care să încurajeze progresul fizicii medicale este binevenită.

Facultatea de Ştiinţe din cadrul Universităţii din Oradea se poate mândri cu specializarea Fizică Medicală, atât pentru studii de Licenţă cât şi Master. Studenţii acestor specializări vor expune scurte prezentări despre domeniul lor de studiu, tematici care vor fi accesibile atât elevilor cât şi publicului larg.

„În calitate de cadru didactic al Facultăţii de ştiinţe şi de vice-preşedinte al Colegiului Fizicienilor Medicali din România, doresc să invit pe toţi cei interesaţi de rolul fizicii medicale în societate şi de impactul acesteia asupra dezvoltării tehnologiei medicale de vârf, la evenimentul din 7 noiembrie care va avea loc în Sala de Conferinţe a Bibliotecii Universităţii din Oradea, între orele 16 şi 18”, anunţă conf.univ.dr. Loredana Marcu.

Conferinţă internaţională

Sesiunea studenţească este şi un preambul al Conferinţei Internaţionale de Ştiinţe organizate bianual de Facultatea de Ştiinţe a Universităţii din Oradea.

Astfel, vineri şi sâmbătă se va desfăşura a 5-a ediţie a Conferinţei Internaţionale, cu deschiderea programată mâine, de la ora 12, în Aula Magna. Lucrările vor avea loc la Hotelul Anthimos din Băile Felix iar în cadrul conferinţei vor fi susţinute lucrări în plen cât şi pe cele cinci secţiuni principale: Biologie, Chimie, Fizică, Informatică şi Matematică.

Sunt aşteptaţi peste o sută de cercetători şi cadre didactice din ţară şi din Ungaria, Turcia, India, Polonia, Moldova, etc.

Lucrările vor fi publicate în Analele Universităţii din Oradea, cât şi în volumul dedicat manifestării.

Programul conferinţei e postat la adresa www.facultatea-stiinte-oradea.ro.

0 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Citiți principiile noastre de moderare aici!

Bihon CSM Oradea

Revanșă după eșecul din Cupă: Aproape 100 de puncte marcate de CSM Oradea în partida cu CSO Voluntari
    CSM CSU Oradea a dispus în premieră de CSO Voluntari, cu scorul de 96-78.

BIHON Opinii

SUBIECTIV | După 18 ani
    Aniversarea majoratului meu în presă, la Jurnal Bihorean și Bihor Online – www.bihon.ro – coincide cu o schimbare majoră în viața mea profesională. Aventura mea în presă se oprește, după 18 ani care m-au format și modelat cu adevărat, ca om și ca profesionist al condeiului. 3

BIHON Ştirile judeţului Bihor

Amenzi de peste 30.000 lei, aplicate de echipele mixte bihorene, pentru nepurtarea măștii de protecție
    În ultimele 24 de ore, echipele mixte bihorene au acționat în sistem intergrat și au legitimat 4.055 de persoane și au verificat 101 firme, marketuri, restaurante, terase, unităţi de tip fastfood, hoteluri, pensiuni şi alte spaţii de cazare, piețe, târguri, parcuri și zone de agrement. 3

BIHON CAO

Întreruperi de apă în Sânmartin și în cartierele Grigorescu și Tineretului din Oradea

Citiri Compania de Apă

Citiri Compania de Apă

România

Ministrul Bode admite posibilitatea renunțării la mască pe plajă, chiar de la 1 mai
    Ministrul Afacerilor Interne Lucian Bode a admis, într-o declarație televizată la Prima TV, că oamenii ar putea renunța la purtarea măștii pe plajă, înclusiv în minivacanța de 1 mai, posibilitatea urmând a fi discutată în CNSU. 1

BIHON Ştirile judeţului Bihor

Un om de afaceri din Oradea, sub lupa DNA. Suspectul, reținut pentru o fraudă uriașă cu fonduri europene
    Asociatul unei firme este cercetat de către procurorii DNA Oradea după ce ar fi solicitat şi obţinut pe nedrept fonduri europene nerambursabile în sumă de peste 7 milioane de lei pentru achiziţia unui utilaj industrial, care însă nu a fost cumpărat niciodată.

România

Urmărire ca-n filme. Un șofer beat a condus cu cauciucurile împușcate ca să scape de poliție
    Urmărire cu focuri de armă, în noaptea de sâmbătă spre duminică, în zona Recaș. Polițiștii au folosit armamentul din dotare, după ce un șofer nu a oprit la semnalele lor. Deși cauciucurile mașinii au fost distruse, bărbatul aflat la volan a reușit să meargă până când autoturismul a ieșit de pe drum. Apoi a fugit din nou.

Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă