În ultimele săptămâni, constructorul a avut o mobilizare impresionantă pe șantierul pasajelor rutiere din Centrul Civic, în perspectiva deschiderii traficului prin tuneluri, înainte de finalul anului. Termenul avansat inițial de primar pentru deschiderea pasajelor, 20 decembrie, nu a putut fi respectat. Organizarea traficului prin pasaje Odată date în folosință pasajele subterane din Centrul Civic, traficul rutier va fi distribuit atât prin noile structuri cât și pe drumuri la suprafață.
[eadvert]
Astfel, pe direcția dinspre Nufărul, se va coborî în pasajul 1 care are trei benzi, una specială pentru autobuz. Undeva după catedrală, se poate ieși din pasaj la suprafață, pe rampa spre strada Clujului, unde se va intra pe șoseaua de suprafață, pe traseul de acum.
De asemenea, din pasajul 1, la catedrală se poate continua înainte în pasajul subteran 2, care va scoate traficul pe o rampă, spre Podul Dacia.
Din direcția inversă, de pe Averescu, se va putea intra în pasajul subteran 4, care va scoate traficul spre pasajul 3, care dă spre Nufărul, sau, la Parcul 1 Decembrie, spre centru.
Va rămâne la suprafață accesul rutier de pe Averescu – spre centru, pe traseul actual: pe Aleea Gojdu, ori pe strada Cele 3 Crișuri – Independenței – Piața Unirii.
Strada Independenței va rămâne cu dublu sens, accesul de pe aceasta spre B-dul Magheru-Gară va rămâne la suprafață.
Din pasajul 3, cu direcția de mers spre Nufărul, se va putea ieși la colțul Parcului 1 Decembrie, în pasajul 5, care va conduce traficul spre centru sau se va putea înainte spre Nufărul.
Invers, dinspre centru, pe lângă parc, spre Nufărul, traseul rutier va rămâne la suprafață, pe actualul amplasament al șoselei.
Trimite articolul
XȘi când vii dinspre Nufărul, cum virezi stânga, către Primărie ?
-
Urci spre clujului si intri in sens te duci prin fata pe la gojdu si dupa spre primarie
-
Nu vorbi prostii, ce sens ai la Gojdu? Se vireaza la Bila la Piata Mare si mergi pe Kogalniceanu si Mihai Viteazu
-
-
Există acolo personal calificat care se ocupă ! Nu rupți în coor ca tine
-
Ești tu roopt de realitate. Mai deschide geamul, că nu vezi de fumul lăsat de joint și ești pe lângă subiect.
-
Uraaa gata traficul in 5 minute traversam toata Oradia mare
-
daaaa sigur, cu elicopterul poate
-
La câte picioare în fund o să iei după alegeri, precis că tu o să zbori.
“Va rămâne la suprafață accesul rutier de pe Averescu – spre centru, pe traseul actual: pe Aleea Gojdu, ori pe strada Cele 3 Crișuri – Independenței – Piața Unirii.”
Sunteti siguri? Adica Averescu>Centru ramane la suprafata si se intersecteaza cu cei care ies din pasaj de pe directia Nufarul>pod>Magheru? Nu cumva, de fapt, “de pe Averescu, se va putea intra în pasajul subteran 4, care va scoate traficul spre pasajul 3, care dă spre Nufărul, sau, la Parcul 1 Decembrie, spre centru.”, asa cum tot voi ati scris cu un paragraf mai sus? Eu zic sa va hotarati, pt. ca se va lasa cu jale/accidente daca se mentine acea intersectare.
-
Cu siguranata nu a inteles mare lucru autorul articolului. Nu are cum sa se poata merge direct dinspre Averescu spre centru pe traseul actual. Ar insemna sa se intersecteze cu iesirea/intrarea din pasaj, adica tot ce au muncit s-ar duce de rapa. Spre centru se poate doar via 1 Decembrie sau venind dinspre podul Dacia si facand dreapta spre centru…
-
De ce sa vii de pe Clujului in Centru, cand poti la intrare pe Clujului in oras sa o iei pe Centura si ajungi in Centru pe la cimitir sau din Nufaru
-
Pentru că pe centură stai în ambuteiajul “dezvoltării”, în al doilea rând Calea Clujului-Dragoș Vodă-Averescu e cea mai scurtă cale. În zona trecerii de la Cuza Vodă și intersecția Mihai Viteazu cu Independenței va fi aglomerat. Multă răbdare vă doresc!
-
Oameni buni, eliminati din articol paragraful ” Va rămâne la suprafață accesul rutier de pe Averescu – spre centru, pe traseul actual: pe Aleea Gojdu, ori pe strada Cele 3 Crișuri – Independenței – Piața Unirii.”, pt ca se bate cap in cap cu cel de deasupra. Se vor creea confuzii si se lasa cu accidente/blocaje. Am mai postat acest comentariu, dar dintr-un motiv sau altul nu a fost publicat.
in care parte a pasajelor se va taia PAMBLICA si ce oaspeti de la Bucureti s au chemat pt acest moment istoric?
-
Vin eu , lingaul de partid, si dau cu limba in dos. E de ajuns sa ma vedeti pe mine sandu2100
-
Cu drop de mână și cu zeul vostru Sprâncenatul
-
Tu esti un hater frustrat. nu numele pe care-l porti, tu personal
-
De ce nu puneti o scchita cu sagetile aferente si pasajele si strazile aferente si se intelege mai bine.
Pasajul Cantemir-Sucevei a inceput acum 3 ani jumate si avea rermen 1 an jumate, cate penalizari a platit firma care a facut lucrarea pentru ca a depasit termenul cu aproape 2 ani, este inadmisibil sa depasesti termenele de executie cu anii, nimic nu merge bine in tara asta , poate ca pentru ca preturile sunt umflate si au de unde plati penalitati daca le platesc dar de obicei nu platesc pentru ca se motiveaza tot felul de minciuni.
Pasajul Cantemir-Sucevei a inceput acum 3 ani jumate si avea termen 1 an jumate, cate penalizari a platit firma care a facut lucrarea pentru ca a depasit termenul cu aproape 2 ani, este inadmisibil sa depasesti termenele de executie cu anii, nimic nu merge bine in tara asta , poate ca pentru ca preturile sunt umflate si au de unde plati penalitati daca le platesc dar de obicei nu platesc pentru ca se motiveaza tot felul de minciuni.
Speram sa nu mai intre drogati cu porsche si sa faca accident ca mai apoi sa scape de puscarie
-
Lasă că vor intra neștiutorii în pasajul de la colțul parcului pe sens interzis și atunci să vezi distracție jos, că se vor pierde se vor bloca vor intra în panică, etc.
-
ce sens interzis? ai fost in viitor?
-
O parte din circulație la suprafață și o parte în subteran, iar la intersectarea acestora tot cu semaforizare. Asta înseamnă că nu se rezolvă decât parțial fluidizarea circulației. Rămâne așadar posibilitatea unei viitoare administrații publice locale ca să inițieze un nou proiect, complementar, care să creeze niște pasaje supraterane peste ce s-a făcut acum și care să separe traficul de suprafață și cel subteran, vizând traficul dinspre Averescu către centru și cel dinspre Nufărul către Independenței. Atunci va fi cu adevărat totul gata, pe trei niveluri, demers ce va asigura plasarea proiectului în Guiness Book, la capitolul “lego cu mașini și tramvaie”.