bihon.ro Web analytics

S-a deschis autostrada transfrontalieră Oradea - Debrețin!

De Călin Corpaș
Reactualizat la:

S-a deschis autostrada transfrontalieră Oradea - Debrețin!

Reactualizat la:
Autostrada transfrontalieră a fost inaugurată. Până la graniță, tronsonul de autostradă din România are 5,35 km. Se urcă pe autostradă la nord de Biharia, de pe DN 19 Oradea - Satu Mare, printr-un nod rutier de mare amploare. Autostrada se află la 8,5 km de la ieșirea din Oradea.
Scris de Călin Corpaș - Autostrada transfrontalieră a fost inaugurată. Până la graniță, tronsonul de autostradă din România are 5,35 km. Se urcă pe autostradă la nord de Biharia, de pe DN 19 Oradea - Satu Mare, printr-un nod rutier de mare amploare. Autostrada se află la 8,5 km de la ieșirea din Oradea.

Vineri s-a deschis traficul prin vama Borş II – Nagykereki, a doua vamă în regim de autostradă, dintre România și Ungaria, după cea de la Nădlac II. Punctul de frontieră face conexiunea între autostrada Cluj-Napoca – Santăul Mare (România) şi autostrada Nagykereki – Szolnok (Ungaria), cu ramificație spre autostrada ce duce spre Debrețin și, mai departe, spre Budapesta.

La evenimentul inaugural au fost prezenți miniștrii de Externe ai României și Ungariei, Bogdan Aurescu și Péter Szijjártó, precum și ministrul român al Transporturilor, Lucian Bode, care ulterior a susținut o conferință de presă.

Originar din Sălaj, ministrul Bode a dat asigurări că se fac eforturi pentru finalizarea celorlalte tronsoane ale Autostrăzii Transilvania A3. De altfel, sâmbătă a fost anunțat câștigătorul turc pentru tronsonul Suplacu de Barcău – Nușfalău (6 luni proiectare + 18 luni execuție). Pentru drumul de legătură cu Oradea, în regim de autostradă (19 km), constructor este Strabag, iar pentru Biharia – Chiribiș, tot Selina (28 km). Primul are termen 6 luni proiectare + 24 de luni execuție, iar al doilea 6 + 18.

Pe când se circulă pe autostradă între Oradea și Cluj?

Ministrul Lucian Bode a trebuit să răspundă întrebărilor adresate de JB & BIHON, privind asumarea unui termen pentru finalizarea autostrăzii Oradea – Cluj Napoca. Însă ministrul a evitat să dea un termen precis pentru finalizarea întregii autostrăzi până la Cluj-Napoca, referindu-se la termenele contractuale pentru tronsoanele pentru care s-au semnat contractele.

În ceea ce privește tronsonul Chiribiș – Suplacu de Barcău, care nu are încă un contractor, ministrul Transporturilor spune că 23 noiembrie este termenul de depunere a ofertelor, în noua licitație inițiată. Lucrarea are prevăzute 6 luni termen de proiectare și 18 luni termen de execuție. Tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău are data de 16 noiembrie ca termen de depunere a ofertelor, cu precalificare, pentru 12 luni termen de proiectare + 36 luni termen de execuție. “Include cel mai lung tunel din România – tunelul Meseș de aproape 3 km, lucrări în valoare de aproape 1 miliard de euro, cu TVA inclus”, spune Bode.

S-a stabilit constructorul pentru încă două tronsoane din Autostrada Transilvaniei, între Oradea și Cluj

S-a remarcat faptul că, dacă oficialitățile române au purtat mască pe față, ministrul maghiar și celelalte oficialități din Ungaria nu au purtat mască, chiar dacă distanțarea socială a fost ignorată în mare măsură, din cauza numeroaselor delegații prezente. În cuvântarea sa, Péter Szijjártó a subliniat eforturile în materie de infrastructură pe care Ungaria continuă să le facă, exprimându-și speranța că legăturile transfrontaliere se vor dezvolta, în continuare. Chit că, după cum se știe, momentan Ungaria și-a închis granițele față de străini, din data de 1 septembrie, cu excepția celor care tranzitează această țară, respectiv cu excepția navetiștilor transfrontalieri.

