bihon.ro Web analytics

Austriecii de la Strabag vor construi drumul de legătură Oradea - Autostrada A3

De Costel Demian
Reactualizat la:

Austriecii de la Strabag vor construi drumul de legătură Oradea - Autostrada A3

Reactualizat la:
CNAIR a anunțat vineri, 18 iunie, câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția proiectului „Legătura Centura Oradea (Girație Calea Sîntandrei) - Autostrada A3 (Biharia)".
Scris de Costel Demian - CNAIR a anunțat vineri, 18 iunie, câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția proiectului „Legătura Centura Oradea (Girație Calea Sîntandrei) - Autostrada A3 (Biharia)".

Licitația a fost atribuită către Strabag încă din luna august a anului 2020, însă compania Erbașu a depus o contestație, care a fost admisă de Curtea de Apel București.

S-a stabilit constructorul pentru drumul care va lega Oradea de autostrada Transilvania

Vești proaste din Capitală. Legătura Oradea – A3, pierdută în instanță

Acum, după aproximativ zece luni de la anunțul inițial, CNAIR revine și atribuie contractul tot către S.C. STRABAG SRL, cu preţul de 545.910.100,02 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 30 luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 84 de luni.

Lungimea traseului este de 18,96 km.

Și de această dată însă vor putea fi depuse contestații, fapt care ar duce la o nouă întârziere în semnarea contractului și începerea lucrărilor.

„Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, transmite CNAIR.

Tronsonul de autostradă Biharia – Chiribiș, motiv de dispută între constructor și CNAIR

21 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Cercello says:

    never ever.

  2. Orădeanul says:

    Străbag iar a venit cu diplomatul să ia banii și pleacă ! Asta-i metoda austriecilor. Ați văzut vreun utilaj Srabag in Romania? Niciodată! Așa că ei licitează și prda lucrarea altor firme din tara la un subcontract de nimic, le duc la faliment și autostrada nu se face. Așa va fi și cu drumul de legătură.

    • Scrii doar aberații says:

      Mie mi se pare că doar aberezi. Ai argumente oficiale cumva? Exemple de la noi din țara pentru lucrări câștigate de Strabag la care s-au falimentat subcontractorii? Eu văd doar lucrări executate la termen și de calitate, nu ca în cazul Straco… of, pardon e firmă românescă.

      • Orădeanul says:

        Am argument; la aieroport Oradea ai văzut vreun utilaj Srabag? Nu ! La drumul Les – Tinca ai văzut vreun utilaj Srabag? Nu ! Toate lucrările au fost subcontractate la firma Selina. Eu știu că Austrieci știu lucra bine! Am văzut autostrăzile lor. Dar în Românica noastră nu vor sa lucreze. Doar banii europeni îi vor. Așa că dacă nu crezi întreabă chear persoana ce a reprezentat Romania? Fostul președinte a CJ R Târle.

    • Dani says:

      Daca stai in pestera normal ca nu vezi nimic…

      • Orădeanul says:

        Dani; se pare că tu nu vezi nimic. Fă-ți un consult oftalmologic să nu cumva sa suferi de orbul găini.Iti doresc multă sănătate și o vedere ireproșabilă

        • Dani says:

          Interesant ca eu cunosc foarte multe lucrari de calitate facute de ei :))))
          Si te rog frumos nu mai comenta daca nu esti capabil sa scrii doua cuvinte corect!

      • DaniDropDeLaCJ says:

        Experienta personala?

  3. Péntru o mai mare arie de acoperire says:

    Toţi se ocupã de drumuri pânã când maşinile electrice voe fi transportate (şi ìncãrcate) cu trenul electric.

  4. zsizsi says:

    Avem nevoie mare și la timp de acea legătură să se mai elibereze Biharia. puțin. Coloana de mașini dinspre Oradea este frecvent până la Remarkt din cauză că la piață în Biharia mulți doresc să vireze stânga, dar este trafic și din senul opus. Cei care vor să meargă înainte stau după acea mașină mult și bine, astfel se formează coloană de 4-5km.

  5. PrimaExpropieri says:

    Ce autostrada?

    Două noi proiecte imobiliare aprobate în Oradea, unul cu 17 etaje.

    Coridorul de mobilitate urbană pietonal şi ciclistic dintre str. Sovata şi str. Tudor Vladimirescu”. Regimul maxim de înălţime propus este de 17 etaje”, arată comunicarea.

    SC Euro Max Investment SRL îl are ca acționar majoritar pe omul de afaceri Kopanyi Ștefan, proprietarul grupului Prima, cel mai mare dezvoltator imobiliar orădean.

