BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Pasajul Magheru – 10 piloţi foraţi, pe zi

Pasajul Magheru – 10 piloţi foraţi, pe zi

De Cristina Ghilea
la 17 January 2020 09:08 Reactualizat la: 17 January 2020 09:37
19 Comentarii

Pasajul Magheru – 10 piloţi foraţi, pe zi

Magheru e cel mai activ dintre şantierele urbei, pentru că forarea piloţilor se poate face şi la temperaturi negative
17 January 2020 09:08 Reactualizat la: 17 January 2020 09:37
Cu instalarea iernii, cel mai activ şantier a rămas cel de la Pasajul Magheru, unde betonul se toarnă subteran.
Scris de Cristina Ghilea - Cu instalarea iernii, cel mai activ şantier a rămas cel de la Pasajul Magheru, unde betonul se toarnă subteran.

Trimite articolul

X

FOTO: Piloți forați Magheru 17.01.2020

70 de piloţi au fost foraţi, până miercuri, la pereţii tunelului Pasajului Magheru. Acesta este unicul şantier din Oradea care avansează vizibil, în ciuda temperaturilor de iarnă.

„Sunt 70 de piloţi foraţi pe B-dul Magheru, în partea dinspre Aleea Ştrandului. Ritmul este de aproximativ 10 piloţi pe zi, în funcţie de condiţii”, spune viceprimarul Florin Birta.

Lucrarea a cauzat şi neajunsuri în zonă, când spargerea unei conducte de canalizare a făcut ca pasajul Magheru să fie mai degrabă impacticabil pentru pietoni, din cauza mirosului insuportabil. Vicele spune că situaţia s-a remediat pe loc şi că avaria s-ar fi produs din cauza drejajelor neidentificate spre Pârâul Paris.

De cealaltă parte a bulevardului, în Parcul Traian, muncitorii angajaţi de companiile de utilităţi pregătesc terenul pentru mutarea forezelor şi pe această parte a tunelului subteran. Înainte de orice foraj, trebuie mutate toate reţelele din această zonă.

Piloţii se forează la o adâncime de 20 m de la nivelul solului şi vor constitui pereţii pasajului subteran. În cel mai jos punct al său, pasajul va avea adâncime de aproximativ şapte metri. Piloţii foraţi, în număr total de aproximativ 370, ar urma să devină pereţii şi sistemul de rezistenţă care să ţină malurile de pământ să nu se prăbuşească pe durata viitoarelor săpături.

Trimite articolul

X
Taguri:
Florin Birta ,
pasaj Magheru ,
piloti forati
19 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. mara says:
    January 17, 2020 at 10:28 am

    de ce celelalte santiere din oras nu lucreaza deloc, ar trebui obligati si ei sa iasa de la caldurica la munca, sau primesc bani si pentru perioada in care nu lucreaza.

    Reply
    • danut says:
      January 17, 2020 at 10:23 pm

      mara esti blonda?

      Reply
    • Rocktrailer says:
      January 17, 2020 at 10:57 pm

      Oh yes, Mara aunty, time is money.

      Reply
  2. anti-mara says:
    January 17, 2020 at 12:40 pm

    Draga mara, pentru informatia ta sa sti ca nu se poate cand ai tu chef sau alti sa se lucreze. este si in functie de Caldurica care spuneai tu da nu pentru angajati ci pentru materialele folosite care nu adera la temperaturi reci. asa ca te rog nu te mai baga in seama. Informeaza-te data viitoare si apoi sa dai din gura. Puneti mana fratilor pe carte si cititi nu va uitati doar la ea sau sa va faceti poze cu ea ! NU DOAR COMENTARII LA ORICE pe principiul sa va bagati in seama sau va plictisiti si nu aveti ce face ! pa

    Reply
    • Razvan says:
      January 19, 2020 at 11:04 am

      Daca nu se poate lucra, lamureste-ma si pe mine inteligentule de ce se sparg strazile, blochezi circulatia din doua benzi faci una, si o lasi asa pana la vara? Vezi calea aradului…

      Reply
      • Sorin says:
        January 22, 2020 at 6:59 am

        Eu nu am vazut nicaieri in Calea Aradului sa fie doar o banda pe portiunea unde sunt sau vor fi ansamblate liniile de tramvai! Data viitoare uitate mai bine inainte sa comentezi!!!!😒😒

        Reply
  3. Arcul timpului în castru says:
    January 17, 2020 at 5:20 pm

    Autoelectric cine îşi va permite atât de multe, obiectivele de dezvoltare europene sunt perimate pe aceastã axã de dezvoltare ?! Bicicliştii şi tricicliştii nu vor trece prin astfel de pasaje?! Pasajele vor fi goale, buncâre (cu uşi adecvate) pentru intemperii?! Meritã efortul?!
    Termoelectric cine îşi va permite încãlzirea electric?! Gazul va fi sistat, dã efect de serã?! Va fi creat costumul termoelectric tip cosmoprecaut, în care încãlzirea se va face cât mai pe corp, fãrã pereţi, planşee, neconsumându-se energie pentru construcţii?!
    Se va salva natura, astfel încât nu mai faceţi marele pasaj curriculum civic, rãmâne doar Magheru, la intrare şi ieşire, cãrucioare transport persoane, tip minerit, cu arcuri?!