Date tehnice despre noua vamă

Vama Borș II – Nagykereki este prevăzută cu zece artere de control pe fiecare sens, dintre care patru pentru autoturisme, patru pentru automarfare şi două pentru autocare, controlul de frontieră efectuându-se în comun cu partea ungară.

Noul punct de frontieră se alătură celor 12 puncte de trecere deschise traficului internaţional la graniţa României cu Ungaria, operaţionalizarea lui urmând să asigure creşterea fluenţei traficului de călători şi mărfuri între cele două state.

Lucrările de amenajare au avut în vedere ca punctul să întrunească toate condiţiile necesare pentru a fi deschis în regim de trafic internaţional conform catalogului Schengen. Astfel, acesta beneficiază de artere de control pentru fiecare sens, intrare şi ieşire din ţară, cabine de control, spaţii interioare, echipamente tehnice şi IT. Personalul care îşi desfăşoară activitatea la supravegherea şi controlul trecerii frontierei, în prezent, este asigurat cu poliţişti de frontieră de la celelalte sectoare din cadrul I.T.P.F. Oradea, urmând ca în cel mai scurt timp statul de organizare să se suplimenteze cu 150 de posturi, ofiţeri şi agenţi, funcţii ce vor fi asigurate prin redistribuire din numărul total de posturi aprobat de Ministerul Afacerilor Interne.

Autostradă spre Europa!

 

48 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Cu penitza ca sideful - de Dan Sima-ndica-i (redactor la fabrica de minciuni dihoreanul) says:

    Cu penitza ca sideful
    de Dan Sima-ndica-i (jurnalist la fabrica de minciuni dihoreanul)

    Cu penitza de boltzar,
    Straluceste de departe,
    Capul mic cu minte mare,
    A lu’ Dan de la ziar.

    Domnu’ Dan din OTV,
    Ar rade de al sau tiz
    Care scrie cu mult iz,
    De putoare de TV.

    Ca sa-i fie augur
    Pe Ilie-l linge-n c*r,
    Iara Birta de multzi ani,
    Il face cu nishte bani!

  2. Popa says:

    Pt un rahat de drum de 5 km ați făcut asemenea spectacol gratuit. Sunteți de un penibil fără margini. Capitalul electoral e cel mai important lucru pt voi după care hoția. Aia n-au purtat măști și asta face diferența dintre munca și prostie. Un poporenilor imbecili, asta este Romania astăzi.

    • ghost says:

      Jegurile tale de pesedisti n-au reusit sa faca nici macar 1 metru de rahat de autostrada in Bihor. Cu rahatul asta de 5 km s-a evitat sa nu ne facem de rahat ca autostrada Ungariei sa se termine in camp pe partea noastra. Se putea sa nu apareti iar cu comentariile voaste de doi bani?

      • dcxgfsgsre says:

        Ia sa vedem ce a mai fost in tinerete lucovid orban…Ministrul transporturilor! Interesant! S-au facut atati kilometri in mandatul sau… Se putea sa nu comentezi si tu? (drop, d, victor, ghost ccr, psd, rsr, etc.)

      • Popa says:

        De imbecili ca tine e lina planeta. Pe considerentul ca daca nu esti stelist atunci sigur esti dinamovist m-ai catalogat drept psd-ist. Atat te duce capu ala de cretin sufocat de masca. Sunt apolitic idiotule pentru ca numai retardati ca tine au afinitati politice in ziua de azi. Am alergie la prosti ca tine. Hai ia viteza imbecilule.

        • d says:

          Popa, imi place cum ai asumat ca ghost e neaparat cretin sufocat de masca, pe principiul ca daca nu e stelist sigur e dinamovist. hai noroc

        • ghost says:

          M-ai convins ca esti pesedist. Doar ei injura cand n-au argumente. Si nu stiu cum ai ajuns sa amesteci dinamo si steaua aici. Posibil sa fii un venetic din zona aia? Ce legatura are cu ce am scris eu. Mai lipsea sa ne spui de botnita, Bill Gates, 5G si ca pamantul e plat.