  6. cititor says:

    Pare cuniscut titlul… ioaa, ca in august anul trecut a mai fist declarata odata ca si castigator? De ce numai atunci scrieti articol cand se si semneze contractul in sine? A stat proiectul aproape un an ca a fost contestata, si acuma o sa fie, numai fraieriti aici oamenii ca cine nu prea e interesant de infrastructura si nu e interesant in detaliu crede ca cei de la guvern iar au facut ceva nou… eu dupa aceea o sa felicit pe cineva, dupa vad macar un muncitorcu un utilaj si a inceput lucrarea, ca noi m-am saturat cu asta ca tot strigam ca firma xy a castigat lotul dar mai contestam 2-3 ani, ba firma nu vrea sa lucreze la suma cu care el a licitat, ba din alte motive numai sa nu fie gata niciodata lucrarea…

    • Vasile says:

      Mai bine ai rămâne la stadiul de cititor. Interesant cum de majoritatea nu sunteți interesați de a scrie corect dar de la alții aveți pretenții “să facă, să proiecteze, să construiască etc.” Cu cine “să se facă, să se proiecteze” dacă majoritatea nu aveți habar să scrieți?

      • Anonim says:

        Vasile,
        “Presa nu trebuie să fie numai un propagandist colectiv şi un agitator colectiv, ci şi un organizator colectiv al maselor”
        (Lenin)

        • Decretel says:

          Da.
          Ptr. unii este chiar nevoie ca sa le fie oferite spre studiu citate din Lenin.
          Ca ei exact cu asta se ocupa.
          Cu ceea ce spunea Lenin. Si o fac destul de bine.
          Semn ca au fost la cursuri unde le-au fost predate ore in sir pasaje din mareata gandire comunista a marilor ganditori.
          Normal, profesorii sunt fosti activisti PCR sau actuali sefi cu functie din PSD (fost FSN, FDSN, etc….).
          Se vede cu ochiul liber de departe si este usor de identificat ptr. cei ce au trait si aveau o varsta si un pic de minima educatie inainte de 1989.
          Restul nu fac foarte bine diferenta.
          La vremuri noi,…..tot noi!!
          Va aduceti aminte zicerea ??

          • ma ta says:

            Tenmtzii mtii cu cliseele tale cu fsn… bai tampitule tu stii ca urmasii fsn sint pd, adica pdl = pnl? zdreant7a pul11 de je5 bolsevic

      • 🐵Vasile🐵 says:

        🐵 -> SileProstu din Cigmau <- 🐵

  7. xxx says:

    Inca 2 sau 3 se va tot contesta.. Apoi din cauza inflatiei nu vor putea face ca nu corespunde pretul din proiect cu realitatea. Excact ca Selina cu sutostrada. In 5 ani e o minune de e gata

  8. Doru says:

    Ar fi fost corect ca în titlu sa fi fost introdus si cuvântul “poate”. Deocamdată nu e sigur nimic din licitația asta.

  9. Georgeq says:

    Este interesant cum banii nostrii / europeni pleaca tot la straini. De ce nu se doreste dezvoltarea unor firme romanesti care sa aiba o baza de utiliaje solida si un personal pregatit care sa poata executa lucrari de anvergura? Se dezvolta doar firmele care au combinatii? In rest, altii nu mai au loc sa creasca?

    • anti_usl says:

      Romanii sunt mai curbe decat strainii. A castigat un tronson de autostrada belina ot Bihor oferind 70%!!! A doua zi a crezut ca are de-a face cu birtinezul & gasca si a cerut act aditional cu o majorare de 50%.

  10. Ştiri sportive

    Oficial! Leo Messi pleacă de la FC Barcelona, deși ambele părți ajunseseră la un acord
    Clubul FC Barcelona a anunțat oficial, joi seara, că starul Lionel Messi nu va continua să evolueze la echipa catalană, în ciuda faptului că cele două părți ajunseseră la o înțelegere. Clubul informează că necontinuarea colaborării are cauze financiare și structurale.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cauzele accidentului frontal de pe Piatra Craiului, dintre un Jeep și un TIR
    Polițiștii rutieri bihoreni au stabilit circumstanțele în care s-a produs accidentul frontal de pe Piatra Craiului, în urma căruia două adolescente au rămas încarcerate. 2

    România

    Franța trece pe lista roșie a țărilor cu risc epidemiologic ridicat. Lista completă, actualizată
    Comitetul Național pentru Situații de Urgență a modificat joi lista țărilor și teritoriilor de risc epidemiologic ridicat. În zona roșie a intrat din această săptămână și Franța. 3

    BIHON CAO

    Se întrerupe apa în Băile 1 Mai, Haieu, Rontău și Betfia

    BIHON CAO

    Citiri Compania de Apă

    BIHON CAO

    Se întrerupe furnizarea apei pentru 3 străzi din Decebal

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    UPDATE! Accident pe Piatra Craiului: Impact între un TIR și un autoturism. Două adolescente au fost rănite!
    Două adolescente au rămas încarcerate în urma unui accident produs joi după-masă, pe DN1, în zona Piatra Craiului. 7

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Peste un milion de metri cubi de lemn pe picior, în licitație printr-o platformă online
    Licitaţiile pentru valorificarea masei lemnoase, pe picior sau lemn fasonat, vor fi organizate, din august, doar printr-o platformă online.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Ansamblul folcloric Crișana a fost desființat de CJ Bihor
    Consilierii județeni de la UDMR și PSD nu au votat reînființarea ansamblului, sub o altă denumire, în subordinea Centrul de Cultură al județului Bihor 11

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.