Circulația tramvaielor pe tronsonul Centrul Civic – Nufărul va fi întreruptă circa 4 luni, până la finalizarea lucrărilor de reabilitare a căii de rulare a tramvaielor şi se va monta firul de contact pe console la noii stâlpi de iluminat.
„Chiar dacă lucrările sunt complexe, ritmul de avansare este unul susținut”, transmite municipalitatea.
Între strada Arieșului și Muntele Găina au fost demontate șinele de tramvai și traversele. Totodată, s-au demarat reparații la pasajele la nivel cu linia de tramvai din intersecția cu strada Lugojului, s-au înlocuit traversele, materialul mărunt și s-a betonat între linii. În perioada următoare se va turna stratul de asfalt.
La intersecția străzilor Dimitrie Cantemir cu Sextil Pușcariu au început lucrările de reabilitare a pasajului la nivel cu liniile de tramvai. La carosabil se va lucra sub trafic, pe câte o singură bandă, pentru a nu se încurca circulația.
Pe tronsonul strada Arieșului – Podul Peța s-a demontat firul de contact, urmând ca acesta să fie înlocuit. În același timp, pentru executarea reparațiilor s-au demontat schimbătoarele pentru linii de pe Podul Peța și intrarea în depoul de tramvaie.
Între străzile Meiului și Ciheiului se lucrează pe partea dreaptă la terasamente, așternerea stratului de balast, montarea bordurii la trotuare și alei pietonale, respectiv accesul la blocuri și pista de biciclete. La carosabil s-a început turnarea zidului de sprijin către liniile de tramvai și montarea bordurii de granit, fiind executate și lucrări la rețelele de iluminat, respectiv la cele de semaforizare.
Lucrările la coridorul Nufărul – Cantemir au început la finalul lunii ianuarie dinspre sediul Direcției Agricole (str. Arieșului), avansând către ieșirea din oraș. Perioada de execuție este de 20 de luni, iar în cadrul proiectului vor fi montați stâlpi inteligenți, tramvaiul urmând să aibă acces liber, neîngreunat de circulație și își va putea crește viteza cu până la 30 km/h.
Vor fi modernizaţi peste doi kilometri și jumătate de drum şi peste 6 kilometri de trotuar. În plus, vor fi amenajați peste 2 kilometri de piste pentru biciclişti şi 48 de mii de metri pătraţi de spaţiu verde.
Trimite articolul
X“Între străzile Meiului și Ciheiului se lucrează pe partea dreaptă la terasamente, așternerea stratului de balast, montarea bordurii la trotuare și alei pietonale, respectiv accesul la blocuri și pista de biciclete.”
Da, si pe partea celalalta intre Meiului si biserica pe deal au inchis circulatie pentru pietoni, te duci cu masina pe banda 1 dinspre Lotus si fara nicio separator, avertizare, nimic, te intalnesti cu pietoni sau mamici cu cariciur in mijlocul benzii, ca n-au unde sa mearga, numai pe drum, ca vis a vis in fata Unicarmului tot au spart trotuarul….
E chiar atat de greu sa le faci prima data pe o parte tot trotuarul si dupa aceea sa inchizi pe partea celalalta? Sau macar sa le inchida prima banda si sa circula acolo pietonii, asa vii in curba, nu vezi nimic din cauza zidului si oricand poti sa faci accident
-
Inca nici in Cantemir nu au terminat si au trecut spre capatul Nufarului….. Haos in circulatia pietonilor si masinilor…..
Tot nu inteleg de ce s-au scos ,partial ,sinele. Plus ca nici o lucrare nu e finalizata…..: cosutile de gunoi nemontate, in fata la Alimentara nu s-a astupat groapa la alimentarea cu apa, intre bancile de 1 persoana e plin de nisip pe dale…etc….. Sunt curios cine va face acum curat pe dalele alb cu negru ( se putea alege bej cu maro , nefiind atat de sensibile) si cine va tunde iarba…..etc
-
Tu esti un prost nascut si crescut la bloc, care isi pierde tot timpul stand pe computer sau telefon , un cretinel care nu e practic , nu stii nici o meserie , nu stii sa faci practic nimic. Doar sa dai vertical din buzele p@sdii gurii.