          Tu esti tipul omului vesnic nemultumit, atotstiutor:

          “Oamenii vesnic nemultumiti.
          Ai intalnit pana acum o persoana care vesnic nu ii convine ceva, care vesnic este nemultumit?
          Aceste persoane par sa nu poata vedea nimic bun in viata lor. Se lamenteaza vesnic, tot timpul sunt dezamagiti, nimic nu le convine, nimic nu este bine facut, intotdeauna celalalt greseste, intotdeauna el are dreptate. ei fiind ” perfecti”.
          De ce este periculos? Pentru ca nu te lasa se te bucuri de viata, ei fiind ” mai buni ca tine”. Este capabil sa rapeasca bucuria cea mai marunta. Atitudinea lui contamineaza si, inainte sa-ti dai seama, vei privi si tu lumea prin acelasi ciob afumat, prin care o vede el.”

          Da o cautare pe google sa vezi care e prolema cu tine. Poate te bagi la o psihoterapie.

          Valabil si pentru colegii tai de salon.

      • Anntal says:

        Cum cum cand a Fost ânceput proiectat biharia bors 2 pe guvernarea psd mai verificati un pic . An 30 de ani Dreapta na facut 30 km de autostradā din 1000 km ..Deci mai verificaţi cine ce a facut!🤣🤣🤣

        cine ce a facut mai ved

    • unul says:

      Foarte tare comentariul total de acord

  3. Răceala 19 says:

    Alte măşti, aceeaşi piesă,
    Alte guri, aceeaşi gamă,

  4. sefu says:

    Cat timp vom depide de gunoaiele astea de la Bucuresti tare ma tem ca mai asteptam 10 ani pana ajungem cu autostrada la Cluj….

  5. Adevărul este o autostradã says:

    Singurul care s-a referit la readucerea liniștii locuitorilor este candidatul Jacan.

  6. DF2 says:

    Pai nu e chiar Oradea-Debretin, as cum e in titlu. Biharia nu e Oradea. Practic s-a deschis Biharia-Berettyoujfalu, restul era deschis deja de ceva vreme.

    • qwerty says:

      Corect.
      In plus, citez: “autostrada Nagykereki – Szolnok (Ungaria), cu ramificație spre autostrada ce duce spre Debrețin și, mai departe, spre Budapesta.” ?!?!?!?!?!?! – Ce-ai fumat frate? Nu exista autostrada pana la Szolnok. E pana la Berettyoujfalu, de acolo se ramifica catre Debretin, nu de la Szolnok. Ai vazut tu vreodata harta? Stii ce-i aia harta? Chiar nu e nimeni la bihon care citeste articolele scrise, ca apoi sa fie corectate inainte sa de a publica afirmatii fara sens? Bravo.

  7. vdct says:

    „Lucrările de amenajare au avut în vedere ca punctul să întrunească toate condiţiile necesare pentru a fi deschis în regim de trafic internaţional conform catalogului Schengen.” Adică Manelistanul în Schengen – nici peste 10 ani! Las’ că tot la periferia Europei e mai bine …dincoace de barieră.

    • Decretel says:

