Cauza ține de lucrarea mare la linia de tramvai, legatura Calea Aradului – Cantemir, transmit edilii.
„Noi, dacă timpul ne permite, începem luna viitoare. Dacă introducem acum linia nouă, îi bulversăm pe clienți, în ideea că azi le dăm un serviciu iar peste două săptămâni anunțăm că îl întrerupem. Noi vom fi obligați să introducem autobuze din nou, cel puțin pe durata cât lucrăm la sensul giratoriu de la Aviatorilor. Asta probabil va ține cam o lună. După ce terminăm intersecția repectivă și putem continua lucrările pe Calea Aradului, putem veni cu legătura Rogerius. Linia va fi foarte rentabilă. În primul rând pentru că transportul electric este mult mai rentabil decât cel cu autobuzele. Când deschid această linie de tramvai, tot ce înseamnă centrele comerciale, sala sporturilor nouă, Universitatea, toate devin accesibile cu o linie pentru toți cei care stau în Rogerius, Decebal și Ioșia. Prin deschiderea acestei bucle, linia 2 are alte valențe. Pot reconfigura tot transportul public cu tramvaiul în oraș pentru că am noi zone acoperite de tramvai”, spune Adrian Revnic, director tehnic OTL SA.
Astfel, cel mai optimist termen pentru introducerea liniei noi ar fi la o lună după începerea lucrărilor la linia din Calea Aradului.
Extinderea liniei de tramvai în zona Universității, de pe Calea Aradului pe malul Peței, până în Cantemir, e un contract în valoare de 66,1 milioane lei. Acest proiect e în execuție, a fost adjudecat de o asociere condusă de Abed Nego SRL. Cel mai optimist termen pentru finalizarea lucrării, cel din contract, este vara anului viitor. Directorul tehnic apreziază că „singurul punct dificil al lucrării este la podul de pe Calea Aradului, unde trebuie lărgit tablierul, în rest, lucrarea e pe câmp”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!