BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Pasaj subteran spre legătura cu autostrada: drum pe sub Centură și calea ferată

Pasaj subteran spre legătura cu autostrada: drum pe sub Centură și calea ferată

la 28 October 2019 12:52 Reactualizat la: 28 October 2019 12:53
41 Comentarii
28 October 2019 12:52 Reactualizat la: 28 October 2019 12:53
Luni, primarul Ilie Bolojan a prezentat soluția de trafic pe care municipalitatea o va implementa pentru drumul de legătură dintre Oradea și viitoarea autostradă.
Scris de Costel Demian - Luni, primarul Ilie Bolojan a prezentat soluția de trafic pe care municipalitatea o va implementa pentru drumul de legătură dintre Oradea și viitoarea autostradă.

Trimite articolul

X

Noul drum de legătură va fi efectuat între nodul rutier din Ioșia, care va avea legături către Sântandrei, Centură Sântandrei, Oradea și Centura Oradea și strada Meșteșugarilor. Pentru a nu afecta traficul de pe Centura Oradea, accesul va fi făcut printr-un pasaj subteran, care va trece pe sub Centură și pe sub calea ferată Oradea-Arad, dar și pe sub noul drum de legătură dintre Oradea și Sântandrei (strada Corneliu Baba).

Noul pasaj are ca scop accesul rapid dinspre autostradă către zona Ioșia, Calea Aradului și bulevardul Tudor Vladimirescu.

Potrivit primarului, pasajul subteran va avea o lățime de aproximativ 10 metri, din care 7,80 vor fi dedicați carosabilului, urmând a fi amenajate și 2 trotuare a câte 1,10 metri fiecare. Regimul de înălțime va fi de cel puțin 5 metri, astfel că pasajul va putea prelua și traficul greu.

Edilul estimează că proiectul va fi finalizat până la finalul acestui an, iar cel mai târziu la 1 martie va putea fi aprobat în Consiliul Local Oradea. „Lucrările ar urma să înceapă cel târziu în anul 2021,  în paralel cu lucrarea de legătură între Oradea și autostradă să facem și această lucrare în așa fel încât să fim foarte bine conectați”, precizează Bolojan.

Trimite articolul

X
Taguri:
centura oradea ,
legatura autostrada ,
oradea ,
pasaj subteran
41 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. two says:
    October 28, 2019 at 1:04 pm

    De când îl citește pe Bloomberg se crede șef peste o metropolă, megalomanie maximă, utilitate minimă.

    Reply
  2. oradean says:
    October 28, 2019 at 1:18 pm

    asta nu e sanatos la cap… autostrada o sa fie gata in cel mai rau scenariu pana vara anului viitor (2020). Acesta legatura ar trebui deja sa fie gata pana atunci, ca n-ai cum sa ocoli traficul care o sa vine pe 2×2 dinspre Ungaria pe DN-ul care trece prin Biharia, care e 1×1 si care si acuma e supraaglometata…

    ce problema a avut cu pasajele SUPRATERANE ca acuma trebuie facut SUBTERANE? vezi ca pt Selina si cele supraterane dureaza undeva la un an sa le faca (viaductul la “drum expres”, cat o sa dureze sa le faca nu una ci doua pasaje subterane?
    iar de pasaj sub calea ferata nu mai zic nimic, daca pentru semaforizare a durat 1 an la UAMT, pentru cele 660m pt drumul exress in spatele garii a durat 2 ani pentru aprobare, ce ziceti ce o sa zica CFR-ul ca vreti sa taieti liniile ferate pt 2-3 luni cum o sa fie si cu liniile de tramvai pe Magheru?

    Reply
  3. trilulilu says:
    October 28, 2019 at 2:48 pm

    cati oradeni vor ramane fara case? in zona respectiva nu se va putea amenaja un pasaj subteran util fara expreprieri serioase :)) la cum se misca treaba in orasul asta sigur va fi gata peste 2, 3 mandate daca le mai si prinde la carma. un santier in plus nu mai conteaza …oricum sunt plin de santiere parasite prin toate cartierele …:)))) la adancimea aia sigur vor da de apa multa… pardon..factori neprevauti in proiect :)))

    Reply
  4. 0081 says:
    October 28, 2019 at 3:05 pm

    Pasajul Birtin prezentat de taranul corupt.