      vdct , tu sa cauti raspunsul la frustrarea asta a ta in urma cu vreo aproape 8-9 ani.
      Atunci cand oamenii cu creier care mai si gandeau, le spuneau romanilor ca sa nu se inhaiteze cu gasca de ticalosi formata din Victor Ponta + Liviu Dragnea in concubinaj cu Calin Popescu + Crin Antonescu si sprijiniti masiv din spate de ordinarul de Voiculescu!
      Caci atata vreme cat va fi PSD in orice functie de conducere si comanda executiva in Romania, chiar si intr-o alianta, noi in Schengen NU INTRAM!
      Ca cei de la Bruxelles stiu perfect cine sunt si ce doresc PSD – istii.
      A lasat PDL-ul cu Vasile Blaga ministru de interne totul ce tine de logistica pregatit 99 % ca sa fim admisi .
      Si am fi fost daca scursurile comunistoide si securistoide din PNL-ul de atunci nu isi dadeau mana cu neocomunistii PSD-isti si cu urmasii Securitatii din celelalte maruntele partide .
      Si au trantit Guvernul !
      Si unde sunt acei PNL-isti azi ? Exact in partidele cu care si-au dat labutza!
      Ca sa isi mai asigure 10 ani de impliniri in interese meschine personale si de grupuri infractionale organizate .
      Si iata rezultatul.
      A venit CODRUTA si le-a cam mai murit putza !
      Acum Crin vede clar cum a fost folosit si aruncat la lada de gunoi a politicii , Voiculescu trage sa crape (si fizic si de necaz), Tariceanu umbla sa scape de ceva umbre de condamnari in mai multe spete, Liviut e pe la Rahova de vreun an si jumatate,iar Codruta se uita in zare si-ivede pe toti cu chilotii cufuriti.
      Iar singurii care am pierdut suntem noi,locuitorii acestor meleaguri minunate . Meleaguri care e pacat ca sunt locuite de o adunatura de scursuri proaste,lase,tradatoare,servile, naive si manipulabile. Adica de un popor cu o cvasi-majoritate formata din prosti atunci cand se voteaza.
      Ne meritam soarta .
      Asa ati votat , asta aveti.
      Alte popoare sunt mai istete.
      Isi vad interesul.
      Se fac frate si cu dracu pina reusesc sa isi atinga un scop important ca natie.
      Uitati-va la unguri, la cehi,polonezi, sloveni, etc….
      Doar noi cu bulgarii suntem prostii Europei.

      Apropo. Stii cum le spun sarbii la bulgari ?
      Zice ca …. turcul si-a futut magarul si asa a iesit bulgarul ! De destepti ce sunt si aia.
      Cu referire directa la ceafa groasa si la felul cum dau aprobator sau dezaprobator din cap, invers decat restul lumii.
      Asa ca frustrarile astea le poti pastra .
      Toti ati sarit sa votati atunci pe Ponta si cu Crin .
      Asta ati cules azi.
      Va mai aduceti aminte cum i se sugera lui Crin care dreptul lui la decizie in alianta aia ?
      Se zicea ca Victor Ponta si-a luat ultimul model de telefon cu …Taci Crin!!

      • vdct says:

        mnoa, în afară de faptul că n-am votat (deci n-am frustrări), io ce zâc?!

      • Big Fella' says:

        Balarii si opinii neprobate. Cert este ca de 10 luni Johnnson are Mein Regierung si nu a facut nimic nici el (si nu va face decat cateva concedii maibdeparte) dar nici Orbete nu a facut absolut nimic! Sau stai, a facut parca ceva…a furat misto cateva miliarde de Euro. Tatuta fara puruna….decretele! Esti patologic….ce vom rade cu limbricii tai pana crapi de necaz. Bai hotilor meritati doar almanahe si succesuri. PNL e exact nivelui lui Dancila….niste prosti! Amin!

  8. Din jale se întrupeazã Electra says:

    Pentru auto electrice vor trebui făcute pauze.

  9. Aloha says:

    Bucurați-vă popor de IDIOȚI!
    Ați primit o firimitură de pită
    Pupați inelu’ stăpânilor.

  10. altuss says:

    Degeaba-i autostradă la graniţă, dacă şoferii trebuie să oprească să li se verifice cărţile de identitate. Românii nu face parte din zona Schengen, astfel încât să nu fie nevoiţi oamenii să oprescă la trecerea în Ungaria.

  11. Adi says:

    Imi imaginez de facea Bolojan nodul rutier de acces , era ceva microscpoic ceva bsnda de acces i gusta ca banda de la ANL in Aradului ceva ieftin, sau un mini giratoriu de jumate de banda

  12. Bubu says:

    Astea care acuza căt PSD au sânt la putere nu se va face nimic,și aveți dreptate….dar când ne uitam in urma tot aceeași oameni care comentează au votat Băsescu și Constantinescu și acuma PNL,nu voi ați stat la rand și ați strigat mu… PSD și jos corupția….acuma va convine situația când la conducere sânt preferați voștri…..am ajuns de râsul lumii

  13. mangusta says:

    Rahat pe bat, 5.5 km! Ar terbui sa intram in pamant de rusine! Atata am putut, vai de noi!

