Dintre cele 50 de proiecte discutate, 33 au fost examinate în cadrul Comisiei de Urbanism, iar 17 au fost aduse în atenția comisiei operative.
Sucursala din România a companiei Webuild Spa Milano a solicitat și a primit avizul arhitectului-șef pentru realizarea unor investiții majore în infrastructura feroviară a municipiului Oradea, se precizează într-un comunicat al municipalității.
Proiectul vizează construirea unei hale de mentenanță, a unei clădiri anexe pentru butelii, a unei clădiri de electrificare aferente Gării Centrale CFR Oradea, precum și a unei cabine aferente Stației CFR Episcopia Bihor.
Potrivit proiectului prezentat, investiția va include construirea unor linii noi și peroane moderne, ridicarea unor clădiri noi (hală de mentenanță și clădire de electrificare), reabilitarea unor construcții existente, construirea de pasarele, copertine și refugii cu structură metalică, amenajarea acceselor către peroane prin rampe și scări din beton armat, amenajarea unor treceri la nivel cu calea ferată, dotarea peroanelor cu mobilier urban (bănci, coșuri de gunoi), stâlpi de iluminat și panouri luminoase pentru semnalizare și ghidare.
Proiectul mai prevede demolarea clădirilor existente care și-au pierdut funcționalitatea. Noile clădiri prevăzute să se realizeze în cadrul proiectului, acestea vor avea următoarele regimuri de înălțime: hala de mentenanță (Gara Centrală CFR Oradea) – P+2E parțial, clădirea de electrificare (Gara Centrală CFR Oradea) – P+E+2E parțial, cabina aferentă Stației CFR Episcopia Bihor – parter.

Foto: PMO

Foto: PMO

Foto: PMO

Foto: PMO
Trimite articolul
XDar fara toalete, sa fie eficiente
-
Ca să te simți ca acasă !
Minunat! Mai trebuie sa avem și trenuri care circula pe aici!!!!
Oricum trebuia făcut ceva constructii pe acolo….da meargă firmele de casă. Prietenii știu de ce…
Cladirile celor doua gari din Oradea respectiv Episcopia _Bihor au fost construite de catre austrieci sunt emblematice ,de ce trebuiesc inlociye cu cladiri nepotrivite ca arhitectura ,pentru ca sa castige o firma de constructii clientela politica ?