Ca daca erai femeie dadeai pe orizontala cu buzele p@zdii.
Ce nu ai vazut , fatalau mamii?
Ca inainte de curba, dupa curba si in curba, toate tramvaiele circulau cu o viteza extrem de redusa?
Toata calea de rulare era denivelata.
Daca tu nu circuli cu tramvaiul ptr.ca ti-au luat o coapta de masina cu 1500 de euro, nu stii.
Tramvaiele aveau viteza redusa tocmai ptr. ca sina avea niste deformari foarte mari atat pe verticala cat si pe orizontala. Asa ca vii tu si te miri !!
Mira-te cat esti de incompetent, dar si de infatuat. -
O angajeaza astia pe maica-ta si pe sora-ta , mai Cosmin !
La tuns iarba si maturat dalele. Ca sa le mentina in buna ordine.
Daca nu-s cumva ceva putori. Si o sa te poti mira si pe ele, apoi.
Ca si tu imi pare ca faci parte din tagma celor ce asteapta ….. sa vina cineva ….. , ca sa faca ce trebuie.
O sa intretina RER-ul probabil, ca ei se ocupa cu curatenia in oras. O sa angajeze niste rromi din Lazareni, Gepis, sau Ineu de Cris ori Tasad la maturat. Ca romanii sunt mult prea fini, rafinati si pretentiosi, toti au greatza la facut curatenie. Sa nu mai spunem de ungurii care-s la fel de putori, daca nu mai imense.
Ei au timp doar de publicat comentarii critice pe Bihon. Nu-i asa, domnu Cosmin ?
Noile becuri cu LED sunt sub orice critica, slabe din cale afara. Ia r restul prostilor nu mai avem locuri de parcare, e imposibil sa mai gasesti loc de parcare in spatele blocurilor. BESTIAL ACEST PROIECT. NU CUMVA AR TREBUI SA FIM INTREBATI SI NOI INAINTE DACA VREM ASA CEVA?
-
Exact asa a fost gandit acest proiect.
Sa faca spatiu civilizat si ptr. cei ce doresc sa alerge, sau sa se plimbe pe jos ori cu bicicleta, trotineta, etc… Ca si aia sunt tot oradeni.
Sa nu va mai puteti parca multitudinea de masini second hand pe care le puteti cumpara ( ca dovediti ca puteti cumpara cate 2-3 minim la fiecare apartament !!! ) peste tot unde va apuca. Doar sa fie cat mai aproape de scara blocului vostru, sa nu faceti doi metri in plus la pas , pe jos .
Bine au facut .
Sa va lasati papucii urat mirositori si carutele ( jumate din parcul auto dintre blocurile din Cantemir + Nufarul asa arata! )la trei strazi distanta, abia apoi sa ajungeti acasa.
Poate va civilizati fortat. Ca de buna voie nu evoluati. Nu ati evoluat decat nesemnificativ din 1990 incoace. Generatiile noi sunt cu mai putin bun simt decat bunicii sau parintii lor. Doar figuri au toti , bunul simt si simtul civic este absolut inexistent.
P.S. Sunt piste noi de bicicleta. D-le Marian , vinde putregaiul pe 4 roti si o sa ai spatiu suficient cu bicicleta .
Dar o sa dai din straturi de grasime de pe burta un pic jos.
Si daca o sa mai bagi berile in acelasi ritm, vei gafai cand vei pedala. Deci….. , va trebui sa iti schimbi si modul primitiv de viata pe care te-ai obisnuit sa il ai pina azi .
Felicitari Primaria! -
parcare iti trebuie? pentru un cotet de masina de 500$?