  14. alex says:

    S-a deschis un ciot de autostrada de 5.35 km, oare in cate decenii se va finaliza autostrada Transilvania , in ritmul aactual peste vreo doua decenii, daca nu mai mult, de ce oare ungurii pot face autostrazi in ritm sustinut iar noi batem pasul pe loc? cred ca explicatia este lipsa de profesionalism a cnair si MT si a tuturor guvernelor dupa anii 2000, implicarea politrucilor parveniti in stabilirea castigatorilor licitatiilor si lipsa totala a supravegherii efectuarii lucrarilor si respectarea graficului si termenelor de executie.

  15. Cosmin says:

    M4 e autostara Bors Budapesta…..Pana va vi autostrada gata in Romania ca sa folosim Bors 2 vor mai trece 20 de ani…..Deci nu mergem pe cei 5 km, ca atat facem pana acolo in regim de drum national…

    • ghost says:

      Alt nemultumit de orice… Bors 2 s-a deschis vineri. Eu zic sa nici nu folosesti ciotul asta de 5 km. Asteapta pana ajunge autostrada in fata blocului tau, sa poti merge si tu cu beemveul tau cu volan pe dreapta direct din casa.

  16. Pe unde o sã o ia viitorul says:

    Acomodaţi și pentru căruțe cu 1-2 cai putere.
    Dacă rezerca era un bidon, două, acum rezerva este trotineta pliabilã electricã.

  17. PIŞTOUL says:

    Odată neputându-se măștile, o să aparã si piştoul maghiar cu restricțiile.

  18. xxxxx says:

    Tare mie teama ca autostrada asta se va sfarsi la Chiribis …nu prea inteleg logica celor de la CNAIR si a ministrului Bode daca Selina a demosntrat ca poate ca are cu ce si a facut foarte bine ce a facut de ce nu i se da lucrarea asta pana la capat ori macar pana in judetul Cluj de ce trebuie impartite pe bucati la N firme necunoscute care poate dau faliment imediat dupa ce isi iau banii ?.. garantie apoi din parti, cand ai un constructor cu vechime pe piata care se dezvolta si vrea sa faca si ramane in piata care a confirmat, oare in tara asta nu gandeste nimeni?
    Nu am nici o legatura cu nimeni din Selina nu le fac o apologie aici in mod sigur au si ei cele rele ale lor dar ce au facut se vede si vor mai face un ministru intreg la cap lor le dadea macar pana in judetul cluj lucrarea era garantata doar de o firma mare care a confirmat

  19. zsizsi says:

    Duminică am fost pe noul tronson de autostradă. Chiar înainte de a urca este o problemă la care prima dată trebuie atenție sporită: indicatorul de la intrarea pe autostradă care indică localitățile este comun pentru ambele direcții și sunt înșirate unul sub altul, Ultimul în listă este Borș II, care nu este tras cu bandă, dar în loc să acopere pe orizontală fiecare oraș în parte unde nu se poate ajunge încă, ei au făcut un mare “X”peste toate. Cu toate că știam, că s-a deschis, am avut o ezitare văzând indicatorul. În Googlemaps încă nici acuma nu este trasat acest tronson nou (nici măcar cel din Ungaria). Se știe, că foarte mulți folosesc aplicața Hărți/Maps și mai puțini Herewego online ori Waze care sunt la zi. Nu am întâlnit mașină să mă devanseze sau să o ajung pe tot parcursul drumului de 25 km. Doar din sensul opus spre țară au venit câteva TIR-uri . Vameșii s-au bucurat, că în sfârșit i-a găsit cineva. După ce va fi desenată pe harta Google și tronsonul nou, va mai crește traficul pe sensul de ieșire. Dar Biharia nu va fi localitatea care va resimți asta în mod pozitiv.
    În România la toate nodurile trebuie să te învârți 2 kilometrii în jurul autostrăzii până amețești și nu mai știi în ce direcție vrei să mergi. Se putea rezolva ca în Ungaria cu două sensuri giratorii (probabil pentru proștii care tind să iasă din sens exact pe breteaua de ieșire ajungând pe contrasens).

