Potrivit analizelor realizate de compania de cercetare media TNS MediaIntelligence, citate de Adevarul, investitiile totale ale clientilor publicitari in prima jumatate a anului 2008 au inregistrat un declin de 1,6% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.
Scaderea s-a accentuat in ultimele trei luni (aprilie, mai, iunie), situandu-se in jurul unui procent de 3,7%.
Explicatia, anuntata inca de anul trecut, este menajarea bugetelor de publicitate pentru acest an, pe fondul unor probleme financiare la nivel global.
Televiziunea a fost cea mai afectata, inregistrand pierderi totale din publicitate de aproximativ 2,4%, din cauza grevei prelungite a scenaristilor de la Hollywood de anul trecut.
In seria pierderilor din publicitate se situeaza ziarele, cu o scadere de 7,4% fata de primele sase luni ale lui 2007, revistele, cu 1,8% si industria de radio, cu 6,5%.
Categoriile care pareau imune la aceste pierderi, publicitatea outdoor si internetul, au inregistrat fie un declin al veniturilor din publicitate, fi un blocaj la nivelul incasarilor.
ziare.com
Trimite articolul
XSa fie sanatoasa si la punga groasa presa din SUA, ca si daca nu ar mai aparea de maine niciun ziar pe planeta n-ar fi nici o paguba.