    Reply
  5. fanbolo says:
    October 28, 2019 at 3:48 pm

    cand se apropie alegerile todeauna ies la inaintare cu “marile proiecte” :)))

    Reply
  6. wtf007 says:
    October 28, 2019 at 3:54 pm

    iarasi va plangeti, e un lucru cat se poate de normal ce a propus… felicitari

    Reply
  7. Mari says:
    October 28, 2019 at 4:06 pm

    Scriam acum cateva saptamani ca Bolo va face metrou dupa ce termina cu pasajele? Infunda si sapa din nou

    Reply
  8. Dan P says:
    October 28, 2019 at 4:20 pm

    Apropo de pasaje . Intrarea-iesirea din Oradea in zona Stefan cel Mare -Matei Corvin , sub-traversarea cai ferate in zona Lidl , cand o rezolvati? Acolo se stau minute serioase in unele momente din zi …

    Reply
  9. Jek says:
    October 28, 2019 at 4:31 pm

    Hai sa fim mai optimiști.

    Reply
  10. Vina cfrului says:
    October 28, 2019 at 4:39 pm

    De ce nu continuati centura cu 2×2 cum a fost proiectul pana atuncea? Nu mai aveti bani europeni, deci faceti cat mai prost proiectul? Pana acuma a fost vorba ca o sa fie continuat centura cu un pasaj peste sensul giratoriu la Tiger si peste calea ferata, acuma vreti sa faceti un pasaj subteran pe 1×1? Si aia cum vreti sa largiti pe viitor pe 2×2? Un pasaj suprateran se poate largi oricand dar una subteran n-ai cum… pun pariu ca Bolojan nu mai are bani pt legatura cu autostrada si acuma a venit cu ideea asta cu pasaje subterane ca stie clar ca CFRul nu o sa aproba peoiectul si poate sa zica din nou ca din cauza CFRului nu merge inainte proiectul… alo anul viitor o sa fie gata autostrada M4 pana la granita si voi n-ati reusit sa faceti in 10 ani o legatura cu autostrada…

    Reply
  11. Anton says:
    October 28, 2019 at 4:59 pm

    Oradea este singurul oras care are proiecte in domeniul infrastructurii. Spre comparatie, Clujul (unul dintre orasele romanesti de succes) nu are decat un fragment de centura si nici macar nu isi pune problema intregirii ei. De asemenea, desi in zona a fost deschis un tronson de autostrada de vreo 10 ani, administratia nu are nici macar ideea (despre proiecte nu are sens sa discutam) realizarii unor drumuri care sa conecteze orasul la autostrada. Timisoara, alt mare oras, are tot un fragment de centura si nici macar nu discuta de intregirea ei, iar realizarea unor drumuri de legatura la cele doua noduri de autostrada din zona pare o idee de domeniul SF. In concluzie, sa ne bucuram de ce avem.

    Reply
  12. opris says:
    October 28, 2019 at 5:31 pm

    Dupa nebunia sensurilor giratorii a urmat distractia pasajelor supraterane iar acum urmeaza nebunia dusa la maximum al pasajelor subterane.Probabil ca exista un destept care stie sa calculeze ce foloase de “paraindarat”ascunde cate o lucrare din acesta, ca vezi doamne ce e ingropat in pamant nu se vede si nici nu se poate verifica ce a intrat si ce ramane in buzunarele largi ale coruptiei.Bravo primarie,iar umila strada T Vladimirescu nu poate fi nici macar poreclita drept “bulevard”.

    Reply
  13. Bihorean says:
    October 28, 2019 at 5:43 pm

    Au ieșit PSD-ei la comentat , normal ca nu va convine ca face pasaj subteran sau altceva pentru orașul asta , ca așa nu o sa aveți șanse mulți ani sa câștigați primăria Oradea , se vede unde au fost primari pesediști ce sa făcut ., nu trebuie aruncat decât o privire la vecini noștri din ARAD ., așa ca nu are rost sa mai zic mai multe Era msi bine când era FILIP Primar

    Reply
  14. Cu tirurile ce o sa fie? says:
    October 28, 2019 at 8:19 pm

    Una singura intrebare am… daca fac pasajul asta sub centura in intersectia cu Mestersugarilor… unde pe partea dreapta ai case pe celalat blocuri foarte aproape de drum… unde o sa circula tirurile in acelasi timp cat se face pasajul subteran, pe Onestilor si pe Cazaban sau unde? Acuma la pasajul pe Magheru e inchis de la Continental pana la politie un drum de circa 1 km timp de jumatate ani minim, ca stim cu totii ca constructorii in Oradea nu termina lucrariile pana la data estimata niciodata… iar sa dea CFRul aprobare ca nu o sa circula trenurile spre Arad timp de min 1 luna… imi place ideeile astea, dar problema e ca nimeni nu gandeste ce implica lucrarea respectiva din pacate …