,,lucrari complexe” 🤣🤣🤣ce plmea construiti, tunel sub mare? 😁😁 toata vara ati belit pwla.atsfel trec 15 ani fin viata cu nervi, noroaie, mizerie, praf, intreruperi de energie, apa, cozi .
Si ce bine este pentru copii ca incepe anul scolar si vor trebui sa schimbe tramvaie.
Bine bine, dar de ce tot scrieti ca se schimba liniile de tramvai daca se schimba numai in curba de la Aura, macazele la intrarea in depou si in intersectia langa McDonalds? Chiar nu exista in Oradea un jurnalist care sa documenteze un pic, sa citeasca caietul de sarcin in care 2 pagini scrie exact ce lucrari fac la calea de rulare (amintite mai sus) si sa intreaba pe primar pentru ce ne trebuie 4 luni si sa explice pretul piperat la proiectul asta, de 10 nilioane de euro pt 2.5km???
-
Raspunsul la ultima intrebare e simpla: “prietenii” stiu de ce! (e atat e scump)
Cat despre presa din Oradea… nu ai vazut cu ce ochi admirativi priveau marii jurnalisti prelegerea primarului de acum doua saptamani cand au inaugurat linia noua gata in proportie de 65%? Nici o intrebare incomoda, de exemplu de ce nu s-a lucrat absolut nimic toata vara, nimic…
Noi nu avem jurnalisti, avem doar o ceata amarata de scribi, platita sa scrie “ca sa fie bine”-
da stiu, de aceea am scris sa fie un pic incomoda… toate articole sunt un copy-paste, sotia primarului sau alt HR-ist scriu un comunicat, fac cateva poze “instagramila”, adica unde totul e roz si frumos, e fix asa facut poza ca vaaao ce bine arata, ca in spatele lui ce e nu conteaza, jurnalistii sunt puse acolo numai sa comunice ce au trimis ei si gata, toata lumea a primit salariul… Cum a scris si @zsizsi mai jos, Abed Nego NIMIC nu a lucrat in 2.5 luni pe linia noua, acuma 2 saptamani au venit inapoi cei de la Mari Vila din Bucuresti si au dat cu firma oradeana ca acuma cu ce sa continue si au inchis circulatia pe Cantemir ca sa lucreaza firma acolo in curba langa Aura pana se excaveaza langa depoul tramvaielor, ca cat au excavat acolo deja intr-o saptamana au si pus sinele bucurestenii
-
Dacă tot Abed Nego va reface calea (pentru că actualmente ei demontează), sunt convins că pe ea nu se va circula cu viteză de +30 km/h garantat, nici măcar cu 10 km/h mai mult. Văd cum a ieșit noua linie, nu este de calitate, are denivelări pronunțate. De ce nu se lasă firma de specialitate Mari Vila (din București, cei care au construit linia 41 în Capitală) să și regleze (bureze) calea nu doar să o construiască?
-
oare de ce? ca sa ramane tot mai multi bani la firma oradeana… fac lucrariile la preturi piperate, ei nici nu stiu cum si ce mananca lucrarea, in 3 luni cu una singura excavator au spart 200m de asfalt, a venit Mari Vila acum 2 saptamani si deja se vede un MARE progres.
Iar in curba tot Mari Vila lucreaza acuma, ca in mare parte au terminat langa depou, au inceput curba vis a vis de Electrica si o sa le mai faca firma macazele la intrarea in depou si cam atat o sa fie schimbariile la linia de tramvai pe Cantemir, Selina a spart asfaltul intre linii in intersectia Lugojului si Sextil Puscariu, se betoneaza si asfalteaza si cu asta e gata lucrarea. De ce crezi ca au ales bulevardul unde calea a fost cel mai buna in oras pentru modernizare? in rest ramane calea veche, va fi ingropat oricum ca se fac green track si cand vine comisia UE pentru aprobare o sa vada numai totul roz si frumos, iar jumatatea pretului lucrarii raman in buzunare