    Reply
  4. Adisor says:
    January 17, 2020 at 9:03 pm

    De acord cu anti-mara. Lucrari de betonare sau asfaltare nu poti face la temperaturi scazute, lucrari de excavare nu poti face daca terenul este inghetat, de sudat nu poti suda la temperaturi scazute, etc. Sau le poti face anumite dintre aceste operatiuni, implicand multe costuri suplimentare, de exemplu amenajarea corturilor speciale, preponderent incalzite, ceea ce nu se renteaza.

    Reply
  5. ALIN says:
    January 17, 2020 at 9:34 pm

    ATI DISTRUS ORASU BOLO SI BIRTA NESUFERITI ORASULUI NU VA MAI VOTAM

    Reply
    • Hitler says:
      January 18, 2020 at 10:32 pm

      Te rog sa pleci din Orasul asta…. din moment ce esti impotriva progresului…hai valea de aici

      Reply
      • Eng. Judith Salaytah says:
        January 19, 2020 at 10:44 pm

        Hitler a plecat de mult, urmareste-l.

        Reply
    • coco says:
      January 19, 2020 at 2:40 pm

      tampitule, valea din Oradea!!

      Reply
  6. Citizen says:
    January 18, 2020 at 7:18 am

    @ Adisor + anti-mara…..

    Exact din cauzele pe care le enumerati NU AR TREBUI INCEPUTE SANTIERELE IN OCTOMBRIE !!

    Reply
    • Marius says:
      January 18, 2020 at 3:18 pm

      @citizen: daca ati accesat vreodata fonduri europene, ar trebui sa stiti ca acolo sunt termene care curg de la semnarea contractului de finantare si pana la primul dosar/ cerere de plata. Astfel, e imperativ sa dai ordinul de incepere lucrari si sa te si apuci de ele. Nimeni nu incepe asa, aiurea, ca e octombrie, noiembrie, etc.. Nu zic ca nu e deranj si discomfort, dar pentru banii UE pe care ii poti atrage merita. Mergeti in Bucuresti sa vedeti lucrari facute “cu cap”.

      Reply
    • Victor says:
      January 19, 2020 at 11:48 am

      Daca nu incepeau santierele in 2019 pierdeau finantarea.
      Banii sunt alocati pe o anumita perioada calendaristica, daca era optiunea sa nu piarda fiantarea in cazul in care incepeau lucrarile anul viitor probabil ca s-ar fi folosit de ea.

      Mai este si alta treaba daca Guvernul Dancila dadea aprobarile necesare mai repede lucrarile nu ar fi pornit in octombrie ci in lunile martie-mai. Bine acestea sunt detalii care pe multi ii depasesc.

      Reply
  7. SelfI says:
    January 18, 2020 at 7:21 pm

    Proiectul a fost anunțat demult și, totuși, primăvara și vara 2019, n-or făcut nimic. S-or apucat de șantier in noiembrie….Despre ce vorbim?

    Reply
  8. 10pulepezi says:
    January 18, 2020 at 7:37 pm

    daca forau cite 10 pe zi erau gata deja

    Reply
  9. şase says:
    January 18, 2020 at 11:09 pm

    Cu clopoţei.

    Reply
  10. 3B says:
    January 19, 2020 at 12:44 pm

    O minunatã, unicã si realã provocare în parcul Traian. Sã nu putem noi, urmaşii arhitectilor secession, sã nu putem noi reedita acum, in era IT 1.9, o clãdire nouã, în stilul micii-mari Viene?

    Reply
  11. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Accident pe Bulevardul Ștefan cel Mare din Oradea. Un pieton a fost acroșat de o mașină
    Incidentul s-a produs în seara zilei de vineri, 5 decembrie.

    România

    Sub brad, cu bucurie: cum să faci un Crăciun de neuitat pentru copii, fără excese
    Odată cu apropierea noului an, părinții, bunicii și mătușile intră deja în ritmul pregătirilor de Crăciun: ce jucării își doresc cei mici, cât să cheltuiască și ce cadouri ar trebui să lase Moșul sub brad.

    România

    România schimbă regulile pentru permisele non-UE. Cine va putea conduce legal
    În data de 3 decembrie, Camera Deputaților a adoptat ordonanța de urgență care stabilește noile condiții pentru deținătorii de permise de conducere provenite din afara Uniunii Europene cu care pot circula legal pe drumurile publice din România

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Oradea, printre orașele vizate de una dintre cele mai mari preluări din retailul românesc
    Oradea devine una dintre piesele-cheie într-o mișcare majoră de pe piața retailului din România, după ce un lanț românesc a finalizat preluarea a zeci de magazine cedate în urma unei tranzacții de amploare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Paradă și festival de colinde în inima orașului
    Casa de Cultură a Sindicatelor din Oradea va găzdui marți, 9 decembrie, ediția a XIX-a a Festivalului de colinde „Noi umblăm a colinda”.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Primăria Oradea, între două scenarii fiscale pentru 2026. Creșteri temperate sau salturi de 80–150% la impozite și taxele locale
    Primăria Oradea a prezentat, în 5 decembrie, în cadrul unei conferințe de presă susținute de primarul Florin Birta și directorul Direcției Economice, Eduard Florea, proiectul detaliat al impozitelor, taxelor și tarifelor locale pentru anul 2026.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.