  20. jiji says:

    daaa, am mai avansat 5 km spre Europa civilizata , multumim din inima partidului 🙂

  21. pintea says:

    Bai ,hai sa nu ne minunam pe un segment de autostrada ,asta nu e fantastic ,nu e nici macar normal ,normal era sa avem vre-o patru autostrazi care sa traverseze Romania de la vest la est ,de la nord la sud ……
    “Mai e mult pana departe ” ,am mai uract o treapta pe scara civilizatiei si atat.

  22. bolovan says:

    Limba engleza si maghiara aud. Romana deloc….. Curios.

  23. sode says:

    Adevarul este ca doar membrii fostului bloc estic se bucura de infrastructura noua de genul , ca n-au avut , ca e sau nu important pentru cine va munci , in urmatorii 20 de ani , aia ramane de discutat , cu siguranta acest tip de infrastructura se adreseaza in 2020 sclavilor ciacanai care vor produce ceva pentru cineva , ca intodeauna , ca sa poata autotrenul sa mute marfa , dintr-un capat in altul usor , deci in cel mai bun caz o sa fie cu sclavi care produc. Vesticii nu mai vor pe imi in comunitatea locala , nu mai vor industrii , si politic e clar ca electricele sunt viitorul european, nemtii nu mai investesc in infra in partea de N ,de cel putin un deceniu si se vede , e bine ca se face dar e echivalentul magistrale termo in 2020 , cu un scop , si scopul e enclava sclavilor care produc , din nou in cel mai bun caz , motivatia pentru care batranul W european facew asta e clara , enclavele sunt in general conduse de localnici la putere , spre deosebire de colonii , care sunt conduse mai mult sau mai putin transparent de o putere coloniala.
    Si de restul pufuleti.

  24. sode says:

    De asemenea , e multi care nu inteleg nimic, in Oradea interbelic , pe fostul curs natural al paraului Peta , erau la varsarea in Crisul Repede , gradinile bulgarilor, nu ma obosesc sa explic unde erau ele , ca idee oradeanul nu mai pupa in alimentatia publica legume de calitatea respectiva , departe de …, nici acum nu mai pupa , facute in bulgaria ,el pupa fructe de exemplu ‘spaniole’ importate din america de sud , grecesti ‘facute in turkey’ , legumele alea facute nu in solarii de localnici etc , raman doar pentru cunoscatori niste gusturi , restul e pentru consumatorul care s-a nascut cu zupermarketul , nu ai cum sa explici in cuvinte cum ‘gusta’ ceva ..

  25. Paprica iute și furnica says:

    Din nepurtat de mascã dacă avea Covid, dosar penal la membrul de şmecheraş partid.
    Românul nu face astfel de râs în faţã la apel.
    Suntem după Trianon egali în drepturi cu Pannon?
    Sã respecte epidemia în mod egal cu România?

  26. Şantiere, şantiere, şantiere says:

    Coada între cartiere.

  27. BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Microbuz de transport persoane implicat într-un accident în Hidișelu de Sus
    Un microbuz și un autoturism au fost implicate într-un accident produs pe DN 76, în localitatea bihoreană Hidișelu de Sus.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Focar de infecție coronavirus la un cămin de bătrâni din Marghita: 18 vârstnici și 4 angajați
    Căminul de bătrâni "Sfântul Anton" al Caritas Catolica din Marghita e confirmat aproape în totalitate cu coronavirus.

    Angajari BIHON

    INGEL FENSTER angajează personal
    Firma noastră produce in Germania ferestre și uși din lemn, PVC și aluminium.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Defileul Crișului Repede, „vedeta” unui film documentar
    Pădurea Craiului, singura destinaţie de ecoturism din Bihor, este vedeta unui nou film marca Mihai Moiceanu.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Gata gratuitatea! De joi, cu taxă în parcarea de pe Independenței
    La miezul nopții de miercuri spre joi intră în funcțiune sistemul de tichetare a parcării subterane de pe strada Independenței.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Niciun deces de COVID-19 înregistrat în Bihor, în ultimele 24 de ore
    După multe zile în care la Spitalul Curteanu s-au înregistrat decese provocate și de la coronavirus, de marți până miercuri, nimeni nu a mai murit din pricina acestui virus.

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.