    Reply
  15. Gyfyfyfy says:
    October 28, 2019 at 8:24 pm

    Forza Bolojan !
    Muie cu jet la psd

    Reply
  16. MIHAI says:
    October 28, 2019 at 8:37 pm

    Dacă se vrea, se poate! Omul sfințește locul! Nu-i dați drumul la Președinție, că cu Mitici nu te poți pune și-i păcat să se-aleagă praful de munca Omului!

    Reply
  17. mircea says:
    October 28, 2019 at 9:17 pm

    nu mai minti ,,bihorean- ai uitat in ce partid era petru filip cand era primar, s-au astepti solda?

    Reply
  18. Groapa says:
    October 28, 2019 at 10:51 pm

    Sapa, groapa și apoi plata,
    Fie şapa ca şi mapa,
    În subteran există apa.

    Reply
  19. rafael says:
    October 29, 2019 at 12:01 am

    ciumetii de la ciuma rosie mor de ciuda, ei nu au facut nimic, dar ai dracului stiu numai sa improaste cu noroi si sa vorbeasca numai prostii.

    Reply
  20. apolitic says:
    October 29, 2019 at 6:14 am

    cretinu naibii

    Reply
  21. cititor says:
    October 29, 2019 at 7:30 am

    nu inteleg ca daca acuma un an a facut drumul nou, de ce ne mai trebuie inca una? de ce nu se renunta la intersectia cu cale ferata care e la sensul de giratoriu cu Cazaban si sa le faca acolo un pasaj pentru drumul EXISTENT si acolo avem si loc fiindca nu mai exista piata iosia… in intersectia cu Lapusului nici loc n-ai si TIR-urile ce merg pe centura acuma trebuie sa ocoleasca prin Iosia fiindca altfel nu poti sa faci acolo un pasaj subteran numai daca inchizi centura… ioaa scuze, aici se poate expropria mai multe case, din nou…

    Reply
  22. fanbolo says:
    October 29, 2019 at 11:15 am

    superbolo si super proiectele lui … firmele prietene musai trebuie sa aibe de lucru pana mai e el bulibasul

    Reply
  23. powered by Surfing Waves

    România

    Sub brad, cu bucurie: cum să faci un Crăciun de neuitat pentru copii, fără excese
    Odată cu apropierea noului an, părinții, bunicii și mătușile intră deja în ritmul pregătirilor de Crăciun: ce jucării își doresc cei mici, cât să cheltuiască și ce cadouri ar trebui să lase Moșul sub brad.

    România

    România schimbă regulile pentru permisele non-UE. Cine va putea conduce legal
    În data de 3 decembrie, Camera Deputaților a adoptat ordonanța de urgență care stabilește noile condiții pentru deținătorii de permise de conducere provenite din afara Uniunii Europene cu care pot circula legal pe drumurile publice din România

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Oradea, printre orașele vizate de una dintre cele mai mari preluări din retailul românesc
    Oradea devine una dintre piesele-cheie într-o mișcare majoră de pe piața retailului din România, după ce un lanț românesc a finalizat preluarea a zeci de magazine cedate în urma unei tranzacții de amploare.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea, între două scenarii fiscale pentru 2026. Creșteri temperate sau salturi de 80–150% la impozite și taxele locale
    Primăria Oradea a prezentat, în 5 decembrie, în cadrul unei conferințe de presă susținute de primarul Florin Birta și directorul Direcției Economice, Eduard Florea, proiectul detaliat al impozitelor, taxelor și tarifelor locale pentru anul 2026.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Wizz Air lansează zboruri de pe Aeroportul Oradea spre Milano, Roma și Dortmund
    Wizz Air, principalul operator low-cost din România, anunță lansarea a trei rute de pe Aeroportul Internațional Oradea.

    BIHON Sport local

    Campionatul Internațional „Table Tenis Without Borders” și-a desemnat câștigătorii
    La sala de tenis de masă din complexul Era Park Oradea a avut loc etapa finală a Campionatul Internațional Table Tenis Without Borders. În competiție s-au aflat 78 de jucători din România, Ungaria, Slovacia, Serbia și Ucraina, care au concurat la categoria A și B.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.